Graag!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:37 schreef moussy het volgende:
Als het goed is kan ik morgen een klein kippenkuikenfrutseltje showener is er 1 heel druk met uitbreken
Zoiets heeft mijn achterneefje ook eens gedaan met een nestje katjes. Kwam ie binnen: 'domme dingen kunnen niet eens vliegen'quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
neefje helemaal overstuur, wel zielig voor het kuikentje natuurlijk, maar wij kwamen niet meer bij![]()
Onder de vrouwenmantel in de voortuin zit een nest, elk jaar broeden er twee eenden op (omstebeurtquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar Tinkerbell, nu ik beter kijk naar die foto's, kon je er zo dichtbij komen??
Kippenfrutseltje !quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:37 schreef moussy het volgende:
typ ik een heel verhaal...... weg verhaal....
Beaker, wat klote, maar gelukkig kan ie er oud mee worden begrijp ik![]()
Syrena, er zaten niet meerdere rassen? Ik kreeg zelf nml kippenvel bij, boerderij en belgiëmaar nou ben ik volgens mij ook een zeikerd en zie ik al snel broodfokkers
Als het goed is kan ik morgen een klein kippenkuikenfrutseltje showener is er 1 heel druk met uitbreken
Truste!quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:29 schreef Spindizzy het volgende:
Sjon is naar buiten om een nieuwe muis te gaan vangenHeb de deur dichtgedaan van de benedenverdieping. Die klotekatten blijven daar tot ze de muis hebben gevonden
En ze blijven in de keuken.:( Wil niet binnenkort een berg maaien onder mijn bank ofzo
Ik ga mijn bed in...
Volgens mij ruik je het na een dag vanzelf wel of ie d'r nog ligtquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:43 schreef Spindizzy het volgende:
Kissa heeft mail terug.
Slaapt Cas al? Wil een kuikentje
Pffff, hoeveel kans maak je als muis als je een hele nacht wordt opgesloten in een keuken met bijkeuken met drie rooie rotzakkies? Kans dat hij leeft schat ik heeeeeel klein in. Wat is de kans dat er nog ergens een stuk lijk maaien ligt te verzamelen?
Sjon wil voor ons nog wel eens een staartje of een half aangevreten koppie laten liggenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Van muizen blijft hier nooit wat over, die gaat met haar en huid helemaal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |