* eensch. Per direct afvoeren en ergens droppen op het platteland daar.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:29 schreef rubbereend het volgende:
die homo's en die fanatieke Belgen S&S die mogen van mij er per direct uit.
maar k heb wel t idee dat dat zo maar ineens over kan zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Nathalie heeft wel zin in krikken met Krieke.
EP kwam wat rustiger over, deze jongen moet alles zo nodig duidelijk benadrukken en aanzetten.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:35 schreef MissX het volgende:
ik mis EP!!!! zijn stem gaf echt wat extra's aan het programma.
Die 2 mutsen mogen wel snel opflikkeren met hun stomme gehinnek.
Wat ik me afvroeg bij ons wordt het Belgische af en toe ondertiteld, ondertitelen ze in Belgie het Nederlands?
India is een Engelse Kolonie, daar kunnen ze allemaal Engelsquote:Op zondag 6 maart 2005 21:38 schreef trepper het volgende:
Die Jeroen en Manja moeten China makkelijk door kunnen komen. Ben benieuwd of ie ook indiaas of hoe je die taal daar ook noemt heeft geleerd.
helemaal mee eens! toch had ik het helemaal gaaf gevonden als reinier ineens aan de start zou staan en zou verklaren dat ie toch nog eens zou willen winnen!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:30 schreef yohan.nl het volgende:
Fantastisch gecast weer deze koppels!
In de grote steden misschien, maar op het platteland betwijfel ik het. En komen ze ook door Nepal? Want daar spreken ze waarschijnlijk ook een eigen taal.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
India is een Engelse Kolonie, daar kunnen ze allemaal Engels
idd EP bracht echt rust op soms erg hectische momenten, maar kon ook extra spanning inbouwen met zijn stem. Dat zie ik deze jongen niet zo gauw doen.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
EP kwam wat rustiger over, deze jongen moet alles zo nodig duidelijk benadrukken en aanzetten.
Platteland kennen er ook veel Engels. Engels is dan ook de officiele taal daarquote:Op zondag 6 maart 2005 21:41 schreef trepper het volgende:
[..]
In de grote steden misschien, maar op het platteland betwijfel ik het. En komen ze ook door Nepal? Want daar spreken ze waarschijnlijk ook een eigen taal.
waar komt deze gozer eigenelijk vandaan? Één of ander belspelletje?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:41 schreef MissX het volgende:
[..]
idd EP bracht echt rust op soms erg hectische momenten, maar kon ook extra spanning inbouwen met zijn stem. Dat zie ik deze jongen niet zo gauw doen.
Hij komt me wat te hyper en onrustig over. Wil zichzelf duidelijk bewijzen.
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
"Vandaag een file van 20km op de A2"
- Wel GVD waarom kunnen ze in Nederland nooit fatsoenlijk !@%!@%!#@!!# "
"Vandaag een file van 1 1/2 dag"
- Ah mooi we hebben mazzel
AT5 geloof ik.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar komt deze gozer eigenelijk vandaan? Één of ander belspelletje?
moeten ze nog wel zien te winnen anders kunnen zequote:Op zondag 6 maart 2005 21:52 schreef golfer het volgende:
Jeroen en Manja zijn goed bezig. 2 amuletten (20.000 euro) in de pocket en de eerste plek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |