Hoi !quote:Op maandag 7 maart 2005 15:10 schreef Querk het volgende:
hoi
maar ook 10 voor half .... logisch !quote:Op maandag 7 maart 2005 15:45 schreef Ruis het volgende:
ja zeg half 4, zelfs hier in "de provincie" is 6 uur een normale sluitingstijd, idioten
klem zuipen is okat !quote:Op maandag 7 maart 2005 18:31 schreef SuperWeber het volgende:
Woei... Wat een meetingvolle kutdag vandaag...
Ik heb zin om me klem te zuipen!!
met de nadruk op klemquote:Op maandag 7 maart 2005 18:37 schreef ArmaniMania het volgende:
klinkt goed...
Klem...quote:
de klemtoon op klem !quote:
Idd uh... BBquote:
HakkeTee !quote:
hehe moet je ook komenquote:Op maandag 7 maart 2005 21:01 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Mijn iglo is stuk!
En ik snap helemaal niks van jullie post-meet posts!
eldersquote:Op maandag 7 maart 2005 21:15 schreef Cynic het volgende:
Foto? Waar?
quote:
Ja je hebt alle grote dingen gemistquote:
In het yvonne roddel item .. noemde nolius je dat je een iglo had gebouwd .. cynic zonder xquote:Op maandag 7 maart 2005 22:14 schreef Cynic het volgende:
Haha, ohja?
Waar dan? Jammer dat ik dat gemist heb
windowsquote:Op maandag 7 maart 2005 22:32 schreef Zwansen het volgende:
Buffer overrun detected
Program: C:\WINDOWS\Explorer.exe
A buffer overrun has been detected wich has corrupted the programs internal state. The program cannot safely continue execution and must now be terminated.
quote:Tivoli:
lust je RAUW! De dj's op RAUW mixen Belgische new beat, acid house, dirty disco en hardrock met discopunk en post-electro. Host is zoals altijd dj Joost van Bellen.
quote:ekko :
za 12 mrt Dutch Delight met Redbrick VCR, Charlie Dee en TrenchcoaT
quote:radom kroeg
t liefst een 6.3 megapixel foto, niet geresized, natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2005 23:04 schreef Cynic het volgende:
Of maak er een foto van en post het in [DIG]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |