Praatjes raden geen plaatjes...quote:
Hij lijkt idd een beetje op Van Splunteren maar is het nietquote:Op zondag 6 maart 2005 20:34 schreef Treinhomo het volgende:
VPRO meneer ?
Dat is slechts de rol die hij speelt in een film van Wim Wendersquote:Op zondag 6 maart 2005 20:40 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer is audio-kunstenaar en is geluiden in 't wild aan 't vangen ?
Nein, kein Burny. Es händelt sich um einen sehr sympatischer und bescheidener Deutscherquote:Op zondag 6 maart 2005 20:48 schreef Treinhomo het volgende:
Da's toch niet Burny Bos ?
Da's een (dubbele) Contradictio in terminis....quote:Op zondag 6 maart 2005 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Es händelt sich um einen sehr sympatischer und bescheidener Deutscher![]()
Dan zou je hem toch moeten kennen, hij is ook nog eens een hele goede acteur.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een (dubbele) Contradictio in terminis....
Wat kunnen mij goeie acteurs nou verrotten ?quote:Op zondag 6 maart 2005 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zou je hem toch moeten kennen, hij is ook nog eens een hele goede acteur.
Zeg je nou dat je tieten wilt? Het schijnt dat je tieten kunt kweken als je de pil slikt, misschien is dat iets voor je?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
Ik wil gewoon lekker wijven met dikke tieten...
Als ik nou zeg dat ik daar wel oren naar heb, dan kom je zeker hiermee aanzetten ?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeg je nou dat je tieten wilt? Het schijnt dat je tieten kunt kweken als je de pil slikt, misschien is dat iets voor je?
Volgens mij denkt-ie aan z'n Muttiquote:Op zondag 6 maart 2005 21:13 schreef Treinhomo het volgende:
Denkt-ie nou dat-ie één en ander aan het opblazen is
Neuhquote:Op zondag 6 maart 2005 21:13 schreef Treinhomo het volgende:
Denkt-ie nou dat-ie één en ander aan het opblazen is
Is 't 'Oscar' uit 'Die Blechtrommel' ?
'vorige'quote:Op zondag 6 maart 2005 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh
Z'n dochter heeft dan weer, net als de vorige Duitse acteur, iets met Wim Wenders van doen
Let je wel even op Treinhomo?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'vorige'
Hebben we 't nu weer over een andere dan ?
Maar die eerste is toch nog niet geraden ?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Let je wel even op Treinhomo?![]()
Die eerste was sympathiek, de tweede een echte Duitser (op het waanzinnige af)
Aangezien wij iedereen weer weggejaagd hebben zie ik die ook niet meer geraden worden en heb ik maar gauw langs geleidelijke weg het thema proberen te verleggen naar Bombonella'squote:Op zondag 6 maart 2005 21:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar die eerste is toch nog niet geraden ?
What can me that cross-eyen?quote:I understand there no faggot more from...
Dat ze dáár nou 's een Nobelprijs voor in 't leven roepen...quote:Op zondag 6 maart 2005 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
(...) langs geleidelijke weg het thema proberen te verleggen naar Bombonella's
Eg nie! In dat geval zou het meervoud twee bombonella zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 21:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's, volgens de regelen der taal, dan nog altijd één bombonellum...![]()
Deze mevrouw is dan bij deze genomineerdquote:Op zondag 6 maart 2005 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat ze dáár nou 's een Nobelprijs voor in 't leven roepen...![]()
Bombonellissimo...quote:Op zondag 6 maart 2005 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze mevrouw is dan bij deze genomineerd
Rüdiger Voglerquote:Op zondag 6 maart 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
Maar wie was die eerste mof nou ?
Let je wel even op, Scrutinizer ?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Kein Schlittschuhlauferin
die van jou kan ik niet editten...spijtig genoeg...quote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit je weer fijn je eigen posts te edit-en?
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
De Bombita's
Allicht...quote:Op zondag 6 maart 2005 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Andreas Baader vielleicht?
Schrijverinnetjequote:Op zondag 6 maart 2005 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
's die vleesgeworden middenscheiding advocate ?
Ik werk met m'n handen, dus het enige wat ik lees zijn gebruiks/montage-handleidingen...quote:Op zondag 6 maart 2005 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Schrijverinnetje
Ik heb ook niets van haar gelezen hoor. Volgens mij schrijft ze typische vrouwenboekenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik werk met m'n handen, dus het enige wat ik lees zijn gebruiks/montage-handleidingen...![]()
Wel een lekker kipje, overigens...![]()
Kookboeken ?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook niets van haar gelezen hoor. Volgens mij schrijft ze typische vrouwenboeken
Ik ben al vier weken aan het klussen. Daarvan heb ik vooral geleerd geen gebruiks/montage-handleidingen te lezenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik werk met m'n handen, dus het enige wat ik lees zijn gebruiks/montage-handleidingen...![]()
Beroepsmatig monteur <> klussen...quote:Op zondag 6 maart 2005 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben al vier weken aan het klussen.
De verzekeringspolis biedt dan inderdaad meer soelaas...quote:Daarvan heb ik vooral geleerd geen gebruiks/montage-handleidingen te lezen
Zeg dat wel, wat ben ik het zat. Ik ben beter in dingen bedenken, laat anderen dat maar lekker uitvoeren.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Beroepsmatig monteur <> klussen...
[..]
Verzekeren dat is zo Nederlands. Wat is er mis met een beetje risico?quote:De verzekeringspolis biedt dan inderdaad meer soelaas...
Die man hierboven ook niet. Die was in Australië.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
'k was gisteren helemaal niet in de Willem II...![]()
Ik ben geen kenner van mannelijk schoon maar dit is Alonsoquote:Op zondag 6 maart 2005 22:50 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde laatst dat Alonso een knappe vent is dus gok ik daar maar op.
CU2-tinizer ?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is tog nie eg knap?
De gezochte meneer wordt volgens mij toch (of: tog) wel gezien als de knapste van het stel, gister iig de snelstequote:
Fisichella is goed, maar het is z'n broer Giancarlo. Dan en hij waren vroeger onafscheidelijkquote:
Als ik hetzelfde haar had als Geert Wilders, was ik TreinH2O2mo...quote:Op zondag 6 maart 2005 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
CO2-tinizer
Jij hebt toch het kapsel van Pim Fortuyn?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde haar had als Geert Wilders, was ik TreinH2O2mo...
Niet zó kort; 'k heb halfkaal haar...quote:Op zondag 6 maart 2005 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt toch het kapsel van Pim Fortuyn?
Nee hoor; 'k was zo ongeveer de enige die niet Pimfomaan was...quote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
dus het is een vooroordeel dat alle beroepsmatige monteurs achter rechtse populisten aanlopen?
Nu begrijp ik waar die voorkeur voor takkeherrie vandaan komtquote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor; 'k was zo ongeveer de enige die niet Pimfomaan was...
Van de weeromstuit, dat valt te begrijpenquote:IK loop achter een linkse populist aan...![]()
Neuh, niet bepaaldquote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
's die Rambo van jou (met z'n schitterende Motorola spreeksleutel) een Brit ?
Meneer lijkt me wat licht van kleur om een Tamil tijger te zijn...quote:Op zondag 6 maart 2005 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft niks met leeuwen, wel met andere grote roofkatten
En toch is de tijger de kat die ik bedoeldequote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer lijkt me wat licht van kleur om een Tamil tijger te zijn...
Ik zou ook niet weten wat z'n achternaam was.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
'k weet wel wie je bedoelt...oorlogsmisdadiger.....wordt doorgaans enkel met zijn voor/bijnaam aangeduid...met een a...maar kan zo gauw niet op z'n naam komen...
Ik weet op zeker dat jij zijn naam hebt gehoord DH. Meneer heeft de soundtrack van Ghostdog en Kill Bill vol.1 gedaan.quote:
jaja...:)quote:Op maandag 7 maart 2005 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal hem maar zeggen: RZA van The Wu Tang Clan.
Da's heel aardig, maar ik had 'm niet geweten.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wacht nog even op Tokay omdat wij dezelfde muzikale voorkeur hebben.
Helemaal goed!quote:Op maandag 7 maart 2005 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Kenneth "Babyface" Edmonds
Ah, gelukkig in één keer goed geraden!quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah, gelukkig in één keer goed geraden!
Alicia is cool. Getalenteerd, mooi en gelukkig niet zo ordinair.
Ik ben er vandoor!
Yep! Helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Swoozie Kurtz?
Mijn moeder en zusje keken daar altijd naar, vroeger op zondagavond.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep! Helemaal goed.
Swoosie Kurtz, o.a. bekend uit de tv dramaserie 'Sisters'.
Ah, met dank aan je moeder en zusje, dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn moeder en zusje keken daar altijd naar, vroeger op zondagavond.
Jodeci is correct.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah, met dank aan je moeder en zusje, dus eigenlijk.![]()
Jodeci (pssst, het stond ook op het plaatje)
Nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Mary Jane?
Zie je wel!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Blue Cantrell
Toen ik die blauwe ogen zag wist het.quote:
Heel goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Cornell "Nelly" Haynes jr. Zonder pleister op zijn wang dit keer.
Ik vind ze allemaal moeilijkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heel goed.
Okee, nu een moeilijkere. Hoop ik.![]()
Damn, you're good...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Montell Jordan?
Nee. Meneer speelde jarenlang een softe rol in een heel bekende Amerikaanse tv-serie.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Jason Wiles? Bosco uit Third Watch?
Go posje, go posje!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:06 schreef pos het volgende:
Melrose place....hij heette daar Matt maar ik weet zn echte naam niet.
Ook al goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Alanis Morrisette
Nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Molly Ringwald?
Nee; Bree van de Kamp wordt gespeeld door Marcia Cross, wicked Kimberley uit Melrose Place, weet je nog?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Bree van de Camp uit DH?
Ik keek nooit naar Melrose Place.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee; Bree van de Kamp wordt gespeeld door Marcia Cross, wicked Kimberley uit Melrose Place, weet je nog?
Nope.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Renee Estevez?
Nee, Joely Fisher.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Carrie Fisher?
Correct. Meneer links is rapper/actor Fredro Starr.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:57 schreef Tokay het volgende:
Rechts ---> Usher?
Volgens IMDB is dat niet de dochter van Debbie Reynolds.quote:
Ginuwine is goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ginuwine.
Doesn't matter. Ik had het toch niet geweten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:26 schreef Tokay het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Carrie Fisher is wél de dochter van Eddie Fisher en Debbie Reynolds; Joely Fisher is de dochter van Eddie Fisher en Connie Stevens.
Oeps.
In één keer goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Linda Fiorentino?
En toch denk ik dat jij haar kent.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:09 schreef Tokay het volgende:
Hm, haar gezicht zegt me weinig, maar toch komt ze me niet onbekend voor.
Ik vrees dat ik het niet weet, en ik ben zo offline, dus ik laat de eer aan anderen.
Dag mr_anonimous!
Da's ja goed jaquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:04 schreef Modus het volgende:
Zanger van Skik, Daniel Lohues?
Nee veel eerder (nou ja veel eerder .....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
Annie Lennox ?
Geef Fok! er maar de schuld van dat ik één-en-fucking-veertig minuten op antwoord moet wachten...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee veel eerder (nou ja veel eerder .....Mevrouw werd 101 en is nog niet zo lang dood)
Fok! is lekker snel vandaag![]()
En ik heb 45 minuten zitten wachten op de eerste wilde gokquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geef Fok! er maar de schuld van dat ik één-en-fucking-veertig minuten op antwoord moet wachten...![]()
Mijn grens ligt op 43 minuten; daarna kan iedereen de respectievelijke tyfus krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik heb 45 minuten zitten wachten op de eerste wilde gok![]()
Ik ben na 43 minuten gaan douchenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn grens ligt op 43 minuten; daarna kan iedereen de respectievelijke tyfus krijgen.
Jij hebt 43 minuten nodig om te douchen ?quote:
En scheren, zoeken naar schone kleren in zakken (het zit altijd in de laatste) en Fok! proberen te bereiken neemt wel enige tijdquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt 45 minuten nodig om te douchen ?
Nou nee, ik plaatste ruim twee uur geleden een plaatje van Leniquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
Plaatst ie een plaatje van Reni Liefenstahl vlak voordat ie gaat slapen.
Alles wat je zoekt ligt op de laatste plek waar je kijkt...want daarna hoef je niet verder te zoeken...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
En scheren, zoeken naar schone kleren in zakken (het zit altijd in de laatste) en Fok! proberen te bereiken neemt wel enige tijd
Nee hoor, als je slechts de keuze hebt uit een beperkt aantal plekken, in dit geval zes, ligt niet alles wat je zoekt op de laatste plek. Zo vond ik op plek 2 mijn sokken maar pas op plek 6 een schoon t-shirtquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alles wat je zoekt ligt op de laatste plek waar je kijkt...want daarna hoef je niet verder te zoeken...![]()
Ja maar tegenwoordig is dat in dit topic vlak voordat je gaat slapen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nee, ik plaatste ruim twee uur geleden een plaatje van Leni![]()
...plekjesgeest...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor, als je slechts de keuze hebt uit een beperkt aantal plekken, in dit geval zes, ligt niet alles wat je zoekt op de laatste plek. Zo vond ik op plek 2 mijn sokken maar pas op plek 6 een schoon t-shirt
Deze dan maar?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig is dat in dit topic vlak voordat je gaat slapen.
Lijkt me sterk dat jij daar goed op slaapt...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had m'n C17H21NO3 nog niet genomen
Slapen doe ik op een matrasquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat jij daar goed op slaapt...
Hoe gewaagd, hoe gedurfd...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Slapen doe ik op een matras
Joh, ik ben hier zo goed in. Dat wil je niet weten.quote:
'k hoop dat je dit gemis in je leven een plekje kan geven...quote:
En de oude leraar Duits heeft het nog goed (en foutloos) ook!quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:31 schreef Berkery het volgende:
Piper Perabo
Niet op een of meer verkeerde letters letten
Plekje 17 dan maarquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k hoop dat je dit gemis in je leven een plekje kan geven...
Geen idee, die film heb ik nooit gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:25 schreef Karzeuler het volgende:
Of is het die heks uit 101 Dalmatieers?
Laat ik het wel hopen, zou anders een schande zijnquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:33 schreef Karzeuler het volgende:
Laat ik het zo zeggen. Ik meen de film of serie te hebben gezien waar dat laatste fotootje uit komt
Heel goed Tokay, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:34 schreef Tokay het volgende:
Prunella Scales, Sybil Fawlty in Fawlty Towers.
Precies. Stelletje cultuurbarbaren hier.quote:
schandelijk iddquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Precies. Stelletje cultuurbarbaren hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |