abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25388748
quote:
Een groep van twaalf tot vijftien jongeren heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag in Amsterdam een taxichauffeur zwaar mishandeld. De jongeren vermaakten zich in de buurt van het Nassauplein in stadsdeel Westerpark met het gooien van sneeuwballen naar voorbijrijdende auto's, toen ze door de chauffeur hierop werden aangesproken.

De man werd vervolgens door de jongeren aangevallen. Hij werd geslagen en geschopt en liep diverse steekwonden op, waarbij zijn longen zijn geraakt. De man wist met zijn auto op eigen kracht het ziekenhuis te bereiken. De politie heeft hem nog niet kunnen verhoren. Van de groep jongeren, deels van Molukse afkomst, ontbreekt elk spoor.
'Deels Molukse afkomst' meldt de Telegraaf. Ik neem aan dat dat betekent dat de rest van de groep Nederlands is, anders hadden de andere allochtone afkomsten er ook wel bij gestaan.

Jah het zijn voor de vierde keer achter op elkaar geen Marokkanen geweest - Nederlanders komen nu op retour eerst met baby´s verkrachten en nu met Taxi chauffeurs molesteren

Niet alle Nederlanders over kam scheren en geen Nederlanders basen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25388800
Ja, er zijn nou eenmaal veel Nederlanders in dit land
pi_25388833
wat hebben die molukkers toch tegen vervoersmiddelen..
eerst kapen ze een trein en nu is een taxi het doewit

zou sunchaser en z`n kornuiten hier wat mee te maken hebben
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_25388886
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:40 schreef laffer het volgende:

zou sunchaser en z`n kornuiten hier wat mee te maken hebben
jah Nederlanders deden ook mee wat hebben ze tegen auto´s
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25388888
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:40 schreef laffer het volgende:
daar zit wel een aantal jaar tussen
pi_25388909
In westerpark wonen veel nederlanders? Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat er ook nederlandse klootzakken zijn? Toevallig zijn dat dan nog wel onze eigen klootzakken. Uit het feit dat er staat "deels van molukse afkomst" zou je trouwens ook kunnen destilleren dat men het momenteel minder handig vindt om te vermelden dat het groep van molukkers en marrokanen was. Je conclusie dat het zeer beslist geen marrokanen zijn en daarom wel nederlanders moeten zijn snijdt geen hout, dat kun je nergens uit opmaken.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25389116
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:44 schreef speedfreak1 het volgende:
In westerpark wonen veel nederlanders? Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat er ook nederlandse klootzakken zijn? Toevallig zijn dat dan nog wel onze eigen klootzakken. Uit het feit dat er staat "deels van molukse afkomst" zou je trouwens ook kunnen destilleren dat men het momenteel minder handig vindt om te vermelden dat het groep van molukkers en marrokanen was. Je conclusie dat het zeer beslist geen marrokanen zijn en daarom wel nederlanders moeten zijn snijdt geen hout, dat kun je nergens uit opmaken.
Om maar niet te spreken van jouw drang alle criminaliteit in Nederland af te schuiven op de allochtonen.
pi_25389159
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:56 schreef _BR_ het volgende:

[..]

Om maar niet te spreken van jouw drang alle criminaliteit in Nederland af te schuiven op de allochtonen.
Dat is geen drang, het is een hypothese.
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  zondag 6 maart 2005 @ 00:00:34 #9
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25389189
Machteld, als je iets aan meki kwijt wilt op het persoonlijk vlak dan doe je dat maar via mail-ICQ-msn of rooksignalen .

[ Bericht 79% gewijzigd door Loedertje op 06-03-2005 00:39:17 ]
Koranfascisme bedankt Islam
  zondag 6 maart 2005 @ 00:01:23 #10
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25389200
AT5:
quote:
Jongens molesteren taxichauffeur
Een taxichauffeur is in de nacht van vrijdag op zaterdag zwaargewond geraakt. De man sprak in de buurt van het Nassauplein een groep jongeren aan op het gooien van sneeuwballen naar auto's.
Twaalf tot vijftien jongeren bestormden daarop de man. Ze sloegen en schopten hem en staken hem diverse keren in zijn lichaam. Zijn longen werden daarbij geraakt. De man wist nog wel op eigen kracht in zijn taxi naar een ziekenhuis te rijden.
De politie heeft de taxichauffeur nog niet kunnen horen. Van de daders ontbreekt ieder spoor.
Hier is er 'geen enkel spoor' van de daders, dus waar de telegraf nou weer die entische wijsheid vandaan haalt weet ik niet.

Maar ja, Westerpark, dat wordt toch geregeerd door Groen Linksers die zichzelf een plek op de Silodam hebben bezorgd, dus daar kan je dit soort tuig verwachten
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25389267
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:34 schreef Meki het volgende:

[..]

'Deels Molukse afkomst' meldt de Telegraaf. Ik neem aan dat dat betekent dat de rest van de groep Nederlands is, anders hadden de andere allochtone afkomsten er ook wel bij gestaan.

Jah het zijn voor de vierde keer achter op elkaar geen Marokkanen geweest - Nederlanders komen nu op retour eerst met baby´s verkrachten en nu met Taxi chauffeurs molesteren

He stotteraar...heb je weer een splinter gevonden?

Trouwens...nederlanders basen? Hoe doe je dat?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  zondag 6 maart 2005 @ 00:05:49 #12
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25389275
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:43 schreef Meki het volgende:

[..]

jah Nederlanders deden ook mee wat hebben ze tegen auto´s
Marokkaanse Nederlanders?
Waar maak je dat uit op?
  zondag 6 maart 2005 @ 00:06:10 #13
104895 fayakill
echt werie
pi_25389283
zat er echt geen Marokkaan tussen?
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zondag 6 maart 2005 @ 00:08:05 #14
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25389317
quote:
Op zondag 6 maart 2005 00:06 schreef fayakill het volgende:
Misschien de taxichauffeur?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25389324
quote:
Op zondag 6 maart 2005 00:06 schreef fayakill het volgende:
is de paus katholiek?
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_25389377
quote:

[..]

Kijk, DAT is nou integratie. Niet alleen met je Molukse vrienden iemand in elkaar rossen, maar het plezier delen met je Nederlandse vrienden. Kunnen de Marokkanen nog wat van leren zou ik zeggen.
pi_25389462
quote:

[..]

Zeg Meki, er zit copyright op die woorden, wil je die niet zomaar overnemen en als de jouwe presenteren??

Anders stuur ik mijn advocaat op je af!
  zondag 6 maart 2005 @ 00:25:43 #18
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25389565
quote:
Op zondag 6 maart 2005 00:17 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Zeg Meki, er zit copyright op die woorden, wil je die niet zomaar overnemen en als de jouwe presenteren??

Anders stuur ik mijn advocaat op je af!
Meki is al gevlucht
pi_25389582
Wat een stukken vullis zeg, dat ze zó extreem reageren op iemand
Dat soort kneuzen mogen ze voor mij levenslang opsluiten
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_25389606
Zo'n gedetailleerde kop kan alleen door Meki in elkaar geflanst zijn. Maar goed, je kunt bij elk incident een topic openen. Het vervolg van de discussie is bekend.
pi_25389624
quote:
Op zondag 6 maart 2005 00:11 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Kijk, DAT is nou integratie. Niet alleen met je Molukse vrienden iemand in elkaar rossen, maar het plezier delen met je Nederlandse vrienden. Kunnen de Marokkanen nog wat van leren zou ik zeggen.
Of ze zijn zelfs te lui geworden om iemand in elkaar te slaan en hebben daar nu wat autochtonen voor in dienst genomen. Is maar net of je pessimist of optimist bent

Maar iig, hier bij ons op t dorp zijn ook reeds twee mensen (los van elkaar) in elkaar geslagen toen ze het in hun botte hersens haalde om er wat van te zeggen toen men met sneeuwballen op hun ruit aan het gooien waren. De onbeschoftheid
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 6 maart 2005 @ 00:36:44 #22
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25389725
Toch wel weer iets om trots op te zijn dat Indonesische jongeren helemaal de moeite nemen om naar Amsterdam af te reizen om sneeuwballen te gaan gooien. Jammer natuurlijk van die correct optredende Eindhovens/Marokkaans-Nederlandse taxichauffeur
  zondag 6 maart 2005 @ 00:38:44 #23
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25389756
welke afkomst hadden die sneeuwballen?
Daar wordt dan weer niet over gesproken! Alsof ze uit de lucht komen vallen!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_25389825
quote:
Op zondag 6 maart 2005 00:38 schreef jpg97 het volgende:
welke afkomst hadden die sneeuwballen?
Ze kwamen in ieder geval van Links!
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_25390121
Ik snap die Meki wel,wat maakt het nou uit voor die taxichauffeur door wie hij gestoken is?Dat Moluks erbij begrijp ik ook niet.Riepen ze blanda musti matti?Blanken moeten dood,ofzo?
Dat gezeik over marokkaantjes altijd,in een groep hebben ze een grote bek,dat kan ook gezellig zijn,als het dreigend wordt,sla je er gewoon 1 op zijn kaak,dan is het huilen,emotioneel volkje waar je echt niet bang voor hoeft te zijn;ik heb hier altijd het idee dat die marokkanen zeikers in Drenthe of Friesland wonen en nooit geen marokkanen tegenkomen of in villawijken bij pappie en mammie.En Machteld,wat heeft Eindhoven hier mee te maken?

[ Bericht 55% gewijzigd door klootje op 06-03-2005 01:22:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')