heb hier 2x een liter van staanquote:Op zondag 6 maart 2005 12:23 schreef Fugie het volgende:
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttt
stroh 80 is best extreem spul
met zijn 4en een halve fles van 0,5 liter leeggedronken en we konden niet meerquote:
man na 2 slokken merk je het niet meerquote:Op zondag 6 maart 2005 12:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
met zijn 4en een halve fles van 0,5 liter leeggedronken en we konden niet meer(puur natuurlijk)
true, maar we moesten nog 3 trappen af enzo. Best lastig als je evenwichtsorgaan beetje de weg kwijt isquote:Op zondag 6 maart 2005 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man na 2 slokken merk je het niet meer
Aansteller; als je van de trap was gepleurd had je het toch niet gevoeld...quote:Op zondag 6 maart 2005 12:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
true, maar we moesten nog 3 trappen af enzo. Best lastig als je evenwichtsorgaan beetje de weg kwijt is
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Aansteller; als je van de trap was gepleurd had je het toch niet gevoeld...
Zou jij niet naar een 740i Exe gaan kijken in R'dam???quote:
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:25 schreef PeuRac het volgende:
Alsof mij dat wat boeitiig beter dan z'n Alfa, of zo'n oude Grand Cherokee waar hij naar wilt kijken
Zeer verkapt doodsverwensingquote:
anders lees je ff waar ik antwoord op gafquote:
potjandorie, dat was mij niet opgevallen zegquote:Op zondag 6 maart 2005 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
anders lees je ff waar ik antwoord op gaf
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:48 schreef BoJo het volgende:
dus gewoon je bek houwe en ductape meenemen voor de Alfa.
Whehehehequote:Op zondag 6 maart 2005 15:48 schreef BoJo het volgende:
alsof ik het geld ervoor heb
dus gewoon je bek houwe en ductape meenemen voor de Alfa.
Hoe was het in de Brothers?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:04 schreef Fugie het volgende:
bo, zou je niet gewoon een donor alfa meenemen op een traile ?
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:12 schreef Xtreem het volgende:
De hyundai begint de geest te geven
Rechterruitenwisser doettutniet.
schokbrekers naar de ziekte
dashboard verlichting ´knippert´
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:12 schreef Xtreem het volgende:
De hyundai begint de geest te geven
Rechterruitenwisser doettutniet.
schokbrekers naar de ziekte
dashboard verlichting ´knippert´
Was't niet eens knokken? Dan heb je echt iets verkeerd gedaanquote:Op zondag 6 maart 2005 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
opzich nog best wel ok
Er liepen een aantal zeer apetijtelijke types rond![]()
er was wel knokken, er zat op een gegeven moment zelfs een vlek bloed op mijn overhemdquote:Op zondag 6 maart 2005 16:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Was't niet eens knokken? Dan heb je echt iets verkeerd gedaan
Mja, ik vond het er ook niet verschrikkelijk opzich, maar het was wel gelijk matten buiten/ruzie zoekers binnen. Een schare BrEeZaH mutsjes waar je spontaan uitslag van kreeg.
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat suckt...
had dan ook een fatsoenlijke auto gekocht![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken naar een Chinees hok
Peter bijveld importeert zo'n Chinees SUV hok, Frontera kloon.... Ik ben aan het kijken naar een ding formaat Astra, prijs altoquote:Op zondag 6 maart 2005 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]wat voor een chinees hok?
Huug
is een suzuki liana niets voor je?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Peter bijveld importeert zo'n Chinees SUV hok, Frontera kloon.... Ik ben aan het kijken naar een ding formaat Astra, prijs alto
ik zou een vw kopen als ik jou wasquote:Op zondag 6 maart 2005 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Peter bijveld importeert zo'n Chinees SUV hok, Frontera kloon.... Ik ben aan het kijken naar een ding formaat Astra, prijs alto
vetquote:Op zondag 6 maart 2005 20:33 schreef Sjoewe het volgende:
Gelukkig maar, ik had de kuisheidsgordel alweer bijna uit het vet gehaald
just for asking that:quote:
tipquote:Op zondag 6 maart 2005 21:27 schreef Fugie het volgende:
thafreak, ik probeer gewoon mijn algemene kennis uit te breiden. Dat als ik ergens een cafe binnenloop en zoiets hoor dat ik dan weer gelijk naar buiten moet, snapjeh?
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tip
als je "you are a homo" gast tegenkomt, wegwezen![]()
Dan is het prijs frontera formaat lupoquote:
Ik weet ineens weer wat ik tegen alfa hebquote:
eerst wat vibrators en glijmiddel neergooie, hoef je niet zo hard te rennequote:Op zondag 6 maart 2005 22:32 schreef ook_gek het volgende:
ass up face down thats the way we like to fuck.
Als je dat nummer hoort van Dj isaac en je ziet alleen maar mannen in het leer is het rennen voor je leven![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:32 schreef ook_gek het volgende:
ass up face down thats the way we like to fuck.
Als je dat nummer hoort van Dj isaac en je ziet alleen maar mannen in het leer is het rennen voor je leven![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
tering mn huisgenoot zit al de hele dag met verschrikkelijk giegelende ubernørd te gamen
ik zou sowieso voor het in hoofdletters getypte gedeelte gaanquote:Op maandag 7 maart 2005 00:18 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, ik ga zo demonstratief in de woonkamer mn tanden poetsen, hopen dat ze begrijpen dat ze maar zachtjes doen en anders....
DAN GA IK MORGEN DE GODGANDSE DAG MET AL M'N ZWAAR PAFFENDE VRIENDEN DILLINGER ESCAPE PLAN LUISTEREN.... OVER AND OVER AND OVER AGAIN. WHOEHAHAHAHAHAHA.
Whehe, je doet maar.quote:
ja na twaalven heaquote:Op maandag 7 maart 2005 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
eindelijk heeft FOK! een fatsoenlijke snelheid
normaal gesproken ben ik dan in een niet nader te verklaren toestand waardoor ik dat niet merkquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 00:55 schreef Hugster het volgende:
ja mijn bronnen zijn altijd uiterst betrouwbaar
quote:Op maandag 7 maart 2005 01:00 schreef Hugster het volgende:
jeeeezustering wat een draken van platen zeg![]()
mijn leven bestaat puur uit geile dingenquote:Op maandag 7 maart 2005 01:01 schreef Hugster het volgende:
nog wat geils gedaan?
ja zo kan je het ook opvatten ja dat ik met je omgaquote:Op maandag 7 maart 2005 01:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mijn leven bestaat puur uit geile dingen
ja het begon echt te meuren nuquote:Op maandag 7 maart 2005 01:04 schreef Hugster het volgende:
ben je nu m'n zaad tussen je tanden vandaan aan het poeten
ieder z'n meug eh.... mijne weet jequote:Op maandag 7 maart 2005 01:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja zo kan je het ook opvatten ja dat ik met je omga
dan kun je idd een tijdje proberen want die heb ik al sinds mijn 4e niet meerquote:Op maandag 7 maart 2005 01:10 schreef Hugster het volgende:
en toch probeer ik altijd je tanden te ontwijken en recht op je amandelen te mikken, die wil ik laten rinkelen
in het vervolg even je wensen op een rijtje zetten, kan ik je gelijk vertellen of ze haalbaar zijn of nietquote:
who caresquote:Op maandag 7 maart 2005 01:20 schreef Hugster het volgende:
wat zullen de [afbeelding] 'ers hier wel niet van denken![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 01:20 schreef ook_gek het volgende:
http://media2.big-boys.com/nuclearpower.wmv hoppa had iemand een bom besteld
quote:Op maandag 7 maart 2005 01:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij snapt het DUIDELIJK weer niet
Ben je die Lancia al kwijt?![]()
ilsequote:Op maandag 7 maart 2005 01:42 schreef Hugster het volgende:
Godverdomme het filmpje wat nu van de beeldbuis spat is zo geil dat de cameraman zelfs moeite had om de camera scherp te houden![]()
dat geval heb ik hier ook nog ergens liggen jaquote:Op maandag 7 maart 2005 01:41 schreef Hugster het volgende:
elke telefoon met een kleuren display kan foto's ontvangen van onze meiden, die ze dan zelf gemaakt hebben
nou heb ik hier nog een Siemens S25 liggen....
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 maart 2005 01:46 schreef Hugster het volgende:
Kut de striptease is een nek aan nek race
SMS snel!!
quote:Op maandag 7 maart 2005 01:47 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]Wil je me van achteren nemen dan draai ik me om [afbeelding]
als die kutslet niet snel haar klep houdt zet ik mijn geluid uitquote:Op maandag 7 maart 2005 01:49 schreef Hugster het volgende:
die shit pompt hier nog vol over de surround set ook![]()
mooi baantje voor jou of niet?quote:Op maandag 7 maart 2005 01:56 schreef Hugster het volgende:
en nu is het op Vernonica weer opnieuw begonnen![]()
![]()
de winnende stritease girl van de avond krijgt ¤250, dat is makkelijk geld verdienen als je elke dag 15x wint
mensen die dit niet begrijpen en erin trappen mogen van mij aan de kogelquote:Op maandag 7 maart 2005 02:02 schreef Hugster het volgende:
"je krijgt altijd een heel leuk SMS'je terug"
met deze reverse billing verdienen ze het juist![]()
![]()
ja en dan krijgen ze schulden en die kunnen ze niet betalen en wie draaien er dan weer voor op............quote:Op maandag 7 maart 2005 02:05 schreef Hugster het volgende:
nee die verdienen het gewoon om arm gemaakt te worden met deze SMS terreur
dan krijg je echt elke dag 5x een SMS van ¤1 en er staat niet hoe je je moet afmelden![]()
idd ja, was het maar zaterdagquote:Op maandag 7 maart 2005 07:41 schreef Hugster het volgende:
maaaaaaaaaaaaaandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
ik heb hem niet eens gehoordquote:Op maandag 7 maart 2005 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
ik ga kapot hier, die sirene staat NAAST het huis
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb hem niet eens gehoord
maar jij weet zeker dat je hem hoort bij een ramp
Ja hoor, ik kan tegenwoordig re-spawnenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan tegenwoordig re-spawnen![]()
.
Ja, ze speelt meequote:Op maandag 7 maart 2005 13:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je nadientje nog wel eens gezien de laatste tijd??
Daar heb je gelijkquote:Op maandag 7 maart 2005 14:20 schreef Fugie het volgende:
gekke limbo![]()
maar gelukkig niet langer dan 10 minuten voor jullie limburgers
Addictsquote:Op maandag 7 maart 2005 14:38 schreef Hugster het volgende:
dude Nadientje ook gewoon hooked aan warcraft ?![]()
![]()
![]()
je kan me opvegen hier![]()
![]()
ah, u is al geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:21 schreef Tjabbo het volgende:
niet meer
Ff wat leven in de brouwerij brengen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |