Zeg ik sta onder ongelooflijke stress hoor, bijdehandjequote:Op zondag 6 maart 2005 17:03 schreef Litso het volgende:
Nu nog normaal leren typen.
en haal hem in je longen, en als je net bent begonnenquote:Op zondag 6 maart 2005 17:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Steek um op!!!!
Steek um in!!!!
Je mond...en begin....te roken smoken..
Tsk, ik rook rookte sjek hoor....die plaatjes doen me nixquote:Op zondag 6 maart 2005 19:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja als ik zolang gestopt zou zijn was ik ook hard opweg naar het Breezerslet zijn
-edit-
[afbeelding]
[afbeelding]woeiiiii je kunt het!
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:39 schreef Blistex het volgende:
Super veel shag verkocht vandaag.
* Blistex wappert met pakje shag voor Twaalfje's neus
Jah na 20 minuten alweer maar laat me nou isquote:
Maar ik rook nietquote:Op maandag 7 maart 2005 00:58 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jah na 20 minuten alweer maar laat me nou ishet is voor 't eerst sinds maanden dat een flauwekultopic van mij sow lang open blijft
Milieuvervuiling!quote:Op maandag 7 maart 2005 01:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Heel goed, gooi die shag maar de deur uit.
Best een kort poosje zeker?quote:Op maandag 7 maart 2005 01:40 schreef Salvad0R het volgende:
sinds een poosje ben ik gestopt met blowen.
Ik dacht, ik meld het ff
Hij is een homo. En beetje pedofiel.quote:
Ach. Een mens kan zich vergissen hè. Je hebt ook zo'n ouwe kop. Wees blij dat je tenminste nog es een compliment kreeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:53 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Toen ik nog 17 was () kreeg ik bepaalde "complimenten" van twaalfje waar ik nou niet bepaald warm van werd.
.
He, ga jij eens doodquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:55 schreef Robertje het volgende:
Bah...homo. Dat mag niet van God.
En deze dan?quote:Op zondag 6 maart 2005 20:14 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tsk, ik rook rookte sjek hoor....die plaatjes doen me nix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |