Praatjes raden geen plaatjes...quote:
Hij lijkt idd een beetje op Van Splunteren maar is het nietquote:Op zondag 6 maart 2005 20:34 schreef Treinhomo het volgende:
VPRO meneer ?
Dat is slechts de rol die hij speelt in een film van Wim Wendersquote:Op zondag 6 maart 2005 20:40 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer is audio-kunstenaar en is geluiden in 't wild aan 't vangen ?
Nein, kein Burny. Es händelt sich um einen sehr sympatischer und bescheidener Deutscherquote:Op zondag 6 maart 2005 20:48 schreef Treinhomo het volgende:
Da's toch niet Burny Bos ?
Da's een (dubbele) Contradictio in terminis....quote:Op zondag 6 maart 2005 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Es händelt sich um einen sehr sympatischer und bescheidener Deutscher![]()
Dan zou je hem toch moeten kennen, hij is ook nog eens een hele goede acteur.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een (dubbele) Contradictio in terminis....
Wat kunnen mij goeie acteurs nou verrotten ?quote:Op zondag 6 maart 2005 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zou je hem toch moeten kennen, hij is ook nog eens een hele goede acteur.
Zeg je nou dat je tieten wilt? Het schijnt dat je tieten kunt kweken als je de pil slikt, misschien is dat iets voor je?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
Ik wil gewoon lekker wijven met dikke tieten...
Als ik nou zeg dat ik daar wel oren naar heb, dan kom je zeker hiermee aanzetten ?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeg je nou dat je tieten wilt? Het schijnt dat je tieten kunt kweken als je de pil slikt, misschien is dat iets voor je?
Volgens mij denkt-ie aan z'n Muttiquote:Op zondag 6 maart 2005 21:13 schreef Treinhomo het volgende:
Denkt-ie nou dat-ie één en ander aan het opblazen is
Neuhquote:Op zondag 6 maart 2005 21:13 schreef Treinhomo het volgende:
Denkt-ie nou dat-ie één en ander aan het opblazen is
Is 't 'Oscar' uit 'Die Blechtrommel' ?
'vorige'quote:Op zondag 6 maart 2005 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh
Z'n dochter heeft dan weer, net als de vorige Duitse acteur, iets met Wim Wenders van doen
Let je wel even op Treinhomo?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'vorige'
Hebben we 't nu weer over een andere dan ?
Maar die eerste is toch nog niet geraden ?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Let je wel even op Treinhomo?![]()
Die eerste was sympathiek, de tweede een echte Duitser (op het waanzinnige af)
Aangezien wij iedereen weer weggejaagd hebben zie ik die ook niet meer geraden worden en heb ik maar gauw langs geleidelijke weg het thema proberen te verleggen naar Bombonella'squote:Op zondag 6 maart 2005 21:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar die eerste is toch nog niet geraden ?
What can me that cross-eyen?quote:I understand there no faggot more from...
Dat ze dáár nou 's een Nobelprijs voor in 't leven roepen...quote:Op zondag 6 maart 2005 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
(...) langs geleidelijke weg het thema proberen te verleggen naar Bombonella's
Eg nie! In dat geval zou het meervoud twee bombonella zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 21:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's, volgens de regelen der taal, dan nog altijd één bombonellum...![]()
Deze mevrouw is dan bij deze genomineerdquote:Op zondag 6 maart 2005 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat ze dáár nou 's een Nobelprijs voor in 't leven roepen...![]()
Bombonellissimo...quote:Op zondag 6 maart 2005 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze mevrouw is dan bij deze genomineerd
Rüdiger Voglerquote:Op zondag 6 maart 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
Maar wie was die eerste mof nou ?
Let je wel even op, Scrutinizer ?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Kein Schlittschuhlauferin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |