Dat klopt,quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:55 schreef gras het volgende:
Ik snap al die kritiek niet. Waar gaat het nou over? Een voorselectie! Wat is dat waard? Helemaal niets! Misschien zitten er wel vijfitg in, weten wij veel. Het enige wat telt is de definitieve selectie...
Daar ben ik het sowieso niet mee eens. Ik vind dat je de beste spelers moet oproepen en pas dan bekijken hoe je gaat spelen (natuurlijk wel een bepaald aantal spitsen, middenvelders enz.). Dat Van Basten op voorhand 4-3-3 wil spelen snap ik echt niet. 4-3-3 is voor mij echt geen must, zeker niet met de vleugelspelers die Nederland vandaag de dag heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Maar ook vind ik dat het Nederlands elftal niet hoeft te bestaan uit de beste voetballers van Nederland, maar het best voetballende elftal bestaande uit Nederlanders.
Een beetje makkelijk om kritiek op een ex-Ajacied en een werkelijkwaar ridicule selectieprocedure af te schuiven op Calimerogedrag en Ajax-haat. Maduro selecteren is even belachelijk als wanneer Zuiverloon voor de winterstop zou zijn geselecteerd. En dan had ik dat ook niet afgedaan als anti-Feyenoord sympathien.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:39 schreef golfer het volgende:
Verder Calimero-gedrag van niet Ajacieden door middel van topics openen over spelers wordt niet op prijs gesteld.
Wat maak je je druk om een voorselectie, pas als hij bij de echte selectie zit mag je weer gaan schreeuwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:15 schreef Stpan het volgende:
[..]
Een beetje makkelijk om kritiek op een ex-Ajacied en een werkelijkwaar ridicule selectieprocedure af te schuiven op Calimerogedrag en Ajax-haat. Maduro selecteren is even belachelijk als wanneer Zuiverloon voor de winterstop zou zijn geselecteerd. En dan had ik dat ook niet afgedaan als anti-Feyenoord sympathien.
Al had hij voor Sparta gespeeld was ik nog gaan huilen van onbekwaamheid van Van Basten.
Zoals je hebt kunnen lezen ben ook ik verbaasd over de voorselectie van Maduro.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:15 schreef Stpan het volgende:
Een beetje makkelijk om kritiek op een ex-Ajacied en een werkelijkwaar ridicule selectieprocedure af te schuiven op Calimerogedrag en Ajax-haat. Maduro selecteren is even belachelijk als wanneer Zuiverloon voor de winterstop zou zijn geselecteerd. En dan had ik dat ook niet afgedaan als anti-Feyenoord sympathien.
Al had hij voor Sparta gespeeld was ik nog gaan huilen van onbekwaamheid van Van Basten.
Jij niet, maar een aantal anderen wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:32 schreef Stpan het volgende:
Maar zolang ik over de zeik ben dat Maduro blijkbaar eerder in aanmerking komt dan meervourdig EC1 finalisten en winnaars Edgar Davids (ex-Ajax) en Seedorf (ex-Ajax) lijkt het me niet dat ik de selectie van Maduro afzeik vanwege zijn club, of de ex-club van Van Basten.
Denneboom was ook belachelijk!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:35 schreef VoreG het volgende:
PSV talenten en feyenoord talenten zullen net zo goed geselecteerd worden indien ze gewoon goed zijn. Maduro heeft nog weinig laten zien, maar het is maar de voorselectie. Als Denneboom!! daaraan mee mag doen waarom zou Maduro dat niet mogen? Want hij heeft zeker de potentie om Oranje te halen, laat dit hem maar prikkelen. Hij komt toch niet door de voorselectie heen
Zolang het Nederlands elftal goed presteert met andere jongens is er ook niks aan de hand...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:17 schreef Arikay het volgende:
Ik zie het probleem niet zo hoor.
Ten eerste is het maar een voorselectie en ten tweede: zolang het Nederlands Elftal goed presteerd met deze jongens is er toch niks aan de hand?
Joh....quote:Oke, ik vind het (als Ajacied) ook wat vroeg om Maduro te selecteren,
Wie heeft hier nou zn fantopic geopend?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Echt een speeltuin, Oranje.
Maduro al 3 duels in Ajax 1!
Marco leest hier mee. Eerder zei ik Bobson, die koos ie ook prompt. Nu zei ik gekscherend Maduro en zie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |