Dit zijn de 'statenloze' Molukkers. Die hebben dus geen Nederlands paspoort. Sterker nog, ze hebben geen enkele nationaliteit. Ze hebben wel een document waaruit blijkt dat ze inwoner van Nederland zijn, maar eveneens dat ze een uitzonderingspositie bekleden qua nationaliteit.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:21 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Er zijn anders nog altijd zat Molukkers met een Nederlands paspoort die geen Nederlander zijn (speciaal wetje)
Als je mensen wilt bespreken die a-sociaal gedrag vertonen tijdens hun verblijf in het buitenland of op vakanties dan open je daar maar een topic in UVT of GC over meki...quote:Op maandag 7 maart 2005 10:13 schreef Meki het volgende:
en alweer een nieuws over Nederlanders
quote:
Idd, schop ze dat Tirolergebergte uit rechtstreeks de randstad in!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:10 schreef Chadi het volgende:
klote hollanders.. het land uit met die gasten
Naar Friesland met dat volkquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:10 schreef Chadi het volgende:
klote hollanders.. het land uit met die gasten
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:27 schreef Stuart het volgende:
Wat een stukken vullis zeg, dat ze zó extreem reageren op iemand
Dat soort kneuzen mogen ze voor mij levenslang opsluiten![]()
Laat ze ala adriaanse terug lopen naar huisquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Idd, schop ze dat Tirolergebergte uit rechtstreeks de randstad in!
Moet het wel harder sneeuwenquote:
Jammer.quote:
Ik wilde even melden dat ik vanmiddag aangifte heb gedaan van bedreiging aangezien de mensen achter Fok! mijn klacht niet bijster serieus nemen.quote:
Meki, ook al vind ik dat je je wat kan aanstellen wat dit betreft, ik bewonder je vastberadenheid om te vechten voor gelijkwaardigheid.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
'Deels Molukse afkomst' meldt de Telegraaf. Ik neem aan dat dat betekent dat de rest van de groep Nederlands is, anders hadden de andere allochtone afkomsten er ook wel bij gestaan.
Jah het zijn voor de vierde keer achter op elkaar geen Marokkanen geweest - Nederlanders komen nu op retour eerst met baby´s verkrachten en nu met Taxi chauffeurs molesteren
Niet alle Nederlanders over kam scheren en geen Nederlanders basen![]()
quote:Arrestaties na sneeuwballenincident
De politie heeft afgelopen week negen mannen in de leeftijd van 18 tot en met 22 jaar aangehouden in verband met het molesteren van een taxichauffeur.
Op 5 maart raakte een taxichauffeur bij het Nassauplein in Westerpark zwaargewond toen hij een groepje jongeren aansprak op het gooien van sneeuwballen. Twaalf tot vijftien jongeren gooiden sneeuwballen naar voorbijrijdende auto's.
Toen de taxichauffeur de raddraaiers tot de orde wilde roepen, werd hij door de mannen toegetakeld. Enkele van de verdachten hebben hun betrokkenheid bekend, aldus de politie dinsdag.
Ja, ik had eerljk gezegd verwacht dat het meer 12-18 jaar zou zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
18-22 en dan sneeuwballen gooien naar auto's...wel pathetic ergens.
nee eerder 6-13quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, ik had eerljk gezegd verwacht dat het meer 12-18 jaar zou zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |