Als je echt wilt wel, hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:07 schreef zurekop het volgende:
[..]
ik zeg niet dat vrouwen "slecht" zijn, ze kunnen tenslotte zelf er niets aan doen...
je kunt ze ook niet dwingen verliefd te worden op / neuken met persoon
Ze zijn gewoon een beetje frustie en geven vrouwen de schuld dat ze niet kunnen scoren...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat maakt iedereen zich toch druk. vrouw dit... man dat... doe gewoon relaxed en niet alsof je aangeschoten wild bent.
Die wijze neger waar jij het over hebt was half blank en 'no woman, no cry' betekent niet: 'geen vrouw, geen verdriet' maar 'vrouw, huil niet'.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef AgLarrr het volgende:
Nickthedick, je maakt een schitterend punt and i couldn't agree with you more. Het probleem: als je dan toch verliefd wordt op zo'n vrouwexemplaar gaat heel dat verhaal van jou niet meer op, en ben je -inderdaad- net een hond die kwijlend achter zijn baasje aanloopt. Ik tenminste wel. Het duurt dan toch al snel een jaar of 2 voordat je dat beseft en dan is het kwaad al geschied.
Een wijze neger zei ooit eens: "No woman, no cry". En zo is't maar net.
Laten we even duidelijk zijn: ik scheld geen vouwen uit etc etc. etc. Ik ben de aardigste gozer die je je voor kan stellen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken genoeg aardige jongens waar vrouwen helemaal weg mee lopen. Het heeft gewoon met zelfverzekerheid te maken. Mn vriendinnetje ging ook altijd met gasten die haar aant uitschelden waren en zich gedroegen als een grote lul. Ze vond t echt raar dat ik zo lief was. Maja ik denk van waarom zou ik stoer gaan lopen doen of dom gaan lopen doen als ik dr leuk vind.
Ik denk sowieso dat wanneer je wet dat je gewoon een leuke jongen bent je je niet anders hoeft te gedragen dan je bent. Als je niet leuk genoeg bent dan moet je idd interressant doen...
Ja snap niet waarom je dat moet vertellen want dat heeft elke jongen en elk meisje wel eens...quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
.
Het is alleen dat ik soms best een klootzak kan zijn die gewoon geen rekening houdt met de gevoelens van het meisje.
AUCHquote:Die wijze neger waar jij het over hebt was half blank en 'no woman, no cry' betekent niet: 'geen vrouw, geen verdriet' maar 'vrouw, huil niet'.
Het is toch de natuur... Ik sex ook liever met een lekker ding... En die vrouwtjes maken hun eigen keuze hoor. Je doet net alsof ze dom zijn... Ze maken gewoon de beste keuze op dat moment. Ik neuk ook liever een lekker ding die het om mn lichaam doet dan iemand waar ik me niet tot aangetrokken voel maar wel veel om me geeft...quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:15 schreef zurekop het volgende:
wat een zielepietjes bij mekaar........
mannen die over "vrouwen dit" en "vrouwen dat" discussiëren, terwijl vele
olijke onschuldig-uit-hun-ogen-kijkende meisjes dit topic laconiek dichtklikken
en zich weer laten nemen door de zoveelste bosaap...
De natuur maakt het niks uit... de stoere mannetjes met spierballen zorgen toch
wel dat de vrouwtjes (denkend dat ze hun eigen keus maken) gek geneukt worden!
Wat is het leven toch mooi!
Leve Brad Pitt!!
Leve alle fotomodellen!!
Daarvoor moet je in het 'Transsexuele vrienden?' topic zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:07 schreef Muertez het volgende:
ja maar ik was voor mijn operatie dan ook echt een vrouw, een omgekeerde Kelly zeg maar
Of de man is homoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:08 schreef nozem het volgende:
Vriendschap tussen man en vrouw is best mogelijk, onder een aantal voorwaarden:
-De man in kwestie heeft een vriendin.
-Jullie hebben al eens wat gehad maar kwamen beide tot de conclusie dat het beter was om er mee te kappen.
-De vrouw in kwestie is domweg onaantrekkelijk.
-De vrouw in kwestie is bijzonder mannelijk en zou dus gewoon een maat van je kunnen zijn
of ze is gewoon lesbisch, dat kan natuurlijk ook.
In alle andere gevallen zal de man in kwestie op den duur altijd seks willen, misschien zal hij dat niet expliciet aangeven maar het blijf onderhuids borrelen en dat doet een platonische vriendschapsrelatie weinig goed.
Shit, vergeten. Maar inderdaad, dat kan ook nog en lag eigenlijk best voor de hand.quote:
Enig idee wat die wijze neger daarmee bedoelde? "Nee meisje, je moet niet huilen..."quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef AgLarrr het volgende:
Nickthedick, je maakt een schitterend punt and i couldn't agree with you more. Het probleem: als je dan toch verliefd wordt op zo'n vrouwexemplaar gaat heel dat verhaal van jou niet meer op, en ben je -inderdaad- net een hond die kwijlend achter zijn baasje aanloopt. Ik tenminste wel. Het duurt dan toch al snel een jaar of 2 voordat je dat beseft en dan is het kwaad al geschied.
Een wijze neger zei ooit eens: "No woman, no cry". En zo is't maar net.
Je vergeet er nog een:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:08 schreef nozem het volgende:
Vriendschap tussen man en vrouw is best mogelijk, onder een aantal voorwaarden:
-De man in kwestie heeft een vriendin.
-Jullie hebben al eens wat gehad maar kwamen beide tot de conclusie dat het beter was om er mee te kappen.
-De vrouw in kwestie is domweg onaantrekkelijk.
-De vrouw in kwestie is bijzonder mannelijk en zou dus gewoon een maat van je kunnen zijn
of ze is gewoon lesbisch, dat kan natuurlijk ook.
In alle andere gevallen zal de man in kwestie op den duur altijd seks willen, misschien zal hij dat niet expliciet aangeven maar het blijf onderhuids borrelen en dat doet een platonische vriendschapsrelatie weinig goed.
ja ik ook. maar er wordt wel zo nu en dan gesext.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat staat hier een hoop gelul zeg. Ik kan gewoon vrienden zijn met veel meiden.
dan heb je waarschijnlijk een relatie met een knappere vrouw, ben je homo of aardslelijk waardoor je genoegen neemt met vriendschap ipv sexquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Precies, laat maar lekker zwammenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:46 schreef WeirdMicky het volgende:
dan kan je 80-100% van de topics kansloos geneuzel noemen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef het.ismij het volgende:
wat een baggertopic is dit zeg, en een hoop dom geouwehoer.
Wtf maakt het uit dat man-vrouw goed bevriend zijn?
Zonder sex en weet k ut allemaal wat?
Echt kansloos geneuzen weer,..
Dit is echt al de 100000e discussie hierover die niemand gaat winnen omdat iedereen er anders over denkt,..
Das een beetje crue,..quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan kan je 80-100% van de topics kansloos geneuzel noemen.
Nou, ik ben het wel enigszins met 'het.ismij' eens hoor, 'zoalshetis'.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan kan je 80-100% van de topics kansloos geneuzel noemen.
ja daarom is er toch ook zoiets als het bestaansrecht van een openbaar forum.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:36 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Nou, ik ben het wel enigszins met 'het.ismij' eens hoor, 'zoalshetis'.
Dat mensen hun visie daarover kenbaar maken, ok, interessant. Maar die lijsten met criteria e.d.
Dus wat dat betreft ben ik het met 'het.ismij' eens; zulke dingen liggen gewoon voor iedereen verschillend.
Dat wel indd,..quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja daarom is er toch ook zoiets als het bestaansrecht van een openbaar forum.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef het.ismij het volgende:
Ik vind alleen al die verwoede gesprekken zo grappig.![]()
heel terecht!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik geloof er niet meer zo in. Ik heb wel een aantal mannelijke vrienden, maar nu niet meer zoveel als vroeger. Ik heb de neiging om zodra er verliefde gevoelens opborrelen bij die vriend die persoon helemaal uit mijn leven te blocken. Werkt prima, ook al is dat misschien erg kut voor de andere persoon.
De mannelijke vrienden die ik nu nog heb, zijn ofwel héél erg verliefd op hun eigen vriendinnetje (maar dat zegt ook niet veel, als ik terugdenk aan andere vriendschappen), of homo, of zó ver weg dat ze me niks kunnen flikken.
best wel hard wat je zegt, maar waarschijnlijk de enige snelle oplossingquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik geloof er niet meer zo in. Ik heb wel een aantal mannelijke vrienden, maar nu niet meer zoveel als vroeger. Ik heb de neiging om zodra er verliefde gevoelens opborrelen bij die vriend die persoon helemaal uit mijn leven te blocken. Werkt prima, ook al is dat misschien erg kut voor de andere persoon.
De mannelijke vrienden die ik nu nog heb, zijn ofwel héél erg verliefd op hun eigen vriendinnetje (maar dat zegt ook niet veel, als ik terugdenk aan andere vriendschappen), of homo, of zó ver weg dat ze me niks kunnen flikken.
Het is ook hard, maar het werkt wel. Je kunt wel eeuwig psychologisch verantwoord gaan doen en 'het rustig aan gaan doen'. Werkt niet, zodra er gevoelens van liefde of seksuele enorme spanning komt, dan is het niet meer leuk en dan kun je er beter helemaal mee kappen. Het is niet makkelijk, ook niet voor jezelf, je raakt toch een goede vriend of vriendin kwijt, maar ervaring heeft me geleerd dat andere methoden niet werken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef My_Dying_Bride het volgende:
[..]
best wel hard wat je zegt, maar waarschijnlijk de enige snelle oplossing
You go girlquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het is ook hard, maar het werkt wel. Je kunt wel eeuwig psychologisch verantwoord gaan doen en 'het rustig aan gaan doen'. Werkt niet, zodra er gevoelens van liefde of seksuele enorme spanning komt, dan is het niet meer leuk en dan kun je er beter helemaal mee kappen. Het is niet makkelijk, ook niet voor jezelf, je raakt toch een goede vriend of vriendin kwijt, maar ervaring heeft me geleerd dat andere methoden niet werken.
* het.ismij is het gigantisch met zoalshetis eens!quote:Op donderdag 26 mei 2005 03:36 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is hier zo'n enorme kinderlijke (lees hanerige, kipperige) scheiding tussen vriendschap, liefde en sex, zeker sinds bloodylotte haar woordje gezegd heeft?
hoe oud zijn jullie? 13?
ik neuk gewoon af en toe met mijn vrouwelijke vriendinnen, maar dat heeft weinig met liefde te maken. gewoon ff palen en lekker je gang gaan, niks geen stagnatie in vriendschap. eerder een verrijking en het is nog bererelaxed ook.
maar... aangezien het discussieren geridiculiseerd wordt na de opmerking van 'het is mij' zak er maar lekker in. en geef ik iedereen hier gelijk
precies,..quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:25 schreef hollander76 het volgende:
Komt bekend voor, bij sommige vriendinnen gebeurt het gewoon, bij velen anderen niet.... kan er dus niks aandoen, en heb ook geen zinnige tips; behalve dat het niet bij iedere man zo is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |