quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]Exen e.d.?
Slim bedacht Peppie.![]()
Even voor de duidelijkheid. Naar de achtergrond of voorgrond gaan daar zorg je zelf voor.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, je wilt dus dat ik wat meer naar de achtergrond verdwijnWaarom? Problemen met mensen die het iniatief nemen? Dude, voordat jij er was ging het altijd goed qua meets regelen en routes verzorgen en voorrijden... waarom zou dat nu ineens veranderen? Omdat jij vind dat het anders moet? Want de rest heeft er duidelijk geen problemen mee. Ik denk dat jij niet zo erg op de voorgrond moet willen staan, ipv ik...
quote:Op maandag 7 maart 2005 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt JAMMER dat je niet op de Nordschleife kan rijden met FIA GTR
Vanochtend vrij genomenquote:Op maandag 7 maart 2005 13:49 schreef Patrick281 het volgende:Ik ga nu vrijdag vrij nemen voor de motorbeurs.
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoop dat er nog eens een add-on komt met de Ring er in
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vanochtend vrij genomennu hopen dat het sneeuwen ophoudt vanaf nu
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:Vanochtend was je vrij.
En het sneeuwt nu daar.
Niet ongebruikelijk.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe (on)gebruikelijk is het als je weer een sollicitatie gaat sturen naar een bedrijf waar je al eens bent afgewezen? Stond nu weer een vacature in de krant bij dat bedrijf
k#tquote:Op maandag 7 maart 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
Lars, hoe gaat het solliciteren verder?![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Kost niet heeeel veel tijd Pepijn want er zijn zat hobbisten die zelf die tracks maken, is namelijk software voor
net als al eerder gezegd zou ik het je ook aanraden om te doen,quote:Op maandag 7 maart 2005 14:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe (on)gebruikelijk is het als je weer een sollicitatie gaat sturen naar een bedrijf waar je al eens bent afgewezen? Stond nu weer een vacature in de krant bij dat bedrijf
Ik hoop hetquote:Op maandag 7 maart 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kost nog steeds veel tijd.
Voor de fabrikant is het niet interessant denk ik, maar als ik je zo hoor zullen er vast al een paar enthousiaste Duitsers e.a gefixed hebben.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:51 schreef hollander172 het volgende:
Nog vervelender is dat mijn uitkering eind deze maand afloopt en ik dan dus zonder eigen inkomen zit, we hebben al zitten rekenen en doen maar dat gaan we niet lang uithouden.
Waarom over een maand? Ben je dan ook werkloos?quote:Op maandag 7 maart 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@riet: verveel je je? gamecolony.comkunnen we over een maand missch es een potje doen
over een maand maak je misschien een kansquote:Op maandag 7 maart 2005 15:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom over een maand? Ben je dan ook werkloos?
serieus hoorquote:
ik ook, toen nog meegedaan met een landelijk toernooiquote:Ik heb het vroeger op basisschool in groep 8 geleerdIs wel heel erg leuk, maar heb het van de week weer effe opgefrisd. Maar 99% van het spel is gewoon tactiek he.
Lachte me mezelf uitquote:Op maandag 7 maart 2005 15:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
serieus hoor![]()
[..]
ik ook, toen nog meegedaan met een landelijk toernooihebben we de halve finale bereikt
vanavond een potje doen dan![]()
quote:
serieus ja, landelijkquote:Serieus? Landelijk toernooiDat win ik dan toch nooit...
Maar misschien kan je me nog wat bijleren
Iemand hier nog een antwoord op ?quote:Op maandag 7 maart 2005 12:57 schreef hicham het volgende:
Hoe kan je trouwens het blok en de buizen die uit je blok naar de uitlaat gaan beschermen tegen pekel enzoIk heb van dat spul wat ik erop kan spuiten (S100 spul) maar volgens mij verdampt dat bij de eerstvolgende rit weer met die hitte toch
Ben al aan het downloaden met 450 kb/squote:Op maandag 7 maart 2005 14:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham, probeer deze link eensIs Demo1 van FIA GTR
http://www.fragland.net/downloads.php?id=1664
Ah, nou begrijp ik waarom je zo fel reageertquote:Op maandag 7 maart 2005 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Net uitslag van de huisarts.. moest vorige week voor de derde keer ontlasting laten onderzoeken omdat ik nog steeds lastig van hevige buikkrampen heb etc en die klote parasiet zit er nog steeds![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/8309quote:Op maandag 7 maart 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet iemand of Francourchamps nog steeds gratis en geheel toegankelijk is? Vroeger wel iig. Lijkt me best gaaf om daar eens heen te gaanZal eens met Route66 kijken.
Is een heel mooi circuit en gewoon open als er geen races zijn. En gratisMaar ik weet niet of je dan een rondje kan rijden, ik hoorde laatst zoiets dat je er maar voor een gedeelte op kan...
Ok, de vorige keer kon ik het ruiken namelijkquote:Op maandag 7 maart 2005 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham: vaselineS100 kan ook hoor. Blijft heus wel een vettig laagje achter, de mijne zit ook helemaal dik in vaseline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |