abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25772660
Achteraf kan ik dr wel om lachen ja, maar kheb me nog nooit zo kut en ongemakkelijk gevoelt tijdens een date. Mn handen shaketen zelfs toen ik suiker voor dr in de koffie deed
enjoy life!
pi_25772968
LOL

p.s. hoe verlept was ze wel niet damn!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_25773144
verlept genoeg om zon kansloze smoes te verzinnen
enjoy life!
pi_25774566
Morgen ff lezen maar he!@
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:00:06 #280
52297 DUSHI82
MeSoCorny
pi_25825603
LOL @ Bemiddelaar. Geez! WUHAHAH
I'm really easy to get along with once you people learn to worship me.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:55:34 #281
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25826808
Heerlijk verhaal!

Wel lief dat je d'r nog even hebt teruggebeld.
Nu belt ze in ieder geval niet haar familie om nog een 'bezoekje' te komen brengen .

Nee serieus, ik leefde met je mee.
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_25827122
Mijn stomste date ooit:

Ik had een tijdje gechat met een jongen en ook 1x gebeld en hij klonk wel aardig dus we spraken af. Hij kwam met de trein, ik zou hem ophalen op het station en we zouden een film gaan kijken.
Helaas was hij niet zo knap als op de foto, we konden de bioscoop niet vinden (woonde pas net in de stad) en leek hij niet helemaal goed in zijn hoofd. Zo was hij bijvoorbeeld van mening dat het heeeel raar was als je 15 was en op het VWO zat en je had nog nooit seks gehad, want zeker op het VWO (en dus niet het VMBO) hadden ze vroeg seks. Waar meneer dat vandaan haalde is mij onduidelijk. Elke keer als ik 'laat maar' zei of ergens geen antwoord op wilde geven of iets te onbelangrijk vond om te vermelden ging hij er op door en op door. "Wat was het dan? Ging het over mij?" Er hing een soort wantrouwen over die jongen->ik mocht vooral niks slechts van hem denken en als ik iets niet wou zeggen dan ging het over hem. Of dan stelde hij een mij te persoonlijke vraag of had ik geen zin om te antwoorden en zei ik dat, en ging hij er ook op door. "Mag ik het niet weten?" Jezus. Op een gegeven moment heb ik zoiets gezegd als: "Joh, ik hoef jou niet alles te vertellen. Als ik geen zin heb om iets te vertellen dan doe ik dat niet. Ik ben jou geen verantwoording schuldig." Uiteindelijk allebei weer naar huis gegaan.

De ergste date ooit:
Was in mijn optiek niet echt een date, ik sprak althans niet af met bepaalde bedoelingen, maar vond het gewoon leuk om met elkaar te praten. Eerst (dat is nog niet de date waar ik het over heb)
stond ik toevallig buiten te wachten op een andere date (ik date heel wat af ja) en kwam een Arubaanse Antilliaan (:P hij dus) langslopen. We hadden elkaar nog nooit gezien ofzo en hij begon tegen me te praten dat ik zo leuk was en of hij met me mocht praten enz. Dus ik heb een leuk gesprekje met hem en geef hem (dom) mijn telno., waarom niet? Nou. Hierom niet:
Volgende dag belt hij op, vraagt of hij langs mag komen, ik zeg ja en laat hem die middag binnen. Hij probeert al snel te knuffelen/zoenen met me en ik duw hem weg, en zeg dat ik dat niet wil. Hij stopt even en begint even later opnieuw. Ik zeg hem dat ik hem niet leuk vind op die manier en alleen met hem wil praten. Meneer gaat behoorlijk ver, en houd niet op dus ik loop zo goed en zo kwaad als het kan naar de deur en zeg dat ie nou weg moet gaan. Achteraf gezien te beleefd allemaal ik had beter kunnen zeggen: opdonderen, maar goed. Hij gaat weg.
Belt de volgende dag weer en ik leg hem uit dat ik hem niet meer wil zien of spreken, dat hij niet naar me geluisterd heeft en mijn grenzen is overgegaan. Hij zegt ok en hangt op.
Dag daarna belt hij weer.
"Heej, wanneer kan ik langskomen"?"
"Ik heb je gister gezegd dat ik niks meer met je te maken wil hebben en waarom. Niet dus."
"Ja je was gister een beetje boos he?"
HALLOOO HOEZO BORD VOOR JE KOP!

Ik kom hem geregeld tegen, bijvoorbeeld als ik voor op het bankje zit in de voortuin. Hij begint weer van "Wil je op vakantie naar Spanje met mij? Je krijgt er spijt van hoor als je het niet doet."
NOU IK DACHT HET NIET.
Nog 1x en ik ga echt ONBELEEFD doen. Ben het nou zat.
pi_25827433
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:01 schreef Joene het volgende:
whehehe ik at vroeger ook altijd met vork rechts
Ik nog steeds, vink veel handiger eten.
pi_25827706
een date? das toch 15 minuten lullen en daarna neuken?

ik ben ooit met een gast naar de bios gegaan, het type date hij duwt-zijn-been-tegen-de-mijne, ik was 18 en net out/ blue en reageerde er niet op. erin brokovich was die film dus de keuze was wel aardig vond ik.
daarna wilde ik de kroeg in maar hij durfde alleen maar naar een homobar en niet naar een normaal cafe..
en daar had ik nou net geen zin in dus daar heb ik afscheid genomen en nooit meer gesproken, hem wel hem bedankt omdat ie de film had betaald
pi_25833477
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 11:55 schreef TopStyle het volgende:
Heerlijk verhaal!

Wel lief dat je d'r nog even hebt teruggebeld.
Nu belt ze in ieder geval niet haar familie om nog een 'bezoekje' te komen brengen .
Dat was ook voor de achterliggende gedachte naast mn schuldgevoel ...
enjoy life!
  donderdag 31 maart 2005 @ 15:20:38 #286
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_25882226
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:26 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ik nog steeds, vink veel handiger eten.
ik ook... maar kan de boel ook wel omdraaien.
maar wat dan nog? pfff, beschaafde manieren zeker....
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:08:50 #287
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_25887391
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:10 schreef Yamyam het volgende:

Ik kom hem geregeld tegen, bijvoorbeeld als ik voor op het bankje zit in de voortuin. Hij begint weer van "Wil je op vakantie naar Spanje met mij? Je krijgt er spijt van hoor als je het niet doet."
NOU IK DACHT HET NIET.
Nog 1x en ik ga echt ONBELEEFD doen. Ben het nou zat.
En je vind dat gek? Je laat hem gewoon je huis binnen terwijl je hem 1 keer hebt gezien...
  zondag 3 april 2005 @ 21:31:50 #288
49554 heelveelbier
Yes yes suiker in de tes
pi_25963186
Speelde ongeveer 2jaar geleden af in Duitsland.

Mn beste maat heeft een Duitse vriendin. Hij bleef daar dan in de weekeinde slapen. Hij tegen mij: ga eens mee, dat meisje heeft een leuke vriendin, echt iets voor jou...Jaja, ik dus een weekend mee. Meisje was aardig en zag er leuk uit.

Snachts lag ik met haar in de woonkamer op een stretcher, begint ze me ineens out of the blue een verhaal te vertellen dat haar moeder in een gesticht zit, omdat die tenalle tijde overal groene mannetjes ziet. Serieus waar, wahaha, ik helemaal in een deuk, val haast van mn stretcher af... Die meid een party pissig op mij, helemaal over de zeik, zij haar spullen pakken en toen is ze midden in de nacht vertrokken.

Best lullig, ma ik kwam niet meer bij
I'm just tryin to find a decent melody, a song that i can sing, in my own company
pi_25964944
Als ik sommige verhalen lees heb ik het gevoel dat ik teveel praat tijdens mijn dates Misschien wel een verklaring waarom ze niet goed aflopen Volgende keer maar wat meer actie ondernemen.
  zondag 3 april 2005 @ 22:36:37 #290
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25965070
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef heelveelbier het volgende:
Speelde ongeveer 2jaar geleden af in Duitsland.

Mn beste maat heeft een Duitse vriendin. Hij bleef daar dan in de weekeinde slapen. Hij tegen mij: ga eens mee, dat meisje heeft een leuke vriendin, echt iets voor jou...Jaja, ik dus een weekend mee. Meisje was aardig en zag er leuk uit.

Snachts lag ik met haar in de woonkamer op een stretcher, begint ze me ineens out of the blue een verhaal te vertellen dat haar moeder in een gesticht zit, omdat die tenalle tijde overal groene mannetjes ziet. Serieus waar, wahaha, ik helemaal in een deuk, val haast van mn stretcher af... Die meid een party pissig op mij, helemaal over de zeik, zij haar spullen pakken en toen is ze midden in de nacht vertrokken.

Best lullig, ma ik kwam niet meer bij
Je hebt haar niet geneukt?

Dombo
  zondag 3 april 2005 @ 22:40:39 #291
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_25965164
mijn dates zijn per definitie saai
zo in je eentje
bloemen, daar hou ik van!
  maandag 4 april 2005 @ 00:14:34 #292
118438 no-way
I need a hug !
pi_25967498
Ask all me ex`s, i`m sure they can answer this question
this is gonna hurt!!!
pi_25968423
quote:
Op maandag 4 april 2005 00:14 schreef no-way het volgende:
Ask all me ex`s, i`m sure they can answer this question
namen? nummers?
  maandag 4 april 2005 @ 01:02:21 #294
118438 no-way
I need a hug !
pi_25968451
quote:
Op maandag 4 april 2005 01:00 schreef Prego het volgende:

[..]

namen? nummers?
They`ve all checked into the mental asylum. you can call them circa 90 c per minute
this is gonna hurt!!!
pi_26034312
Ik was 18 denk ik. Had een meisje ontmoet op een feestje van wat vrienden in Rijssen. Vond haar op zich wel leuk. Beetje mee geflirt de hele avond en in de discotheek bleek ze mij ook wel leuk te vinden. Top! Alleen bleek ze een vriendje te hebben. Maar haar relatie ging niet zo goed dus ik leek kans te maken. Niets gebeurt verder op dat feestje behalve ICQ (dat gebruikte men vroeger nog) nummers uitgewisseld enzo. Nou, thuis een tijdje met haar gemaild en ge'ICQ'ed. Dus we dachten van kom, laten we eens afspreken. Ik zou naar Breda komen en daar wat eten en een filmpje pakken. Op het station afgesproken. Nou had ik op dat feestje waarschijnlijk iets teveel gedronken, en het was misschien ook wel redelijk donker de hele avond. Want ik wist bij god niet meer hoe ze er uit zag. Op het station stond ze en ik schrok in eerste instantie een beetje. Ze kwam me ophalen in een joggingsbroek en zag er eerlijk gezegd wat minder apetijtelijk uit dan ik in eerste instantie dacht. Leek wel alsof ze net dr bed uit was gekomen. De gesprekken kwamen ook totaal niet op gang. Het was regelmatig stil en ik wist zelf ook weinig te vertellen. Wel had ze een hekel aan rokers en dat wist ik. Heb de hele dag dat ik daar was niet gerookt. Begon me behoorlijk chagerijnig te voelen op den duur.
Op een gegeven moment zijn we ergens gaan eten en daarna gingen we naar de bioscoop. Ik had er geen zin meer in, maar goed, je reist anderhalf uur naar Breda, dus dan blijf je ook wel eventjes. De bioscoop had weinig leuk aanbod qua films. We kozen, of all movies, Scream 3. Ik had de eerste twee delen niet gezien en vond er echt geen bal aan. Zij werd nog stiller en toen de film eindelijk was afgelopen heb ik maar gezegd dat ik naar huis moest. Ze bracht me naar het station en net voordat ze me gedag wilde zoenen heb ik een sigaret opgestoken. Gewoon om dr even terug te pakken. Ben snel de trein in gelopen en naar huis gegaan.
Ben haar onlangs weer eens tegen gekomen en we hadden weer afgesproken. Alleen nu mocht zij reizen. Ze is gelukkig veranderd... nog steeds geen lekker ding, maar niet zo stil meer en geen joggingsbroek. En ze rookt!!! Damnit! Schijnheil!!
pi_26034548
!!
  donderdag 7 april 2005 @ 01:28:48 #297
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_26038544
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:03 schreef Cancel het volgende:
(...)
Ze is gelukkig veranderd... nog steeds geen lekker ding,
ach als er maar een gat in zit he...
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 7 april 2005 @ 02:32:10 #298
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_26039194
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:30 schreef Kajalevi het volgende:
Heb hem al eens ergens anders gepost, maar voor diegene die hem nog niet gelezen heeft nog
een keertje dan maar.

Ik was 18 en had een date met een leuke knul van 26. Affijn romantisch uit
eten en hij bracht me naar huis.
Voor de deur staan we te zoenen, en toen........ donderde zn bovengebit er uit........

Wat een afknapper zeg, een vent met een kunstgebit. Heb gelijk voor eeuwig
afscheid van hem genomen........
Nou zeg wat een afknapper... Wie hij of jij?? Wat moet dat nou uitmaken zeg, een kunstgebit, eerst vind je hem een leuke knul, en dan opeens niet omdat je erachter komt dat hij een kunstgebit heeft. Jah sorri hoor maar dit zijn nou typisch van die afknapverhaaltjes van meisjes/vrouwen. Schaam jezelf vind ik dan maar! en jullie vinden jezelf zo stoer. Ik lach om jullie houding, kinderachtig zeg. Dan ben je ook zeker iemand die niet valt op leuke jongens die een been of een arm hebben? Typisch gewoon.
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_26039199
quote:
Op donderdag 7 april 2005 02:32 schreef Super_Six_One het volgende:
Dan ben je ook zeker iemand die niet valt op leuke jongens die een been of een arm hebben? Typisch gewoon.
Dus daarom loop ik zoveel blauwtjes; ik heb een been én een arm .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 7 april 2005 @ 02:42:20 #300
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_26039236
quote:
Op donderdag 7 april 2005 02:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dus daarom loop ik zoveel blauwtjes; ik heb een been én een arm .
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')