Wat ga je doen met een fitnessapparaat, Bensel?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:36 schreef Bensel het volgende:
Ik heb gister zelf een fitness apparaat in elkaar gezet. zonder 1 hamer te gebruiken.. .. Dat is wel een hele prestatie hoor...
ik doe mee: ik doe een RC na die een hert nadoet:quote:
Maar Haus heeft gister bier gezopen en was er niet. Jullie IP-nummers zijn inmiddels doorgegeven. Mwahahaha!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:43 schreef ReCreative het volgende:
We moesten toch Haus gaan pesten vanavond, is het niet?
Jaha.. *insert mysterious but evil laugh here*quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat ga je doen met een fitnessapparaat, Bensel?
Dus iedere keer als ik niet kijk doe je "het"?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook niet zo prettig als je kijkt als wij het doen
Potjandorie!quote:Op zondag 6 maart 2005 09:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Maar Haus heeft gister bier gezopen en was er niet. Jullie IP-nummers zijn inmiddels doorgegeven. Mwahahaha!!
Ik dacht dat dat soort dingen altijd kortgesloten werden? Jullie hebben reorganisatie nodig en een interim-mod 'like MUUS' die de zaak op orde komt brengen. Schande! Wat een chaos...quote:Op zondag 6 maart 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
Lekkere actie inderdaad. Laat ik Haus alleen, gaat-ie gewoon bier zuipen en er niet zijn.
Even inpassen in de chaos-theorie.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort dingen altijd kortgesloten werden? Jullie hebben reorganisatie nodig en een interim-mod 'like MUUS' die de zaak op orde komt brengen. Schande! Wat een chaos...
Jij wist dat ik bier ging zuipen. En whiskeyquote:Op zondag 6 maart 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
Lekkere actie inderdaad. Laat ik Haus alleen, gaat-ie gewoon bier zuipen en er niet zijn.
Leuk ende gezellig.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jij wist dat ik bier ging zuipen. En whiskey
Hoe was je meetje?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:58 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je Haus nog het beste pesten door te zeggen dat licht stil staat.
Klinkt logisch, als een stoplicht op rood staat moet je ook stil staan.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:44 schreef Yosomite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier een foto waarbij aan het eind van het zwaard het licht gewoon stil staat.
Het licht denkt zo van: Bekijk het maar. Ik stop er mee. En daardoor ontstaat die rode gloed.![]()
Ja maar, ja maar, er waren toch niet alleen rooie light sabers?quote:Op zondag 6 maart 2005 11:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt logisch, als een stoplicht op rood staat moet je ook stil staan.
En als je maar hard genoeg beweegt wordt ie weer groenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt logisch, als een stoplicht op rood staat moet je ook stil staan.
Bij die andere beweegt het licht gewoon veel sneller dan c.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:52 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, er waren toch niet alleen rooie light sabers?
Je mag hopen dat je dan niet geflitst wordt, hoewel je nummerplaat waarschijnlijk ook wat slechter leesbaar zal zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En als je maar hard genoeg beweegt wordt ie weer groen
quote:Op zondag 6 maart 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeiemo... eh, middag. Ben gelukkig aan de beterende hand. Bijkomend voordeel van ziek zijn: ik ben in drie dagen een kilo of vijf (!) afgevallen.
Als je veel vocht verliest, betekent het volgens mij dat je lichaam hard werkt, bijvoorbeeld aan herstel.quote:Vanmorgen werd ik echt kleddernat van het zweet wakker, het was net of iemand een emmer lauw water in mijn bed had leeggegoten.Maar volgens mij is dat wel een goed teken, ze zeggen toch altijd dat je het 'uit moet zweten'? Ik voel me in elk geval een stuk beter en heb weer een beetje energie.
Hmm... bij mij zou dat haast dodelijk zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeiemo... eh, middag. Ben gelukkig aan de beterende hand. Bijkomend voordeel van ziek zijn: ik ben in drie dagen een kilo of vijf (!) afgevallen.
Ik kon 't wel hebben. Ben helemaal niet dik, maar wilde een paar kilootjes eraf hebben.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:03 schreef Maethor het volgende:
Hmm... bij mij zou dat haast dodelijk zijn(type 1.95 m / 65 kg)
*Kijkt naar buiten* Verrek, hier ook.quote:Ook nog goeiemorgen trouwens. T sneeuwt hier!
Oh vandaar dat jij...quote:Op zondag 6 maart 2005 12:04 schreef Haushofer het volgende:
Maethor drinkt te weinig bier. Da's het hele probleem.
Je bedoelt een vertaling?quote:Op zondag 6 maart 2005 12:06 schreef qu63 het volgende:
http://www.temal.tk/
kan iemand me vertellen wat er op die site staat :$
quote:
hmz.. hier 1.80 / 65 kg en geen sneeuwquote:Op zondag 6 maart 2005 12:03 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hmm... bij mij zou dat haast dodelijk zijn(type 1.95 m / 65 kg)
Ook nog goeiemorgen trouwens. T sneeuwt hier!
Er staan ook vertalingenquote:Op zondag 6 maart 2005 12:06 schreef qu63 het volgende:
http://www.temal.tk/
kan iemand me vertellen wat er op die site staat :$
quote:Twee talen voor elk kind!
Wij, de ondertekenaars, zijn van mening dat alle kinderen in Friesland het recht hebben op goed onderwijs in de rijkstalen. Het taalonderonderwijs is op veel scholen kwalitatief en kwantitatief onvoldoende om de leerlingen de wettelijk vereiste taalvaardigheden bij te brengen. Dit heeft zowel nationaal als internationaal tot ernstige kritiek geleid.
In plaats van dat het onderwijs wordt verbeterd, wil het provinciebestuur de minister adviseren om de bestaande onderwijsdoelen te verlagen. Dit vinden wij te gek voor woorden!
Wij vragen Provinciale Staten aan de bestaande doelen vast te houden en het ideaal van twee talen voor elk kind serieus na te streven.
Ik denk het wel, meer gewicht betekent immers meer vocht, en dat vocht kan dus alvast niet in de lucht zitten.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou er een verband bestaan tussen het gewicht van de hier aanwezige users en de eventuele sneeuwval?
Nou, ik ben dus vannacht behóórlijk wat vocht verloren, dus wellicht ben ik in mijn eentje verantwoordelijk voor de hernieuwde sneeuwval.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:34 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het wel, meer gewicht betekent immers meer vocht, en dat vocht kan dus alvast niet in de lucht zitten.
In dat geval... wat ligt hier dan precies op het terras?quote:Op zondag 6 maart 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus vannacht behóórlijk wat vocht verloren, dus wellicht ben ik in mijn eentje verantwoordelijk voor de hernieuwde sneeuwval.
Mijn zweet.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:36 schreef Maethor het volgende:
In dat geval... wat ligt hier dan precies op het terras?
Precies.quote:
Ben in n goeie bui. T is je vergeven.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sorry. Ik deed het niet expres.
Hierzo ook 1.80 en gewicht geen idee en alleen sneeuw op de grond en op het dak (*smelt smelt* roetsj!)quote:
Wat heeft dat met sneeuw te maken?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:51 schreef Alicey het volgende:
Zitten er in vlees trouwens naast eiwitten nog andere belangrijke stoffen?
Niets, onderwerp-switchquote:Op zondag 6 maart 2005 13:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heeft dat met sneeuw te maken?
Welke mineralen zijn dat, en waar zijn die verder in te vinden?quote:Mineralen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |