Nou beetle! Goed nieuws ofniet!quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoogleraar: 'Polygamie moet kunnen'
Volgens de wetenschapper is liefde dan ook iets van vroeger. "Voor bescherming was het voor vrouwen vroeger zinvol om een partner te hebben. In 2005 is dat anders. Liefde is nu net als een blinde darm; een nutteloos overblijfsel uit een ver verleden. Voor je welbevinden en gezondheid is een huisdier nemen wellicht net zo goed."
Ben ik dan met elonda en m'n twee konijnen polygaam?quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgens de wetenschapper is liefde dan ook iets van vroeger. "Voor bescherming was het voor vrouwen vroeger zinvol om een partner te hebben. In 2005 is dat anders. Liefde is nu net als een blinde darm; een nutteloos overblijfsel uit een ver verleden. Voor je welbevinden en gezondheid is een huisdier nemen wellicht net zo goed."
Sterke argumentatiequote:Op donderdag 10 maart 2005 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Nietus...quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:59 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Ben ik dan met elonda en m'n twee konijnen polygaam?![]()
Leukquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:39 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga ff op de hometrainer!
11 october 2004quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |