dat komt goed uit dan is er weer stufiquote:
Ik heb hem nu opstaan...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:30 schreef NvM het volgende:
Ik heb het album gesignaleerd in de winkels!
* Bosbeetle gaat ook ff zoeken .. er is weer stufi dusquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:30 schreef NvM het volgende:
Ik heb het album gesignaleerd in de winkels!
ik ookquote:Op maandag 25 april 2005 19:10 schreef Automatic_Rock het volgende:[afbeelding]
![]()
Ik heb hem!!![afbeelding]
![]()
Ik ga niks zeggen over een EELS album, eerst minimaal 10x luisterenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:27 schreef pfaf het volgende:
Heb het album ondertussen een weekje aangehoord en vind het wel aardig, maar niet meer. Erg veel van hetzelfde, één grote deja-vu zeg maar.
Ik heb er 21,99 voor betaald.....quote:Op maandag 25 april 2005 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag bij de MediaMarkt gehaald. Daar was 'ie ¤ 13,99.![]()
En ja, als ze daar dan ook Beautiful Freak en Daisies of the Galaxy voor ¤ 7,99 per stuk hebben staan, dan neem je die ook maar meteen mee...
Dat is dus al een paar uur heerlijk Eels luisteren hier...
ik 22,10 maar het was zo'n lief klein winkeltjequote:Op dinsdag 26 april 2005 07:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb er 21,99 voor betaald.....
Maar wij hebben hier ook geen MediaMarkt in het centrum, of sowieso niet in de omgeving...
Gelukkig had ik nog een cd-bon van een tientje, scheelt toch weer
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik 22,10 maar het was zo'n lief klein winkeltje(dat is ook wat waard)
Check, ga ik vanmiddag even naar de MM, was ik toch al van planquote:Op maandag 25 april 2005 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag bij de MediaMarkt gehaald. Daar was 'ie ¤ 13,99.![]()
En ja, als ze daar dan ook Beautiful Freak en Daisies of the Galaxy voor ¤ 7,99 per stuk hebben staan, dan neem je die ook maar meteen mee...
Dat is dus al een paar uur heerlijk Eels luisteren hier...
Hihi ik ga voor 1 alhoewel 2 ook juweeltjes bevat ... zie sigquote:Op woensdag 27 april 2005 16:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb hem nu 2 dagen..., en cd2 heeft wel mijn voorkeur tot nu toe
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kaartje voor Vredenburg is binnen.
Jongeman, je hebt me al gezien, toen ik met wat mensen naar mike patton meeging.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dan kan ik I.R. Baboon gewoon zien .. voor jou ook de mededeling wel ff hoi zeggen !
Ohja dat is waar ook ! maarja jullie renden toen ineens naar de achteringangquote:Op woensdag 27 april 2005 23:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jongeman, je hebt me al gezien, toen ik met wat mensen naar mike patton meeging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |