Okee wat gedoe?quote:Ik werd even narrig vanwege Sh'redder''s idee van gedoe terwijl je een relatie hebt.
Lees je wel wat ik typ en wat moet ik precies lezen?quote:Dan moet je echt beter lezen Shredder!
mijn dank grenst aan hondsdolheid.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga niet meer reageren. (Nee niet vanwege Zoalshetis)
ik heb nu pas tijd gehad om de site in z'n geheel door te lezen...quote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
met een heel stuk sarcasme, 95% waarheidquote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
valt ook nog tegen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:41 schreef grindtegel het volgende:
[..]
oh en de enigste manier om het IETS te beperken is een vaste vriend te hebben. Volgens mij is dat DE manier om in ieder geval van de liefdesverklaringen af te zijn.
ja, je moet natuurlijk wel de theorie kennen, voordat je die voorbeelden leest hequote:Op woensdag 9 maart 2005 20:43 schreef mell.from.hell het volgende:
"Britney gaf een verkeerde indruk over de ladder waarop John zich bevond. Hij dacht dat hij op de goede ladder zat omdat ze met hem uitging. Fout. Dit leidde tot een onbedoelde laddersprong"
"Hij werd in de dieperik gestampt.
In deze situatie wil Britney dikwijls vrienden blijven, omdat je "zo interessant of grappig" of iets dergelijks bent. Het spijt me. Het betreft hier waarschijnlijk een geval van een ninja wijf"
OMG!![]()
Ninja - wijf?![]()
Nee, ok, dat was mijn fout. Maar geen uitstraling, aantrekkelijkheid noem ik vaak ook lelijk.. vandaar.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik bedoelde dat de kans klein is dat ik een vriendschap met een onaantrekkelijke vrouw zou hebben en dus áls ik een vriendin heb dan is de kans groot dat ik met haar naar bed ga. overigens hoor je mij niet het woord lelijk in de mond nemen.
Dat zegt zoalshetis ook. Als hij zich niet aangetrokken voelt tot een vrouw wil hij haar niet als 'just' vriendin.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:36 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee, ok, dat was mijn fout. Maar geen uitstraling, aantrekkelijkheid noem ik vaak ook lelijk.. vandaar.
Hmm.. ik kan dat dus klaarblijkelijk niet. Ik moet me altijd enigzins aangetrokken voelen.. anders heb ik er geen plezier aan.
Ja, maar bij "vrienden" maakt me dat geen klap uit. Sommigen van mijn vrienden waren best lelijk.. niemand wilde daarom met ze omgaan, maar ik vond dat maar onzin. Ik wil tenslotte niks met vrienden doen. Als ik met jongens zoen of whatever.. dan moet ik me wél aangetrokken voelen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat zegt zoalshetis ook. Als hij zich niet aangetrokken voelt tot een vrouw wil hij haar niet als 'just' vriendin.
Voor mannen is dat anders, die lopen hun lul achterna, dat is het hele punt. Vrouwen kunnen/willen gewoon vrienden zijn met mannen, maar mannen willen altijd meerquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:53 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, maar bij "vrienden" maakt me dat geen klap uit. Sommigen van mijn vrienden waren best lelijk.. niemand wilde daarom met ze omgaan, maar ik vond dat maar onzin. Ik wil tenslotte niks met vrienden doen. Als ik met jongens zoen of whatever.. dan moet ik me wél aangetrokken voelen.
Nou, om mijn beste vriendin als voorbeeld te nemen: ik vind het bijv. leuk om alledaagse dingen met haar te doen, zoals statten, of gewoon samen ergens wat te gaan drinken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:35 schreef dazzle123 het volgende:
Het punt is vrij simpel , mannen zijn helemaal niet geinterreseerd in een vriendschap met een vrouw. Als een man doet alsof hij dat wel wilt dan wilt hij gewoon meer klaar.
Ik bedoel wat heeft een vrouw mij als man zijnde te bieden als het gaat om vriendschap?
You're very right.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef Nickthedick het volgende:
Vrouwen: ga eens bij jezelf na; denken jullie nou echt dat mannen jullie alleen om jullie persoonlijkheid boeiend genoeg vinden? Voor elke vrouw waarmee een man 'goed kan opschieten' zijn er 100 mannen waarmee hij flink het beest uit kan hangen zonder dat hij op zijn maniertjes moet letten of moet luisteren naar een verhaal wat hem totaal niet interesseert.
Ik heb nog nooit een vriendschappelijke relatie met een vrouw gehad om 1 simpele reden: vrouwen zijn afgezien van het seks gedeelte en verliefdheid enzo ONT-ZET-TEND saai. Ik zou het nog geen kwartier in zo'n relatie uithouden.
(oh ja, ik heb wel eens een vriendschappelijke relatie gehad met een pot, maar dat telt niet want dat was toch een halve kerel.)
Think about it.
Nee! Ik heb er een die bi is, tot nog toe niks van gemerkt dat ze meer wil hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:25 schreef MissMSX het volgende:
En wat nou als je als vrouw zijnde een vriendschap hebt met een lesbische vrouw? Zou die lesbische vrouw ook alleen vriendin zijn, omdat ze meer wil?
jep, that's life....quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:49 schreef Radjwantie het volgende:
Hier heb ik nou ook last van. In het begin is het allemaal leuk, aardig en gezellig. Maar na een tijdje willen ze allemaal meer. Nog geen 1 meegemaakt die dat niet wilde. Wel jammer hoor.
Als je doet of er niks aan de hand is blijft hij natuurlijk in de waan dat 'i een kans maakt. En dat moet je in de eerste plaats eigelijk al proberen te voorkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:29 schreef sterre1981 het volgende:
gewoon net doen of je doof stom en blind bent, dan gaat hij niet af, en maak je het jezelf niet moeilijk. Als hij er op een gegeven moment mee komt kun je duidelijk aangeven dat het van jou kant anders is, en hem eventueel vragen of hij afstand wil, of hij wil dat je m een tijdje met rust laat o.i.d.
Of dat "gewoon" kan waag ik te betwijfelen in de meeste gevallen.quote:Wat het ook is, het waait wel weer over, en daarna kun je gewoon weer vrienden zijn (in de meeste gevallen).
Als je daarniets van merkt, boeit dat toch niet? En als ie lastig wordt, kun je gewoon zeggen dat je daar niet van gediend bent. Klaar.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je doet of er niks aan de hand is blijft hij natuurlijk in de waan dat 'i een kans maakt. En dat moet je in de eerste plaats eigelijk al proberen te voorkomen.
Dan heb ik misschien geluk gehad met mijn vrienden.quote:Of dat "gewoon" kan waag ik te betwijfelen in de meeste gevallen.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:11 schreef sterre1981 het volgende:
Als je daarniets van merkt, boeit dat toch niet? En als ie lastig wordt, kun je gewoon zeggen dat je daar niet van gediend bent. Klaar.
Daar sla je wel de spijker op z'n kop. Het "kleffe" in een vriendschap met een vrouw zijn mannen vaak niet gewend. Tenminste, ik heb geen enkele mannelijke vriend die echt zijn hele hart bij me komt uit storten of knuffelig is. Het feit dat dames dat wel doen zorgt er voor dat de heer in kwestie kan gaan denken dat er meer speelt.quote:en als je echt wilt dat ie op je afknapt, laat dan gewoon een keer een scheet als je naast m staat. Dan is ie er snel genoeg overheen.![]()
![]()
lekker ga jij met vrienden om dan...quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:11 schreef sterre1981 het volgende:
Als je daarniets van merkt, boeit dat toch niet? En als ie lastig wordt, kun je gewoon zeggen dat je daar niet van gediend bent. Klaar.
maar toch staan daarna de verhoudingen Altijd scheef.quote:Dan heb ik misschien geluk gehad met mijn vrienden.
Ik ben absoluut niet knuffelig, helemaal niet van de aanrakingen, eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef Frezer het volgende:
[..]Voor jou niet nee, maar niet bepaald prettig voor betreffende vriend lijkt me.
[..]
Daar sla je wel de spijker op z'n kop. Het "kleffe" in een vriendschap met een vrouw zijn mannen vaak niet gewend. Tenminste, ik heb geen enkele mannelijke vriend die echt zijn hele hart bij me komt uit storten of knuffelig is. Het feit dat dames dat wel doen zorgt er voor dat de heer in kwestie kan gaan denken dat er meer speelt.
Dus: Vrouwen niet zo klef doen, en mannen niet gelijk er vanalles achter zoeken.
juist! zo hoort het ookquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:16 schreef sterre1981 het volgende:
Ik ben absoluut niet knuffelig, helemaal niet van de aanrakingen, eigenlijk.
Wat je in het eerste stukje zegt: Als ik gewoon normaal doe tegen hem, en hij laat niet merken dat hij mij leuk vindt, en ik heb enkel het vermoeden, omdat een vriendin me dat zegt, zoals TS vertelt, dan ga ik toch niet ineens daarover beginnen? Dan doe ik dus, zoals ik eerder al zei, helemaal niets. Ik heb er geen last van, en als hij er last van heeft, dan moet ie dat gewoon zeggen. Anders negeer ik de 'roddel' of 'intuïtie' van die vriendin en ga ik gewoon hetzelfde om met die kerel als daarvoor. Geen gezeur.
En ik flirt niet met mijn vrienden, dat scheelt ook een hoop. Ik laat inderdaad gewoon boeren, hang op de bank, praat over meiden, over seks, over muziek, over kerels, zeik hen net zo hard af als zij mij, en pool iedere avond met ze, ik ga mee naar metalconcerten en andere feesten en word net zo dronken als hun. Ik donder net zo vaak van podia en tafels, ben misschien wel de lompste van allemaal en heb een grote bek. Ik kan me niet voorstellen dat ik daarmee 'verkeerde' signalen afgeef.
De meeste jongens willen vanaf het begin al meer, maar durven daar niet meteen voor uit te komen... beetje het tegenovergestelde van de stereotype man die normaal gesproken geschetst wordtquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:49 schreef Radjwantie het volgende:
Hier heb ik nou ook last van. In het begin is het allemaal leuk, aardig en gezellig. Maar na een tijdje willen ze allemaal meer. Nog geen 1 meegemaakt die dat niet wilde. Wel jammer hoor.
Psies, zo heb ik het ook iedere keer opgelost, en dat werkt goedquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef innovative het volgende:
Tja, vaak genoeg meegemaakt.
Als ik niks voor ze voel dan laat ik het gewoon lopen. Ik hou er rekening mee dat ik geen hoop geef, maar blijf gewoon met ze omgaan. Op het moment dat ze zélf met hun gevoelens komen, vertel ik redelijk subtiel dat het niks kan worden.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:55 schreef Nickthedick het volgende:
Als je vrouw bent kun je gewoon denken:'hmm, ik wil nu een vriend.'En BAM, de volgende dag heb je een vriend. Je trekt wat sexy kleding aan, gaat de stad in en gaat een beetje aan staan rijden tegen de eerste leuke gozer die je tegen komt. Mannen hebben die luxe niet; het is voor de meeste mannen een weg vol afwijzing, vernedering en frustratie (het lukt uiteindelijk wel, maar pas nadat je helemaal gebroken bent en meer op een hond lijkt dan op een mens).
Wat goed!!! wat goed!!! wat ongelooflijk goed!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:55 schreef Nickthedick het volgende:
(...)
Echt je hele verhaal klopt!!!!!!!!! voor losers die nooit aan de vrouw kunnen komenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:55 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zat hier even wat reacties te bekijken (het stond in mijn MyAT). Maar... wtf did you expect! Tuurlijk wordt zo'n gozer verliefd! (ik denk dat ik dit ook al eens eerder gepost heb hier) WAAROM zou een man eigenlijk een vriendschappelijke relatie met een vrouw aangaan; ik heb nieuws voor jullie vrouwen: jullie zijn geestelijk niet erg interessant voor mannen! Denken jullie nu echt dat die gozer daar voor z'n plezier zit?
Ok, hij is vanaf het begin misschien niet 'verliefd', maar hij vindt het wel verdomde interessant dat een meisje zomaar bij hem wil zijn en wat praat, grapjes maakt etc. etc. Want is dat ook niet wat stelletjes doen?
Als je vrouw bent kun je gewoon denken:'hmm, ik wil nu een vriend.'En BAM, de volgende dag heb je een vriend. Je trekt wat sexy kleding aan, gaat de stad in en gaat een beetje aan staan rijden tegen de eerste leuke gozer die je tegen komt. Mannen hebben die luxe niet; het is voor de meeste mannen een weg vol afwijzing, vernedering en frustratie (het lukt uiteindelijk wel, maar pas nadat je helemaal gebroken bent en meer op een hond lijkt dan op een mens).
Nu komen jullie vrouwen langs, en mannen hebben ALTIJD gehoord dat vrouwen niet zoveel geven om uiterlijk, maar dat karakter het belangrijkste is. Je praat met die gozer, je vind z'n karakter het einde, maar je wilt geen relatie met hem. Dit gaat tegen alle informatie in die mannen de afgelopen 100 jaar van vrouwen hebben gekregen. EN JULLIE VINDEN HET GEK DAT ZO'N GOZER VERLIEFD WORDT?
Jullie zitten jezelf in de weg en zullen uiteidelijk een relatie krijgen met iemand als ik.
Laat ik wat vertellen over mijzelf: Ik ben een ontzettende klootzak wat vrouwen betreft. Ik geef niet om gevoelens van vrouwen, ik heb geen vrouwelijke vrienden, de enige relaties die ik ooit met vrouwen heb gehad was om met ze naar bed te kunnen gaan en ik zal je links laten liggen zodra er een beter exemplaar langs komt. Ik ben zo omdat 'een aardige jongen' zijn gewoon niet werkt (dit had ik al door op m'n twaalfde).
Vrouwen hebben een enorme macht over mannen, waarom denken jullie dat mannen dingen bouwen; vechten en dingen kapot maken? Als je keuze is om zo achteloos met emoties om te gaan, is het jouw keuze. Maar als je verstandig bent: ga je geen vriendschappelijke relatie aan met een man want de frustratie zal zich uiteindelijk tegen jou keren.
Dus: wees verstandig, wees eerlijk, en leer in godsnaam eens direct te communiceren!
*hijg *hijg *hijg
Deze tirade werd u aangeboden door:
Nickthedick; een klootzak tegenover vrouwen.![]()
Ik ken genoeg aardige jongens waar vrouwen helemaal weg mee lopen. Het heeft gewoon met zelfverzekerheid te maken. Mn vriendinnetje ging ook altijd met gasten die haar aant uitschelden waren en zich gedroegen als een grote lul. Ze vond t echt raar dat ik zo lief was. Maja ik denk van waarom zou ik stoer gaan lopen doen of dom gaan lopen doen als ik dr leuk vind.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:55 schreef Nickthedick het volgende:
Ik ben zo omdat 'een aardige jongen' zijn gewoon niet werkt (dit had ik al door op m'n twaalfde).
nee met uiterlijk, waar die jongens dan inderdaad zelfverzekerd over zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken genoeg aardige jongens waar vrouwen helemaal weg mee lopen. Het heeft gewoon met zelfverzekerheid te maken.
nee: je moet gewoon weten dat vrouwen op hotshots vallen. Dus of je bent bekend / hebt veelquote:Ik denk sowieso dat wanneer je wet dat je gewoon een leuke jongen bent je je niet anders hoeft te gedragen dan je bent. Als je niet leuk genoeg bent dan moet je idd interressant doen...
En jongens doen dat nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef zurekop het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw de kip neemt gewoon de lekkerste hunk en heeft het verder wel
geschoten met jouw dichtregels, muziekcomposities, verhalen en idealen....![]()
Terug naar de oertijd! Vrouwen, leid ons!
ja ook wel, maar als het om een relatie gaat... minder denk ik...quote:
Ja dat zie je wel bij de meisjes die lopen te janken dat hun vriendje zo'n klootzak isquote:Aangetrokken voelen tot iemand is zo veel meer dan alleen uiterlijk...
Ja het spijt me maar ik vind je nu echt zielig overkomen... Natuurlijk 'scoort' de 1 wat makkelijker dan de ander, maja oim dan maar de schuld te geven aan de 'slechtheid'van de vrouwen vind ik weer overdreven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:16 schreef zurekop het volgende:
[..]
ja ook wel, maar als het om een relatie gaat... minder denk ik...
[..]
Ja dat zie je wel bij de meisjes die lopen te janken dat hun vriendje zo'n klootzak is
en weer vervolgens masaal de benen spreiden...![]()
Hier gaat het met een aantal (drie) vriendinnen gewoon goed. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit op één van die drie verliefd zal worden. Ik word dan ook compleet niet snel verliefd. En ik voel me niet aangetrokken tot vrouwen op wie ik niet verliefd ben. Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed blijft gaan met mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken. Of er komt een relatie uit voort, of een van beiden gaat meer voelen. Heel, heel af en toe werkt het wel, als er na jaren samenzijn nog steeds geen liefdesgevoelens de kop op hebben gestoken.
ik zeg niet dat vrouwen "slecht" zijn, ze kunnen tenslotte zelf er niets aan doen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja het spijt me maar ik vind je nu echt zielig overkomen... Natuurlijk 'scoort' de 1 wat makkelijker dan de ander, maja oim dan maar de schuld te geven aan de 'slechtheid'van de vrouwen vind ik weer overdreven.
ik ben slechts een toeschouwer... ik kijk vanaf de zijlijn en geef commentaar...quote:Misschien is het beter om eerst te kijken naar je eigen onkunde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |