Ik nog steeds, vink veel handiger eten.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:01 schreef Joene het volgende:
whehehe ik at vroeger ook altijd met vork rechts
Dat was ook voor de achterliggende gedachte naast mn schuldgevoel ...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:55 schreef TopStyle het volgende:
Heerlijk verhaal!
Wel lief dat je d'r nog even hebt teruggebeld.
Nu belt ze in ieder geval niet haar familie om nog een 'bezoekje' te komen brengen.
ik ook... maar kan de boel ook wel omdraaien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:26 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ik nog steeds, vink veel handiger eten.
En je vind dat gek? Je laat hem gewoon je huis binnen terwijl je hem 1 keer hebt gezien...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:10 schreef Yamyam het volgende:
Ik kom hem geregeld tegen, bijvoorbeeld als ik voor op het bankje zit in de voortuin. Hij begint weer van "Wil je op vakantie naar Spanje met mij? Je krijgt er spijt van hoor als je het niet doet."
NOU IK DACHT HET NIET.
Nog 1x en ik ga echt ONBELEEFD doen. Ben het nou zat.
Je hebt haar niet geneukt?quote:Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef heelveelbier het volgende:
Speelde ongeveer 2jaar geleden af in Duitsland.
Mn beste maat heeft een Duitse vriendin. Hij bleef daar dan in de weekeinde slapen. Hij tegen mij: ga eens mee, dat meisje heeft een leuke vriendin, echt iets voor jou...Jaja, ik dus een weekend mee. Meisje was aardig en zag er leuk uit.
Snachts lag ik met haar in de woonkamer op een stretcher, begint ze me ineens out of the blue een verhaal te vertellen dat haar moeder in een gesticht zit, omdat die tenalle tijde overal groene mannetjes ziet. Serieus waar, wahaha, ik helemaal in een deuk, val haast van mn stretcher af... Die meid een party pissig op mij, helemaal over de zeik, zij haar spullen pakken en toen is ze midden in de nacht vertrokken.
Best lullig, ma ik kwam niet meer bij![]()
namen? nummers?quote:Op maandag 4 april 2005 00:14 schreef no-way het volgende:
Ask all me ex`s, i`m sure they can answer this question![]()
They`ve all checked into the mental asylum. you can call them circa 90 c per minutequote:
ach als er maar een gat in zit he...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:03 schreef Cancel het volgende:
(...)
Ze is gelukkig veranderd... nog steeds geen lekker ding,
Nou zeg wat een afknapper... Wie hij of jij?? Wat moet dat nou uitmaken zeg, een kunstgebit, eerst vind je hem een leuke knul, en dan opeens niet omdat je erachter komt dat hij een kunstgebit heeft. Jah sorri hoor maar dit zijn nou typisch van die afknapverhaaltjes van meisjes/vrouwen. Schaam jezelf vind ik dan maar! en jullie vinden jezelf zo stoer. Ik lach om jullie houding, kinderachtig zeg. Dan ben je ook zeker iemand die niet valt op leuke jongens die een been of een arm hebben? Typisch gewoon.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:30 schreef Kajalevi het volgende:
Heb hem al eens ergens anders gepost, maar voor diegene die hem nog niet gelezen heeft nog
een keertje dan maar.
Ik was 18 en had een date met een leuke knul van 26. Affijn romantisch uit
eten en hij bracht me naar huis.![]()
Voor de deur staan we te zoenen, en toen........ donderde zn bovengebit er uit........![]()
Wat een afknapper zeg, een vent met een kunstgebit. Heb gelijk voor eeuwig
afscheid van hem genomen........![]()
Dus daarom loop ik zoveel blauwtjes; ik heb een been én een armquote:Op donderdag 7 april 2005 02:32 schreef Super_Six_One het volgende:
Dan ben je ook zeker iemand die niet valt op leuke jongens die een been of een arm hebben? Typisch gewoon.
quote:Op donderdag 7 april 2005 02:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus daarom loop ik zoveel blauwtjes; ik heb een been én een arm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |