abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1792228
De LUL Koos denkt even om binnen een aantal dagen de aanvoeder te worden van het team, hij zegt dat Gert Jan geen goede leider is. Naar mijn mening heeft Koos alleen maar een gigantische grote bek want er is nog geen normaal woord uit zijn mond gekomen, hij voelt zich sterk met Pascal in de buurt maar ik wil hem weleens zien als hij het huis is ingekomen zonder een bekende in de buurt, naar mijn mening is Gert jan slimmer en sterker in het geheel dan DE LUL KOOS en hoop ik dat ie keihard op zijn bek gaat.

LEVE KELLY EN GERTJAN TOT NU TOE DE MEEST STABIELE PERSONEN BINNEN HET HUIS.

pi_1792243
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 22:52 schreef erich het volgende:
De LUL Koos denkt even om binnen een aantal dagen de aanvoeder te worden van het team, hij zegt dat Gert Jan geen goede leider is. Naar mijn mening heeft Koos alleen maar een gigantische grote bek want er is nog geen normaal woord uit zijn mond gekomen, hij voelt zich sterk met Pascal in de buurt maar ik wil hem weleens zien als hij het huis is ingekomen zonder een bekende in de buurt, naar mijn mening is Gert jan slimmer en sterker in het geheel dan DE LUL KOOS en hoop ik dat ie keihard op zijn bek gaat.

ben het helemaal met je eens, wat een jerk die Coos
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 1 oktober 2001 @ 22:55:53 #3
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_1792268
Coos is zo ontzeeeeeeeeeeeettend leeeekkkkkkeerrrr SNEAKIE !
  maandag 1 oktober 2001 @ 23:04:24 #4
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_1792372
Kelly stabiel...??? Kijk jij dan naar een ander programma dan ik? Dat wijf is echt 1 uur in het arme gedeelte en ze gaat meteen over de zeik! Eerst kankeren op Diane (nog is Diana dan ook zo labiel als een scheel kuikentje maar goed)... en dan die Pascal opfokken. Kelly spoort echt niet?? En dan wordt er ook nog gezegd dat Gert-Jan stabiel is? Vreet meteen een appel als ie binnen komt, wil altijd gelijk hebben ten koste van alles en probeert daarom discussies te winnen door zich te gedragen als een klein kind. Goed Coos is niet alles.... maar vergeleken met Miss 'mijn haar zit nooit goed daarom moet ik er altijd aan zitten en ten alle tijde in de spiegel controleren' en meneer de projectlijdert... kies ik toch voor Coos.
- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
pi_1792410
Coos met een C ja...
  maandag 1 oktober 2001 @ 23:15:35 #6
16339 Klep
Pardon lul
pi_1792509
Wat een enorm over het paard getilde lapjanus is die Coos, zeg! , en nog eens !!! En nog een er achteraan! Typisch zo'n prestatiepielemanse zenuwlijer waarvoor het woord 'neuroot' is uitgevonden. Zo'n eng quasi-leidertje die alleen baasje kan spelen als er nog een baasje boven 'm staat. Gadverdamme! Dit soort betweterige piepeltjes met het hoogste woord zien we al genoeg bij feestjes en in het bedrijfsleven. En hier komt er nog één: !!! Zo, nou ben ik weer effe leeg.
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1792528
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 23:08 schreef Koos Voos het volgende:
Coos met een C ja...
Juist Koos roels
Coos =
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_1792558
ff een dooddoennertje:
Coos
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 1 oktober 2001 @ 23:25:00 #9
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_1792613
Coos is waarschijnlijk ooit afgekeurd voor een militaire loopbaan, want volgens mij had ie dat wel kicken gevonden als hij dus tegen nieuwelingen (verse) had kunnen schreeuwen: tijgeren sukkel!!!!! en niet tegenspreken want ik ben je meerdere!!!!!

Ik denk dat GJ meer zoiets heeft van: ieder draagt zijn eigen verantwoordelijkheid.

never play games........
pi_1793204
quote:
De LUL Koos denkt even om binnen een aantal dagen de aanvoeder te worden van het team,
Gert-Jan en Andries werden dat toch ook al na een paar dagen?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 oktober 2001 @ 00:31:54 #11
862 Arcee
Look closer
pi_1793237
quote:
De LUL Koos denkt even om binnen een aantal dagen de aanvoeder te worden van het team
Da's toch ook de bedoeling van het spel?

Zoiets iig, de precieze bedoeling van het spel is nog steeds vaag...

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2001 @ 00:34:18 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1793251
Ik zal je ff helpen:
Doelstelling 1: 1 Miljoen piek toucheren, goedschiks of kwaadschiks.
Doelstelling 2: Minstens een half jaar wentelen in het VIP-wannabe circuit.
Doelstelling 3: 'Iets' op TV doen. Hebben ze namelijk achteraf altijd al willen doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1793353
Ik vind het een heel eng mannetje, met afgrijselijke enge ogen. En de manier waarop hij zat te dreigen tegen Gert-Jan dat hij heel onaangenaam kon worden. Jakkes zeg wat een griezel.Abbesijn
je mag nooit oordelen, alleen als je maffe ouders hebt gehad
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 07:37:52 #14
2180 Avia
FOK-Member
pi_1793928
Goed, we stemmen dus niet op Coos.....
Exit Coos!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_1794058
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 23:08 schreef Koos Voos het volgende:
Coos met een C ja...
Donderdag Coos met een L
Loos Coos
Try anything once, twice to be sure
pi_1794164
Coos met een C probeert Gert Jan te overbluffen hoogstwaarschijnlijk zijn ze ( coos, frank in mindere mate andries ) van mening dat ze boven hem moeten gaan staan omdat Gert Jan tien keer slimmer is als zij en het echt niet allen doet voor het geld maar voor het spel!!!!!

GO FOR KELLY & GERT JAN

dinsdag 2 oktober 2001 @ 09:14:31 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1794168
Ik vind die Coos beter roeleren als die JW eerlik gezegd!

Ben benieuwd hoe die JW nu de eenzaamheid doorkomt zonder zn beste vrienden ( luxe en wijn ).

The truth was in here.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 09:25:30 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1794199
JW?
pi_1794302
quote:
HUH????
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 10:51:37 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1794633
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
JW?
GJ, JW, PH allemaal dezelfde.
NRC namen
The truth was in here.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:25:51 #21
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_1795689
Coos is cool, eindelijk iemand die tegen die lul met vingers van een Gee Jee in gaat en het nog dreigt te winnen ook! Gert Jan denkt alleen maar aan zich zelf en vindt zichzelf ontzettend geweldig en goed! Ben blij toe dat iemand tegen dit over het paard getild kapsoneslijertje in gaat!

LEVE COOS!

Back in town
pi_1795733
Gert-Jan heeft zojuist een wortelkanaalbehandeling gehad!!!
Mag ie even uit zijn dippie komen....

Laat me je voorspellen dat Gert-Jan, bij het vertrek uit het arme deel, de vloer aanveegt met Coosje.

Allen voor één ....voor één.
pi_1797070
Nou, de machtsgreep lijkt dan eindelijk gelukt. Samen met vazal Pascal hebben de heren de kaarten geschud.
Natuurlijk ben ik voor een stevige battle, maar zo'n eng verbond hebben we nog niet eerder gezien...
Dr Spock kan nu z'n pak aantrekken en commanderen. Wat mij betreft lekker weer tegen z'n vrouw en kindje a.s. donderdag!
Is er nog een baantje vrij bij Parkeerbeheer misschien?
In case of emergency: Rescuepillen. Dat helpt tegen de ergste schrik.
pi_1800690
laat me dit even zeggen wie draagt er in godsnaam nou een bril voor de LOL wat een ongeloofelijke lul, ik kan er niet over uit, Coos, met zijn introductie video " ik ben al x aantal jaar monogaam aan de moeder van mijn kind"????? godsamme he! wil je een staand ovatie LUL, en maar vragen stellen aan kelly, hoe oud is hij?? dat hij nog nooit een transsexueel persoon op zijn minst op tv heeft gezien, om te weten dat dit ook maar normale mensen zijn met normale gevoelens, hij heeft wel heeel weinig van de wereld gezien dat ie dat ozo spannend vind doe effe normaal, it is very clear dat dit gewoon een stumperd is, die GERT-JAN heeft gezien in spanje (korte stukjes v/d battles) en heeft gedacht ok hij heeft op dit moment de touwtjes in handen (want laten we wel wezen hij qua intelect boven de anderen verheven, algemene ontwikkeling!!!) en toen heeft gedacht die stoot ik even van zijn troon, om in de picture te staan!! maar dat lukt hem totaal niet aangezien je G-J kan zien denken, wanneer coosje hem weer eens belerend toespreekt, ja ja jochie lul maar een end weg, donderdag lig je er toch uit, dus ik doe geen moeite!!! ik weet 100% zeker dat als coos er niet uit gestemd word, dan zal G-J echt wat meer tanden laten zien!!!!! ..maar hij wacht af

power to G-J en de vrolijke toon in bb huis Kelly!!!!!

pi_1801010
ik vind dat kelly maar team captain moet worden.
kelly roels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')