zijn het vast rimnichtenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:12 schreef Orginial het volgende:
Ik erger me kapot aan die nichten, net of ze net uit bed komen en dat ze tien jaar niet naar de tandarts zijn geweest.![]()
Bret en Tobias erin, dat zou hilarisch geweest zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 22:20 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
hadden beter brad en tobias mee kunnen doen
denkd at ze snel van Krieke isquote:Op zondag 6 maart 2005 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze verdient dr eigen topic!
Maar ze is wel van mij!![]()
quote:
Die vond ik dan wel weer oké. Om te lachen af en toe, en iets terug doen voor de bevolking bevalt me ook welquote:Op zondag 6 maart 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Wat vonden we van Herman en Kris? Ik vond ze niks..
Aan vier koppels dus al een hekel..
Herman is wel grappig. Hoe die ook stond te wachten op zijn zoon bij die tempel in het begin. En met zijn mutsenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Wat vonden we van Herman en Kris? Ik vond ze niks..
Aan vier koppels dus al een hekel..
Een stok in zo'n Chinees gammel karretje stouwen en bidden dat die fags een Chinees bergje afrossen. Misschien kunnen ze niet verder.quote:
no shit sherlockquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:27 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
no shit sherlock
zag haar antwoord na de vraag hoe het klikt tussen hun 2.....misschien iets te goed![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
JC, denkd, kom op zeg. Werkloos zeker?
Ow, zeg dat danquote:Op zondag 6 maart 2005 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die d hoort gewoon aan at die er achter staat, dan krijg je het woordje dat, klein typefoutje
Mwoah, wel jammer dar EP weg is, maar verder heeft het aanspreken met 'u' van een oudere gewoon met respect te maken. Raar heh.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:53 schreef 18konijn het volgende:
Een knap gemaakt programma! In een uurtje krijg je al een aardig beeld van 8 koppels; goed gemonteerd allemaal, snel maar niet te snel. met mooie beelden van landschap en mensen.
Alleen bijzonder jammer dat EPH is afgehaakt en vervangen door een wannabee soapie, zo jong nog dat hij de oude Belgische kandidaat met "u" aansprak.
Met u aanspreken is niks mee hoor. Gewoon respectvol.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:53 schreef 18konijn het volgende:
Een knap gemaakt programma! In een uurtje krijg je al een aardig beeld van 8 koppels; goed gemonteerd allemaal, snel maar niet te snel. met mooie beelden van landschap en mensen.
Alleen bijzonder jammer dat EPH is afgehaakt en vervangen door een wannabee soapie, zo jong nog dat hij de oude Belgische kandidaat met "u" aansprak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |