Heb er nog wel een paar
![]()
Ik was jaar of 14/15 en had een date met een jongen van jaar of 20.. Hij zou met de scooter komen.. Cool dacht ik.. We hadden afgesproken op het station in mijn woonplaats..
Dus ik met mijn beste vriendin wachten.. Kwam er een jongen aanrijden op een scooter met een moterpak aan (nee is geen grapje) en die vroeg hoe laat het was.. Dus wij geven hem de tijd en hij rijd weer weg..
Komt ie even later weer aanrijden; he ben jij heleen? Ik had al zoiets van jezus, wat doe je in een moterpak? Je rijd op een scooter hoor en het is helemaal niet koud buiten..
Toen deed ie zn helm af en schrok ik me voor de 2e keer dood.. Bleek ie echt een rotkop te hebben gewoon en wat ie uitkraamde was ook niet veel nuttigs.. en mn beste vriendin en ik hadden al zoiets van die moeten we dumpen, dus bedachten we een smoes dat we op tijd naar huis moesten..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dan de 2e..
Ik was nogal naief.. en was 15 jaar.. Ik hartstikke leuke jongen ontmoet op de chat.. En op de webcam zag ie er ook hartstikke leuk uit.. En we hadden toen ook wat via internet (ja stom)
Maar toen kwam ie een weekend naar me toe.. En bleef slapen op de kamer van mn broer en zou meegaan naar een schoolfeest..
Ik op het station wachten en toen zag ik een kleine jongen met een meisjesjas aan komen lopen en ik had al zoiets van jezus is dat hem.. Hij was een kop kleiner dan mij en bleek ook nog eens een superlange pinknagel te hebben.. bah..
Maar ik had toen al zoiets damn moet ik hem mee naar het schoolfeest nemen.. maarja er zat niks anders op.. dus ik nam hem mee.. maar ben daar niet lang gebleven want ik schaamde me dood..
Heb nog wel gezoend met mn stomme kop
Maar hij ging zaterdag gelukkig weer naar huis en mn moeder eerst ook nog aanbieden of ie wilde blijven eten, maar dat had ik snel afgekapt..
Heb het overigens meteen uitgemaakt..
En hij voor de date ook nog zeggen; hoop dat je me niet laat staan op het station, want dat is me al eerder gebeurd.. Gek he????????
Maar de date met mn huidige vriend ging gelukkig helemaal top
Don't look at the past.. But live to the future...