Die grote oorbellen, is dat de maximale diameter voor je schwanz die je mag hebben voor haar?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:13 schreef BrauN het volgende:
Dit topic heb ik opengemaakt doordat een MSN gesprek met een minder intelligent meisje mij inspiratie gaf.
Altijd aandoenlijk wat je als antwoord terugkrijgt als je aan iemand met Lonsdale vraagt, 'waarom draag je eigenlijk Lonsdale kleding?'
[afbeelding]
Jah, ut zit gewoon kei lekker en het is warm enzo.
Daarna vertelde ze trouwens ook nog dat ze absoluut geen racist is, maar wel vaak haar broekspijpen oprolt omdat ze veel broeken heeft die iets te lang zijn. Tevens draagt ze kistjes, maar da's voor haar werk bij de Mac, want met kistjes glijdt ze niet uit. Liev.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:18 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Die grote oorbellen, is dat de minimale diameter voor je schwanz die je moet hebben voor haar?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:25 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Ik draag het omdat ik een racist ben.
quote:Als ik m'n haar naar voren gooi, dan blijven de letters 'NS' staan. En daar werk ik, snapte?
Ja die vind ik ook best mooi eik.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:27 schreef Prego het volgende:
en toch is die zwarte polo best relaxt
Zet er nog effe een plaatje bij en je post telt mee in deze TTT.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:15 schreef Talietje het volgende:
even een serieuze post tussendoor
lol.. ehm je trekt toch gewoon aan wat je leuk vind.
wat mensen voor betekenis erachter zoeken of wat hun rede is om het te dragen is hun probleem toch.
ik heb een shirt van lonsdale voor me verjaardag gekregen van een vriend van me die rechtsextremistisch is... ja en ik draag het, ik ben zelf niet racistisch.
weet je hoe %&$&$$&% duur die kleding is, ik ga het echt niet wegflikkeren. en het is een mooi shirt, draag het graag.
wel jammer dat ik dan zomaar uitgescholden word of een mep krijg als ik het draag.
HAHAHAHAHAHA en ze heet Desiree!!!11~!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:27 schreef amaranta het volgende:
www.chatnu.nl/deeske-lonsdale
Stel je voor: je hebt in de stad net nieuwe kleding gekocht. Vol trots kom je op school. Je laat je vrienden jouw nieuwe Lonsdale-kleding zien, maar de stemming slaat om. Voordat de lessen beginnen krijg je een brief in handen waarin staat dat de directie van school het merk 'Lonsdale' verboden heeft. 'Vanwege de spanningen op school mag met ingang van morgen het merk Lonsdale NIET meer op school gedragen worden' aldus de brief. Daar sta je dan met je Lonsdale-kleding. Alles net nieuw gekocht en je mag er niet meer mee pronken. 'Zijn die lui gek geworden?' en 'belachelijk dat die lui ons kledingmerk verbieden'. Het zijn slechts enkele reacties van scholieren. Je baalt stevig. Het merk wordt ineens het gesprek van de dag en zelfs de kranten schrijven erover.
Weet je waarom smurfen altijd lachen? Omdat het gras altijd tegen hun balletjes kietelt!!!!!!!!
"Nicknames:quote:Op maandag 7 maart 2005 15:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA en ze heet Desiree!!!11~!!!!![]()
![]()
Nou om Lonsdale te dragen moet je hedendaags wel ballen voor hebben of je moet in een groepje gaan lopen maar dan kom je weer uit op mietjequote:Op maandag 7 maart 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
Lonsdale is voor mietjes man!
NEUH ik ben geen racist ik heb gwoon aan iedereen een even grote hekelquote:Op maandag 7 maart 2005 17:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
JA MAAR DAT GEEFT TOCH NIEJJJ WANT HET ZIT GEWOON SOW LEKKERR![]()
:Yyy;Y:
;y ;Y
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:08 schreef joshus_cat het volgende:
"omdat je bloedspatten niet zo goed ziet op donkere kleding"
Ik weet welke je bedoelt, maar die kan ik nét niet vinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:43 schreef hardcore-freak het volgende:
Ik zie nog niet de Dansende Lonsdale gast voorbij komenZat me erop te verheugen
En met die wijze conclusie wilde ik dit topic graag afsluiten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:56 schreef Tiemie het volgende:
Als je mensen op kleren beoordeeld, ben je net zo goed een meeloper dan als je kleren koopt om ergens bij te horen.
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:25 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Ik draag het omdat ik een racist ben.
Bytch foh U ??quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:10 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
Wedde dat we er nu bijhoren?![]()
![]()
www.cu2.nl en dan zoeken en dan lonsdale tiepenhahahahaha
Jah het is echt niet meer te stoppen..quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:45 schreef Flyga het volgende:
[..]
Bytch foh U ??Nu dus ook in de breezer versie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |