Ik wel iig .. en cynic ook (weet ik uit betrouwbare bronquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:47 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik denk er niet aan!
komen jullie zaterdag trouwens nou wel of niet?
ik zie je betrouwbare bron idd net posten,quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik wel iig .. en cynic ook (weet ik uit betrouwbare bron)
PPquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:57 schreef Cynic het volgende:
Jeh!
Ik ben d'r zaterdag, ga met de trein vanuit weet ik veel heen en gaat er nog iemand met de auto terug zondag?
Yep, morgen naar eindhoven en vrijdag in Sittard. Dus ik stap ergens tussen Sittard en Zwolle op de trein naar Utrecht (ligt er even aan waar we langs gaan)quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:03 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik zie je betrouwbare bron idd net posten,
waar kom je vandaan dan, Cynic, een optreden ofzo?
We slapen beide avonden in een hotel, vanaf Sittard is het namelijk nogal een stukje rijden...quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:53 schreef Ruis het volgende:
ehm, je zit vrijdag in sittard... de meet is toch pas zaterdag?
Plan dan ook een geschikte datum!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:24 schreef Ruis het volgende:
ah, owkee, komen er verder nog wel mensen dan, of niet?
moeten we ook alvast naar Hongarije bellen zodat ze Sziget verplaatsen, omdat jij niet kunt?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Plan dan ook een geschikte datum!!
Jep en ik heb van het begin af aan gevraagd om een andere datum!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
moeten we ook alvast naar Hongarije bellen zodat ze Sziget verplaatsen, omdat jij niet kunt?
t was kei lang van tevoren gepland mên
Hoezo, zijn wij dan niet genoeg?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:24 schreef Ruis het volgende:
ah, owkee, komen er verder nog wel mensen dan, of niet?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:09 schreef Nouk het volgende:
Ik denk niet dat ik kom. Wel heb ik de nieuwe dvd van David Gilmore weetjewel BB van Pink floyd. Ik denk, laat ik eens over komen alsof ik muzieksmaak heb.
SM cynic en ikquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:43 schreef Ruis het volgende:
ligt eraan, wie "wij" allemaal zijn.
Kom jij nog?quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
hihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |