JA ik wil !quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:39 schreef QyRoZ het volgende:
Oeh! Daar moet ik naar toe. Ga je mee, BB?
Ja, ikke (zoals ik al hierboven al eerder schreef).quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:57 schreef LostFormat het volgende:
Was iemand bij het concert van hun in de Amsterdamse Schouwburg? Jongens, wat was dat tof. Vreemde gewaarwording, zo'n band in zo'n klassieke zaal.
Gewoon, er zijn rijen met stoelen en je zit de hele tijd... :Squote:Op zondag 3 april 2005 16:44 schreef FunFair het volgende:
Is het een zit concert? dat lijkt me echt maf... wat moet ik me daarbij voorstellen?????
Tenzij ze nog een keer terugkomen als het zaallicht al aan is en iedereen al bij de gardarobe staatquote:Op maandag 4 april 2005 09:10 schreef paella het volgende:
Gewoon, er zijn rijen met stoelen en je zit de hele tijd... :S
*meldtquote:
Eerste single wordt: hey man (now you're really living)quote:Op maandag 4 april 2005 09:34 schreef SigmundFreud het volgende:
Wat wordt de eerste single? Ik vind 'trouble with dreams' onmiddellijk als een single klinken, maar heb er verder geen informatie over gevonden. Overigens een typisch Eels-album, in de goede zin (lijkt vooral op Electroshock Blues).
quote:
En jij ook hoi terug zeggen dan hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |