quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:42 schreef mar10e het volgende:[..]
Hmm en zelfs dat foto's uitwisselen en telefoneren werkt dus niet altijd
Máár ondertussen ook alweer bijna 10 maanden samen met iemand van m'n forum
Mja oke, het kan inderdaad nog altijd verkeerd lopen, maar zonder foto's en telefoneren loopt het volgens mij toch helemaal mis.
Lol wat me trouwens doet herinneren aan een oude "date". Niet dat we verliefd waren ofzo, maar we gingen ons gewoon amuseren. (Ook iemand dat ik via internet kende).
Stap ik de eerste dag dat mijn ouders in het buitenland zitten gezwind op de trein richting Antwerpen (toch anderhalf uur onderweg). Op de trein zit ik rustig in mijn boek te lezen terwijl er twee jongeheren naast mij komen zitten en vertellen over het werk enzo. Ik merkte al vlug dat het collega's waren die bij de NMBS werkten. Trok er mij eigelijk niet te veel van aan.
Aangekomen in Antwerpen zag ik al heel vlug die kerel staan. Was zeker en vast mijn type niet, maar ik kwam ook niet met die reden, dus geen probleem. Hij wist op voorhand dat ik niet into typische meisjesdingen (zoals winkelen) was, dus ik zag geen problemen aankomen.
Vroeg hij wat we konden doen en ik stelde voor om eerst iets te gaan drinken en te gaan eten (het was dan ook al middag en ik had honger
![]()
). Dat vond hij wel geen slecht idee, maar we konden toch eerst eventjes de stad verkennen. Oké, geen ramp (dacht ik). Blijkt dat we dus eerst door de hele winkelstraat moesten (De welgekende Meir) en dat hij toch nog wat spulletjes nodig had... Echt niet mijn favoriete bezigheid dus. Maar kom, voor wat eten nam ik dat er nog bij.
Waren we al een cinema tegen gekomen tijdens het wandelen en dat leek me wel een goed idee (er vielen af en toe toch wat akelige stiltes en een film is daar handig voor
![]()
), maar we gingen dus eerst eten. Quick, normaalgezien lekker, maar ik had daar niet echt zin in. Oke, toch maar quick want hij wou dat zo graag!!!!
Na het eten wandelen we uit de quick en is het aan het regenen. Daar kreeg hij dé ingeving. We konden de bus nemen naar ... Wijnegem Shoppingcentrum. Had ik toch maar aangegeven dat ik dat niet zo leuk zou vinden waarschijnlijk, maar hij verzekerde me dat het tof ging zijn. Dus... de bus op
![]()
Wandelen we twee uur ofzo rond in het shoppingcentrum, begint hij opeens over zijn ex-vriendin te vertellen. Dat hij haar mist, etc... Maar dat hij zijn best zal doen om "ons" toch een kans te geven.
![]()
(ik zag hem dus echt steeds minder en minder zitten
![]()
) Heb ik hem waarschijnlijk een uur zitten zeggen dat je toch eerst over uw vorige relatie moet zijn voor je aan iets nieuws begint of dat hij haar misschien toch nog een kans kon geven. Bleef hij volhouden dat het hem wel zou lukken voor "ons"
Na een tijdje dan maar weer de bus genomen richting Antwerpen... Wou hij een cybercafé gaan bezoeken en dan konden we lekker gaan chatten met andere mensen
![]()
Hij had natuurlijk een aantal vrienden die hij wou zeggen dat ik zo super was en dat het echt wel klikte, terwijl ik tegen diezelfde mensen zei dat het voor mij toch niet echt "het" was. Die mensen begrepen er natuurlijk niets meer van. Daarna ben ik maar gevlucht naar het station om naar huis te kunnen gaan
![]()
Bleek de trein kapot te zijn en wie zag ik op het perron staan... ja idd, die twee mannen van tijdens de heenrit. Was toevallig één van die kerels van Brugge en aangezien ik niet meer wist hoe en wat (mijn eerste keer alleen met de trein
![]()
) ging hij een uurtje vroeger stoppen met werken om mij te begeleiden
Wij van de eerste minuut tot de laatste aan het babbelen, bleken we dezelfde leeftijd en interesses te hebben, nou ja het klikte gewoon... Maar door vertraging met de trein begon ik wat te panikeren want ik ging mijn verbinding in Brugge missen. Toen stelde hij voor dat ik eventueel bij hem op zijn appartement kon overnachten en dat we eerst nog wat konden uitgaan in Brugge. Had ik natuurlijk niet door dat hij daarmee vroeg of ik dat aub wou doen onder het mom van "hey, ik zie jou wel zitten" Nee,
![]()
blijf ik verder panikeren en zorgt hij er uiteindelijk voor dat de laatste trein vanuit Brugge wacht tot ik er op kan.
Wegens een misverstand (we hadden geen (email)adressen uitgewisseld, enkel gezegd waar we soms eens chatten en wat onze nick was) heeft het dan nog een jaar ofzo geduurd voor we elkaar terug toevallig tegenkwamen. Blijkt achteraf dat hij mij echt wel zag zitten en ik hem stiekem ook wel en dat we toch een hele tijd naar elkaar gezocht hebben op het internet
maar dat valt dan weer onder versierblunders Kortom een verschrikkelijke date met een heel tof en blunderig einde