Leeftijd: 34
Burgelijke staat: vrijgezel
Kinderen: zoon van 21 maanden
Beroep: accountmanager
Trefwoorden: dominant, ambitieus, groot gevoel van eigenwaarde
Coos valt niet alleen op door zijn uiterlijk. Hij is duidelijk aanwezig en neemt niet gauw iets van een ander aan. Verder is hij behoorlijk 'anti-roken' en laat dit ook merken.
Hij is al zestien jaar samen met zijn vriendin Ellen en ze hebben samen een zoontje van 2 jaar. Deze zal hij erg gaan missen, zegt hij. Coos is een fanatieke sporter, minstens drie keer per week is hij in de sportschool te vinden. Verder gaat hij vaak naar het Scheveningse strand, waar hij zich uitleeft op de surfplank en catamaran wedstrijden zeilt.
Zijn grote trots is een oude Porsche 911, waar hij niet veel in rijdt of aan klust, maar waar hij wel elke avond even in gaat zitten voordat hij naar bed gaat.
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:19 schreef Laurens het volgende:
Zijn grote trots is een oude Porsche 911, waar hij niet veel in rijdt of aan klust, maar waar hij wel elke avond even in gaat zitten voordat hij naar bed gaat.
quote:Die zijn het leukst, zeggen dan stiekem vroem vroem.
quote:Jah leuk zo'n strijd
Op woensdag 26 september 2001 20:35 schreef zeeuws jongetje het volgende:
En erg anti-roken dus dat kan nog lachen worden met Nancy en Kelly
* Zworld ook tegen roken is
quote:Ligt er maar helemaal aan uit welk team er iemand moet vertrekken. Is dat uit het team van Andries dan kan het zijn dat Andries omdat hij in de minderheid is eerste keus heeft. Maargoed een hoop onduidelijkheid aangaande de regels dit jaar.
Op woensdag 26 september 2001 19:52 schreef kavu het volgende:
Komt waarschijnlijk in het team van GJ want zij mogen waarschijnlijk eerst kiezen omdat zij in rijk zitten .. zo te zien een sterke jongen dus als het op fysieke battles aankomt zijn ze nog meer in het voordeel .. mischien blijft het team van andries wel 3 maanden in het arme gedeelte!!
quote:Welke Stefan? Die van K-otic?
Stefan zegt "ik ben geen ster... ik ben bekend".
On topic, graag.
quote:Sjesus Cynix, je kunt over óvermodereren.
Op donderdag 27 september 2001 11:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ja.On topic, graag.
quote:Ja, dat zou óók kunnen. Gelukkig dóe ik dat niet.
Op donderdag 27 september 2001 20:07 schreef Arcee het volgende:
Sjesus Cynix, je kunt over óvermodereren.
quote:nee dat doe cynix echt nooit hoor!
Op donderdag 27 september 2001 20:23 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ja, dat zou óók kunnen. Gelukkig dóe ik dat niet.
quote:Jawel, doe je wel.
Op donderdag 27 september 2001 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dat zou óók kunnen. Gelukkig dóe ik dat niet.
En nu ontopic, graag.
quote:Mijn gevoel zegt dat ook. Die Coos heeft als accountmanager met zijn dure hobbies duidelijk geld, hij heeft status en hij heeft (ik vermoed overdreven veel) eigenwaarde. En dat zijn drie dingen die Frank niet heeft. Maar.. Frank is weer errug handig met de bijl.
Op donderdag 27 september 2001 20:43 schreef El_Duderino het volgende:
Coos!
Coos is caal, en de dames vinden 'm een stuk naar het schijnt. Mij doet ie denken aan Ad Visser, ik weet niet waarom?!!
Mijn gevoel zegt dat Frank en Coos zullen botsen,en ja, natuurlijk is dat wishful thinking!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 12-10-2001 17:18]
quote:Yep, dat zegt m'n gevoel ook en ik geloof niet dat het wishful thinking is. Kan niet wachten tot de eerste clash en denk dat die niet lang op zich laat wachten. Coos heeft namelijk geen "verleden" (geldt 3 wkn samen in een huis als een verleden?) met Frank zoals GJ en Andries dat hebben en daarom niet echt tegen hem ingaan. Coos zit in het andere team dus hoeft ook niet de lieve vrede binnen het team te behouden en tenslotte geloof ik niet dat Coos een typ is die z'n mond houdt als ie zich aan iemand (zoals Frank) stoort, dus kom maar op!
Op donderdag 27 september 2001 20:43 schreef El_Duderino het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Frank en Coos zullen botsen,en ja, natuurlijk is dat wishful thinking!
quote:
Hij is al zestien jaar samen met zijn vriendin Ellen
quote:Strange
Op donderdag 27 september 2001 23:43 schreef femfatale het volgende:
Ehh, er staat vermeld bij burgerlijke staat: vrijgezel, maar ik meen toch duidelijk uit Coos zijn mond te hebben gehoord dat ie een vriendin had.
Hij heeft helemaal geen sterkte in z'n brilleglazen zitten. Heeft wel wat trouwens die bril bij hem. Vind wel dat ie wat 'homo'trekjes heeft (bedoel ik overigens verder nix mee).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |