Nee,quote:Op zondag 6 maart 2005 22:20 schreef AMD64 het volgende:
Heeft iemand nog vroeg in de ochtend naar de F1 gekeken?
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammerOOk niet om mee te beginnen?
Tja, een echte kneedster is nog beter natuurlijk!quote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Kietelen, da's geen massage...
Ik mag morgen lekker weer naar de kneedster, er gaat niets boven een vakkundige massage, alle goeie bedoelingen ten spijt.
Als degene er tegen kan tenminstequote:Op zondag 6 maart 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ruggetje kriebelen kan anders erg fijn zijn hooren buikje kriebelen helemaal
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee,![]()
Dadelijk maar naar bed, ben vreselijk moe![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee,![]()
Sweet dreams Bengel, tot morgenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee,![]()
ah hmmm.... goed puntquote:Op zondag 6 maart 2005 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Van kriebelen word ik melig, en da's nou niet het beste beginpunt
.
Dan ga je toch over naar bierquote:Op zondag 6 maart 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb inmiddels zo veel thee gedronken dat ik het daarmee ook wel weer gehad hebJus dorange maar dan
welterusten lieverdquote:Op zondag 6 maart 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:wat mooi, zeggen dat je moe bent en men wenst je welterusten
![]()
Ik voeg maar de daad bij het woord![]()
Welterusten allen![]()
![]()
Schatje![]()
![]()
Ik neem elke dag extra vitamine Cquote:Op zondag 6 maart 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou lief hoorMaar ik hou het even op Jus Dorange met extra vitamine C en Calcium
Voor sterke botten en tanden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |