www.tothegame.comquote:Op zondag 6 maart 2005 10:34 schreef Hellrazor het volgende:
Wanneer komen
- Forza
-Timesplitters 3
-Conker
-Unreal Championship2
-Midnightclub 3
aangezien ik toch de helft van de tijd achterste voren sta heb ik genoeg tijd om van die details te genietenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
Serieus... die details.... tgaat om een racespel, maar dat zou je zo vergeten..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza in NewYork btw.
Wou dat net zeggen, heb je niet goed gedaanquote:Op zondag 6 maart 2005 14:21 schreef twi het volgende:
Kremers, ben jij een Apple freak of heb ik er goed aan gedaan die i weg te halen uit je gamertag?
Je had je gamertag als iKremers doorgegeven
quote:Aanpassing aan de User Interface zodat het makkelijker wordt wie de lobby binnenkomt of verlaat
Aanpassing aan de User Interface zodat er te zien is welke speler er aan het woord is
Netwerk code wordt verbeterd en stabieler
Gerespawnde spelers kunnen niet meteen na het respawnen neergeschoten worden
Verkorting van de tijd die nodig is om downloadable content te valideren
Paar geluidsbugs met sound effects en voice over die opgelost zullen worden
Gebruikersvriendelijkere Friend's List
Naast deze veranderingen zal de content drie nieuwe mappen, twee game modes, acht nieuwe wapens en twee nieuwe skins bevatten. De update zal automatisch worden gedownload wanneer deze beschikbaar is.
Die tweede screen ademt werkelijk het gevoel van een Amerikaanse stad.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza in NewYork btw.
Knappe textures, aangezien de gebouwen meestal vierkante blokken zijn. Alleen de echt uitstekende details zijn gemodelleerdquote:Op zondag 6 maart 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza in NewYork btw.
Daar tussen in denk ikquote:Op maandag 7 maart 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Brothers in Arms nu? De 11e of de 17e?
Haha, die i zit op 't keyboard zo dicht bij de K, ik dacht dat dat vast en zeker een type was geweestquote:Op zondag 6 maart 2005 14:59 schreef Kremers het volgende:
Wou dat net zeggen, heb je niet goed gedaan, mijn tag is wel dergelijk iKremers
ik hoop vandaag maar dat zit er niet in denk ikquote:Op maandag 7 maart 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Brothers in Arms nu? De 11e of de 17e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |