Okee wat gedoe?quote:Ik werd even narrig vanwege Sh'redder''s idee van gedoe terwijl je een relatie hebt.
Lees je wel wat ik typ en wat moet ik precies lezen?quote:Dan moet je echt beter lezen Shredder!
mijn dank grenst aan hondsdolheid.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga niet meer reageren. (Nee niet vanwege Zoalshetis)
ik heb nu pas tijd gehad om de site in z'n geheel door te lezen...quote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
met een heel stuk sarcasme, 95% waarheidquote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
valt ook nog tegen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:41 schreef grindtegel het volgende:
[..]
oh en de enigste manier om het IETS te beperken is een vaste vriend te hebben. Volgens mij is dat DE manier om in ieder geval van de liefdesverklaringen af te zijn.
ja, je moet natuurlijk wel de theorie kennen, voordat je die voorbeelden leest hequote:Op woensdag 9 maart 2005 20:43 schreef mell.from.hell het volgende:
"Britney gaf een verkeerde indruk over de ladder waarop John zich bevond. Hij dacht dat hij op de goede ladder zat omdat ze met hem uitging. Fout. Dit leidde tot een onbedoelde laddersprong"
"Hij werd in de dieperik gestampt.
In deze situatie wil Britney dikwijls vrienden blijven, omdat je "zo interessant of grappig" of iets dergelijks bent. Het spijt me. Het betreft hier waarschijnlijk een geval van een ninja wijf"
OMG!![]()
Ninja - wijf?![]()
Nee, ok, dat was mijn fout. Maar geen uitstraling, aantrekkelijkheid noem ik vaak ook lelijk.. vandaar.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik bedoelde dat de kans klein is dat ik een vriendschap met een onaantrekkelijke vrouw zou hebben en dus áls ik een vriendin heb dan is de kans groot dat ik met haar naar bed ga. overigens hoor je mij niet het woord lelijk in de mond nemen.
Dat zegt zoalshetis ook. Als hij zich niet aangetrokken voelt tot een vrouw wil hij haar niet als 'just' vriendin.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:36 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee, ok, dat was mijn fout. Maar geen uitstraling, aantrekkelijkheid noem ik vaak ook lelijk.. vandaar.
Hmm.. ik kan dat dus klaarblijkelijk niet. Ik moet me altijd enigzins aangetrokken voelen.. anders heb ik er geen plezier aan.
Ja, maar bij "vrienden" maakt me dat geen klap uit. Sommigen van mijn vrienden waren best lelijk.. niemand wilde daarom met ze omgaan, maar ik vond dat maar onzin. Ik wil tenslotte niks met vrienden doen. Als ik met jongens zoen of whatever.. dan moet ik me wél aangetrokken voelen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat zegt zoalshetis ook. Als hij zich niet aangetrokken voelt tot een vrouw wil hij haar niet als 'just' vriendin.
Voor mannen is dat anders, die lopen hun lul achterna, dat is het hele punt. Vrouwen kunnen/willen gewoon vrienden zijn met mannen, maar mannen willen altijd meerquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:53 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, maar bij "vrienden" maakt me dat geen klap uit. Sommigen van mijn vrienden waren best lelijk.. niemand wilde daarom met ze omgaan, maar ik vond dat maar onzin. Ik wil tenslotte niks met vrienden doen. Als ik met jongens zoen of whatever.. dan moet ik me wél aangetrokken voelen.
Nou, om mijn beste vriendin als voorbeeld te nemen: ik vind het bijv. leuk om alledaagse dingen met haar te doen, zoals statten, of gewoon samen ergens wat te gaan drinken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:35 schreef dazzle123 het volgende:
Het punt is vrij simpel , mannen zijn helemaal niet geinterreseerd in een vriendschap met een vrouw. Als een man doet alsof hij dat wel wilt dan wilt hij gewoon meer klaar.
Ik bedoel wat heeft een vrouw mij als man zijnde te bieden als het gaat om vriendschap?
You're very right.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef Nickthedick het volgende:
Vrouwen: ga eens bij jezelf na; denken jullie nou echt dat mannen jullie alleen om jullie persoonlijkheid boeiend genoeg vinden? Voor elke vrouw waarmee een man 'goed kan opschieten' zijn er 100 mannen waarmee hij flink het beest uit kan hangen zonder dat hij op zijn maniertjes moet letten of moet luisteren naar een verhaal wat hem totaal niet interesseert.
Ik heb nog nooit een vriendschappelijke relatie met een vrouw gehad om 1 simpele reden: vrouwen zijn afgezien van het seks gedeelte en verliefdheid enzo ONT-ZET-TEND saai. Ik zou het nog geen kwartier in zo'n relatie uithouden.
(oh ja, ik heb wel eens een vriendschappelijke relatie gehad met een pot, maar dat telt niet want dat was toch een halve kerel.)
Think about it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |