Taart vreten, wat denk je anders??quote:
Ja, ik heb door hoe het zit!quote:
Nope, wat denk je nou zelf, het is veel te lekker??quote:Op maandag 7 maart 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hou je wel een stukje voor mij over?
Hefboomtechniek... Bij een wedstrijd heeft onze school daar wel eens 5 apple iMac's mee gewonnen...quote:Op maandag 7 maart 2005 09:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik heb door hoe het zit!
Je maakt een houdertje voor het ponsding en zorgt ervoor dat het dingetje omlaag precies op het drukding komt, zodat je minder kracht hoeft te zetten.
Zelfgemaakte appeltaartquote:Op maandag 7 maart 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
Oew lekker taart!
27 maartquote:Op maandag 7 maart 2005 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer het pasen is?
Als je niet bij een meubelboulevard werkt wel jaquote:Op maandag 7 maart 2005 09:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah dank! dan is de maandag een vrije dag altijd toch?
Naar welk adres??quote:
doeiquote:
oww, die heb ik hier niet bij de hand....quote:Op maandag 7 maart 2005 09:28 schreef MutZ het volgende:
buzzer, het is weer bingo, ik heb van een heel stel mail, behalve van jou... stuur eens naar m'n gmail als je wilt??
Je hebt mailquote:Op maandag 7 maart 2005 09:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
oww, die heb ik hier niet bij de hand....
ik probeer het vanavond nog wel even
Google anders even op ponsvriend, misschien dat je een beter plaatje kan vinden... Maar het is idd het hefboomprincipe.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik heb door hoe het zit!
Je maakt een houdertje voor het ponsding en zorgt ervoor dat het dingetje omlaag precies op het drukding komt, zodat je minder kracht hoeft te zetten.
28 maart = tweede paasdag.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer het pasen is?
jij ookquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 10:21 schreef Troel het volgende:
Es, hier zijn meer soorten, ook veel goedkoper!
http://www.jacobi-drachten.nl/pons/figp1.html
ik ken het... En vooral veel dingen die je niet meer gebruiktquote:Op maandag 7 maart 2005 10:29 schreef es70 het volgende:
[..]Dat scheelt best een stuk zeg... Ga daar later op mijn gemak eens even snuffelen
.
Beter van niet eigenlijk, ik heb al voor een kapitaal aan hobbymateriaal in de kast liggen![]()
wow, die avatarquote:
Oeh, kijk dan ook even deze kant opquote:Op maandag 7 maart 2005 10:46 schreef buzzer het volgende:
ik ben de sneeuw aan het wegkijken.....
Hier ligt nog maar een klein beetje gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |