'Deels Molukse afkomst' meldt de Telegraaf. Ik neem aan dat dat betekent dat de rest van de groep Nederlands is, anders hadden de andere allochtone afkomsten er ook wel bij gestaan.quote:Een groep van twaalf tot vijftien jongeren heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag in Amsterdam een taxichauffeur zwaar mishandeld. De jongeren vermaakten zich in de buurt van het Nassauplein in stadsdeel Westerpark met het gooien van sneeuwballen naar voorbijrijdende auto's, toen ze door de chauffeur hierop werden aangesproken.
De man werd vervolgens door de jongeren aangevallen. Hij werd geslagen en geschopt en liep diverse steekwonden op, waarbij zijn longen zijn geraakt. De man wist met zijn auto op eigen kracht het ziekenhuis te bereiken. De politie heeft hem nog niet kunnen verhoren. Van de groep jongeren, deels van Molukse afkomst, ontbreekt elk spoor.
jah Nederlanders deden ook mee wat hebben ze tegen auto´squote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:40 schreef laffer het volgende:
wat hebben die molukkers toch tegen vervoersmiddelen..
eerst kapen ze een trein en nu is een taxi het doewit![]()
zou sunchaser en z`n kornuiten hier wat mee te maken hebben![]()
daar zit wel een aantal jaar tussenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:40 schreef laffer het volgende:
wat hebben die molukkers toch tegen vervoersmiddelen..
eerst kapen ze een trein en nu is een taxi het doewit![]()
Om maar niet te spreken van jouw drang alle criminaliteit in Nederland af te schuiven op de allochtonen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:44 schreef speedfreak1 het volgende:
In westerpark wonen veel nederlanders? Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat er ook nederlandse klootzakken zijn? Toevallig zijn dat dan nog wel onze eigen klootzakken. Uit het feit dat er staat "deels van molukse afkomst" zou je trouwens ook kunnen destilleren dat men het momenteel minder handig vindt om te vermelden dat het groep van molukkers en marrokanen was. Je conclusie dat het zeer beslist geen marrokanen zijn en daarom wel nederlanders moeten zijn snijdt geen hout, dat kun je nergens uit opmaken.
Dat is geen drang, het is een hypothese.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:56 schreef _BR_ het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van jouw drang alle criminaliteit in Nederland af te schuiven op de allochtonen.
Hier is er 'geen enkel spoor' van de daders, dus waar de telegraf nou weer die entische wijsheid vandaan haalt weet ik niet.quote:Jongens molesteren taxichauffeur
Een taxichauffeur is in de nacht van vrijdag op zaterdag zwaargewond geraakt. De man sprak in de buurt van het Nassauplein een groep jongeren aan op het gooien van sneeuwballen naar auto's.
Twaalf tot vijftien jongeren bestormden daarop de man. Ze sloegen en schopten hem en staken hem diverse keren in zijn lichaam. Zijn longen werden daarbij geraakt. De man wist nog wel op eigen kracht in zijn taxi naar een ziekenhuis te rijden.
De politie heeft de taxichauffeur nog niet kunnen horen. Van de daders ontbreekt ieder spoor.
He stotteraar...heb je weer een splinter gevonden?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
'Deels Molukse afkomst' meldt de Telegraaf. Ik neem aan dat dat betekent dat de rest van de groep Nederlands is, anders hadden de andere allochtone afkomsten er ook wel bij gestaan.
Jah het zijn voor de vierde keer achter op elkaar geen Marokkanen geweest - Nederlanders komen nu op retour eerst met baby´s verkrachten en nu met Taxi chauffeurs molesteren
Niet alle Nederlanders over kam scheren en geen Nederlanders basen![]()
Marokkaanse Nederlanders?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
jah Nederlanders deden ook mee wat hebben ze tegen auto´s
Misschien de taxichauffeur?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:06 schreef fayakill het volgende:
zat er echt geen Marokkaan tussen?
is de paus katholiek?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:06 schreef fayakill het volgende:
zat er echt geen Marokkaan tussen?
Kijk, DAT is nou integratie. Niet alleen met je Molukse vrienden iemand in elkaar rossen, maar het plezier delen met je Nederlandse vrienden. Kunnen de Marokkanen nog wat van leren zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
'Deels Molukse afkomst' meldt de Telegraaf. Ik neem aan dat dat betekent dat de rest van de groep Nederlands is, anders hadden de andere allochtone afkomsten er ook wel bij gestaan.
Jah het zijn voor de vierde keer achter op elkaar geen Marokkanen geweest - Nederlanders komen nu op retour eerst met baby´s verkrachten en nu met Taxi chauffeurs molesteren
Niet alle Nederlanders over kam scheren en geen Nederlanders basen![]()
Zeg Meki, er zit copyright op die woorden, wil je die niet zomaar overnemen en als de jouwe presenteren??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki is al gevluchtquote:Op zondag 6 maart 2005 00:17 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Zeg Meki, er zit copyright op die woorden, wil je die niet zomaar overnemen en als de jouwe presenteren??![]()
Anders stuur ik mijn advocaat op je af!
Of ze zijn zelfs te lui geworden om iemand in elkaar te slaan en hebben daar nu wat autochtonen voor in dienst genomen. Is maar net of je pessimist of optimist bentquote:Op zondag 6 maart 2005 00:11 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Kijk, DAT is nou integratie. Niet alleen met je Molukse vrienden iemand in elkaar rossen, maar het plezier delen met je Nederlandse vrienden. Kunnen de Marokkanen nog wat van leren zou ik zeggen.
Ze kwamen in ieder geval van Links!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:38 schreef jpg97 het volgende:
welke afkomst hadden die sneeuwballen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |