abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25435965
Dan moet je echt beter lezen Shredder!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25435974
Ik ga niet meer reageren. (Nee niet vanwege Zoalshetis)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25435975
quote:
Ik werd even narrig vanwege Sh'redder''s idee van gedoe terwijl je een relatie hebt.
Okee wat gedoe?
quote:
Dan moet je echt beter lezen Shredder!
Lees je wel wat ik typ en wat moet ik precies lezen?

En je moet echt quoten lieverd.
  woensdag 9 maart 2005 @ 03:25:42 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25435985
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 03:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga niet meer reageren. (Nee niet vanwege Zoalshetis)
mijn dank grenst aan hondsdolheid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:59:15 #205
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_25442264
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
ik heb nu pas tijd gehad om de site in z'n geheel door te lezen...
Wat Onwijs Goed!!!
tuurlijk is het voor een groot deel overdreven, maar het meeste is direct herkenbaar.
beetje lullig gebracht, maar eindelijk heeft iemand wat ik steeds denk en om me
heen zie gebeuren, opgeschreven....
  woensdag 9 maart 2005 @ 16:41:40 #206
112288 grindtegel
Wat zei ik nou??
pi_25442574
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
met een heel stuk sarcasme, 95% waarheid

mannen neuken alles met een kut, degene die het niet doen zijn homo.
leef er maar mee

oh en de enigste manier om het IETS te beperken is een vaste vriend te hebben. Volgens mij is dat DE manier om in ieder geval van de liefdesverklaringen af te zijn.
Niet door bushokjes tiefen aub
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:27:17 #207
99533 zurekop
pi_25443042
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 16:41 schreef grindtegel het volgende:
[..]
oh en de enigste manier om het IETS te beperken is een vaste vriend te hebben. Volgens mij is dat DE manier om in ieder geval van de liefdesverklaringen af te zijn.
valt ook nog tegen hoor
pi_25445278
"Britney gaf een verkeerde indruk over de ladder waarop John zich bevond. Hij dacht dat hij op de goede ladder zat omdat ze met hem uitging. Fout. Dit leidde tot een onbedoelde laddersprong"

"Hij werd in de dieperik gestampt.
In deze situatie wil Britney dikwijls vrienden blijven, omdat je "zo interessant of grappig" of iets dergelijks bent. Het spijt me. Het betreft hier waarschijnlijk een geval van een ninja wijf"

OMG!

Ninja - wijf?
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:06:41 #209
99533 zurekop
pi_25446950
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:43 schreef mell.from.hell het volgende:
"Britney gaf een verkeerde indruk over de ladder waarop John zich bevond. Hij dacht dat hij op de goede ladder zat omdat ze met hem uitging. Fout. Dit leidde tot een onbedoelde laddersprong"

"Hij werd in de dieperik gestampt.
In deze situatie wil Britney dikwijls vrienden blijven, omdat je "zo interessant of grappig" of iets dergelijks bent. Het spijt me. Het betreft hier waarschijnlijk een geval van een ninja wijf"
OMG!
Ninja - wijf?
ja, je moet natuurlijk wel de theorie kennen, voordat je die voorbeelden leest he
hij bedoelt dat vrouwen twee ladders als graadmeter voor mannen gebruiken,
de "met-hem-wil-ik-wel-neuken/relatie"-ladder en de "hij-is-meer-een-broertje"-ladder

met (ninja-)bitch bedoelt de schrijver "een vrouw die een man als het ware gebruikt als
'gewone vriend' zonder dat ze seks met 'm wil'.
de schrijver heeft een beetje z'n eigen vocabulaire bedacht...
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:38:24 #210
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_25447632
Wat betreft dat vriendschpa verhaal..ik verwijs je graag naar een topic dat ik destijds zelf geopend heb... "Alle vriendschappelijke relaties tussen man en vrouw zijn gebasseerd op sexuele interesse van de man".. zoals je zult lezen waren de meeste mannen het met me eens.

Should explain everything..:D
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_25457513
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik bedoelde dat de kans klein is dat ik een vriendschap met een onaantrekkelijke vrouw zou hebben en dus áls ik een vriendin heb dan is de kans groot dat ik met haar naar bed ga. overigens hoor je mij niet het woord lelijk in de mond nemen.
Nee, ok, dat was mijn fout. Maar geen uitstraling, aantrekkelijkheid noem ik vaak ook lelijk.. vandaar.
Hmm.. ik kan dat dus klaarblijkelijk niet. Ik moet me altijd enigzins aangetrokken voelen.. anders heb ik er geen plezier aan.
Delivered without an information leaflet
pi_25457636
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:36 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Nee, ok, dat was mijn fout. Maar geen uitstraling, aantrekkelijkheid noem ik vaak ook lelijk.. vandaar.
Hmm.. ik kan dat dus klaarblijkelijk niet. Ik moet me altijd enigzins aangetrokken voelen.. anders heb ik er geen plezier aan.
Dat zegt zoalshetis ook. Als hij zich niet aangetrokken voelt tot een vrouw wil hij haar niet als 'just' vriendin.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_25457754
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat zegt zoalshetis ook. Als hij zich niet aangetrokken voelt tot een vrouw wil hij haar niet als 'just' vriendin.
Ja, maar bij "vrienden" maakt me dat geen klap uit. Sommigen van mijn vrienden waren best lelijk.. niemand wilde daarom met ze omgaan, maar ik vond dat maar onzin. Ik wil tenslotte niks met vrienden doen. Als ik met jongens zoen of whatever.. dan moet ik me wél aangetrokken voelen.
Delivered without an information leaflet
pi_25459620
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:53 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ja, maar bij "vrienden" maakt me dat geen klap uit. Sommigen van mijn vrienden waren best lelijk.. niemand wilde daarom met ze omgaan, maar ik vond dat maar onzin. Ik wil tenslotte niks met vrienden doen. Als ik met jongens zoen of whatever.. dan moet ik me wél aangetrokken voelen.
Voor mannen is dat anders, die lopen hun lul achterna, dat is het hele punt. Vrouwen kunnen/willen gewoon vrienden zijn met mannen, maar mannen willen altijd meer
Heb je dat gelezen over die ladder theorie?
50.000 O+
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:18:50 #215
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_25459905
Ik zie het probleem niet. Er zijn wel vrienden met wie ik seks heb (gehad) maar dat een relatie ofzo er niet in zt weten zij ook wel. Zolang je daar maar lekker duidelijk over bent is het geen punt. En mannen zijn toch ook gewoon lustobjecten? Niks mis mee.
Er zijn vrienden waarbij ik er niet aan moet denken seks met ze te hebben, maar er zitten ook genoeg lekkere mannen bij. Ik kan na de seks echt niet ineens slechter met ze praten, of minder gezellig met ze stappen
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_25461915
Het punt is vrij simpel , mannen zijn helemaal niet geinterreseerd in een vriendschap met een vrouw. Als een man doet alsof hij dat wel wilt dan wilt hij gewoon meer klaar.

Ik bedoel wat heeft een vrouw mij als man zijnde te bieden als het gaat om vriendschap?
pi_25464079
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:35 schreef dazzle123 het volgende:
Het punt is vrij simpel , mannen zijn helemaal niet geinterreseerd in een vriendschap met een vrouw. Als een man doet alsof hij dat wel wilt dan wilt hij gewoon meer klaar.

Ik bedoel wat heeft een vrouw mij als man zijnde te bieden als het gaat om vriendschap?
Nou, om mijn beste vriendin als voorbeeld te nemen: ik vind het bijv. leuk om alledaagse dingen met haar te doen, zoals statten, of gewoon samen ergens wat te gaan drinken.
En met haar praat ik over zaken waar ik met mannen niet over zou spreken.

Gewoon praten dus, af en toe een knuffel, dat soort dingen.
Dingen die je met mannen niet doet.

Doorgaans kies ik bij het eerste contact met iemand waar ik op inzet; vriendschap, of meer dan dat.
Eenmaal gekozen voor vriendschap, zal dat in de regel niet meer veranderen.

In dat geval zul je dan ook nooit betrappen op flirten o.i.d, simpelweg omdat dat niet in me op zou komen.
En ook ik ben gewoon hetero

(En zij FOK!ken naar mijn weten niet, dus daar hoef ik dit ook niet voor te posten )

[ Bericht 1% gewijzigd door TheDon1985 op 10-03-2005 22:47:22 ]
pi_25468222
Volgens mij moet het best kunnen. Ik heb op het moment ook een goede vriendin waarmee ik heel gezellig knetterlam kan worden en hele gezellige avonden mee kan hebben. Zij heeft een vriend en ik heb een vriendin, dus hoeven we op dat vlak ook niets van elkaar.
Het is gewoon een heel ander contact dan dat je met je mannelijke vrienden hebt, zonder dat een van ons inzet op meer. Prima dus.....
pi_25468800
Vriendin van me had langdurige relatie, massa's vrienden (mannen), relatie loopt stuk en ze moet bij wijze van spreken dagelijks 'nee' zeggen tegen die kerels als ze bellen 'kunne we eens spreken over ons ...'
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
pi_25470642
Ik word juist schijtziek van die supposedly vriendschappelijke vriendinnen die denken dat je een crush op ze hebt als je een paar keer een schunnige opmerking hebt gemaakt. In veel gevallen is het wishful thinking/self-fulfilling prophecy heb ik het idee.

Je hebt als man best wel motivatie vrienden te worden met een vrouw. Mannelijke vrienden zijn in hun beoordeling en advies altijd nogal rechtlijnig en simpel. Ook heeft het overgrote deel niet het geduld actually te luisteren naar wat je vertelt. Laat staan ook nog een beetje subtiele signalen die je onderbewust geeft te lezen.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_25479679
Ik luister graag naar vrouwen vind ik meestal interessanter dan mannenpraat ..behalve als het over vrouwen gaat :d
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
pi_25481822
Ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden en dat gaat prima

Ik heb 1 keer gehad dat een vriend van me verliefd op me was en ik niet op hem, maar nadat we er over gepraat hebben zijn we toch gewoon vrienden gebleven en ik ben ook wel eens verliefd geweest op een vriend van me, maar als het niet wederzijds is kan ik gewoon de knop omschakelen en gewoon vrienden blijven
pi_25482689
Die ladder theorie.. Geweldig Denk ook dat het voor 95% wel waar is ook eigenlijk.

Voor wat betreft vriendschap tussen de verschillende sexes.. Opzich is het misschien mogelijk, maar ik heb er alleen maar slechte ervaringen mee gehad. Het kan als het gaat om de vriendin van een vriend.. maar of dat een vriendschap is.. Dat denk ik dan weer niet eigenlijk.

Maar een hechte vriendschap met een vrouw zonder dat daar sex/relatie bij komt kijken.. Ik begin er niet meer aan, komt alleen maar ellende van... Trust me i know... helaas
pi_25519612
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef Nickthedick het volgende:
Vrouwen: ga eens bij jezelf na; denken jullie nou echt dat mannen jullie alleen om jullie persoonlijkheid boeiend genoeg vinden? Voor elke vrouw waarmee een man 'goed kan opschieten' zijn er 100 mannen waarmee hij flink het beest uit kan hangen zonder dat hij op zijn maniertjes moet letten of moet luisteren naar een verhaal wat hem totaal niet interesseert.

Ik heb nog nooit een vriendschappelijke relatie met een vrouw gehad om 1 simpele reden: vrouwen zijn afgezien van het seks gedeelte en verliefdheid enzo ONT-ZET-TEND saai. Ik zou het nog geen kwartier in zo'n relatie uithouden.

(oh ja, ik heb wel eens een vriendschappelijke relatie gehad met een pot, maar dat telt niet want dat was toch een halve kerel.)

Think about it.
You're very right.
vrouwen beseffen dit niet hoor. Willen ze niet.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:25:33 #225
17979 MissMSX
Knightmare
pi_25520117
En wat nou als je als vrouw zijnde een vriendschap hebt met een lesbische vrouw? Zou die lesbische vrouw ook alleen vriendin zijn, omdat ze meer wil?
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')