Hepie & Hepiequote:Op zondag 6 maart 2005 20:50 schreef josja het volgende:
[..]
Ja, eens. Eigen liederen kwelen in de taxi![]()
Inderdaad. EP bracht ook op een of andere manier op de goede momenten rust in z'n stem en op andere momenten juist spanning.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:48 schreef schatje het volgende:
Die presentator trek ik echt niet. Hij mist duidelijk de charme die Ernst-Paul had.
Verschrikkelijk. Hopelijk verdwalen ze daar ofzo. Strontirritant.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:51 schreef -Mk- het volgende:
Die homo's zijn ook al irritant.
Leuk. Allebei een partner in België hebben en dan na een dag al vreemd gaan.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:57 schreef hardsilence het volgende:
Er bloeit iets tussen Krieke & Nathalie?
Nu al.
Ik zou het wel weten als ik Krieke wasquote:Op zondag 6 maart 2005 20:57 schreef hardsilence het volgende:
Er bloeit iets tussen Krieke & Nathalie?
Yeah right. Nu al.
Snel krikkenquote:Op zondag 6 maart 2005 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik Krieke was![]()
Ja, zulke momenten maken het zo leuk. Liev meisje.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:55 schreef golfer het volgende:
Knap hoor dat kleine Chinese meisje die zichzelf via karaoke een beetje Engels heeft geleerd en mooi om te zien dat het hele dorp uitloopt naar de bezienswaardigeheid van blanke blonde 'reuzen'.
Alles voor de overwinning hèquote:Op zondag 6 maart 2005 21:24 schreef lenin het volgende:
nathalie: "dan zeggen we dat het goed komt en betalen we niet"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |