richting Pakistan en Afganistan lijkt me ook leuk.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:04 schreef Serious_satisfaction het volgende:
peking - singapore ... idee voor volgens jaar ? ook een aardig klote eind.. china vietnam laos thailand maleisie
Die avatorquote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef yohan.nl het volgende:
Die Nathalie was wel lekker bezig: 'zullen we zeggen het komt wel in orde, en dan niet betalen?'
Krieke: 'Heb je dat wel vaker, dat je even stopt om te kotsen?'
Mijn complimenten voor de producent dat ze weer prachtige koppels gecast hebben. Die vader en zoon zijn ook humor trouwens.
ook niet bij www.uitzendinggemist.nl ofzo?quote:
Bij hem kwam het erg nep over. Vind heel die vent eng en nep.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Valt me altijd op dat men bij dit soort programma's de huidige kandidaten gaat vergelijken met populaire kandidaten van vorige jaren. Zo van dat iemand die probeert na te doen ofzo, beetje jammer.
Welke bedoel je? Als je op refresh drukt zie je weer een anderequote:
yeah! maar dwars door vietnam en maleisie ( de mooie landen ter wereld) lijkt me echt phat!,quote:Op zondag 6 maart 2005 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
richting Pakistan en Afganistan lijkt me ook leuk.
En die Sofie een kruising tussen een poedel en een pitbull.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef RobinhoX het volgende:
Steven & Sofie =die steven is een kruising tussen reinier en elias
was hij toen ook al zo irritant?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef akkien het volgende:
ik heb bij marco (1 van die 2 homo's) in de klas gezeten..... tot net aan 2 jaar geleden snapte die zelf nog niet dat ie homo was...
Is hij IRL ook zo'n kneusquote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef akkien het volgende:
ik heb bij marco (1 van die 2 homo's) in de klas gezeten..... tot net aan 2 jaar geleden snapte die zelf nog niet dat ie homo was...
Ah okquote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij hem kwam het erg nep over. Vind heel die vent eng en nep.
En ja, ik "ken" hem pas 3 kwartier..
Echt wel. Ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:12 schreef Orginial het volgende:
Ik erger me kapot aan die nichten, net of ze net uit bed komen en dat ze tien jaar niet naar de tandarts zijn geweest.![]()
van mij..quote:Op zondag 6 maart 2005 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze verdient dr eigen topic!
Maar ze is wel van mij!![]()
dat komt omdat je je dan echt teveel hecht aan die mensen die meedoen.. net als met big brother, ruud en bart etc, als je gewoon openstaat voor die nieuwe 'kandidaten'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |