moeten er altijd nou weer mensen zijn die zeikenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef fayakill het volgende:
ze is niet moeder's mooiste,
maar al die mensen die zo goedkoop reageren mogen hun foto'tje ook wel even laten. kijken of zelf brad pitt zijn...
Goed dat ze er even boven heeft geschreven dat het een meid betreft.quote:Op zondag 6 maart 2005 05:07 schreef Crizje het volgende:
[afbeelding]
Meer van deze wonderlijke schoonheid: http://www.sugababes.nl/leuke-meid/pics
Ze is 23 en heet Bettie.
Doekje geeftquote:Op zondag 6 maart 2005 11:52 schreef Doekje het volgende:
Ik hang al boven de kotsbak
ze bedoeld dat ze vanaf nu ongeveer 20 jaar gaat zoekenquote:Welkom op mijn profiel
Ik ben bettie 22 jaar uit friesland.
heb blond lang haar 1.80m groene/grijze ogen en
draag eeen bril.
ik zoek tussen de 20 en de 25 jaar zijn.
intresse laat dan hier onder een berichtje achter.
En het feit dat ik aan jouw dacht hielp ook wel een hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doekje geeft![]()
Je moet ook niet in de spiegel kijken![]()
Doe het dan ook helemaal goed.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:50 schreef Litso het volgende:
contradictio interminis
quote:05-06-04 ► hallo bettie, ik vind je er leuk uitzien op de foto. zullen we een keer afspreken? groeten van mervin
◄ 06-06-04 ik doe dat niet ik zie dat je bi bent en daar hou ik niet van sorry. groetjes bettie
bassie en adriaanquote:Favoriete film/tv goede tijden slechte tijden ,bassie & adriaan , flodder
Favoriete geurtje wat moet ik er mee
ze zal toch wel weten dat dat met een vibo moetquote:ik heb ook een webcam niet voor sex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |