Ja is inderdaad vreemd/niet kloppend.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:33 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik vond het wel meevallen, was goed naar te kijkenLeuk ook, zo'n terugblik.
Trouwens, een foutje: de agenten komen bij Paul "your late wife bought one 12 years ago". Maar op de lijst die ze hadden - die Mike later bekijkt - staat "Paul Young"... mgoed, doet niet terzake, viel me op.
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Marcia Cross en Felicity Huffman gaan er flink voor haha
Zaterdag 30 april:quote:
Nee, niet echtquote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog meer zoenende wijven?:P
Wat een lijk linksquote:Eva Longoria en Lindsay Lohan:
[afbeelding]
Precies wat ik vanavond besprak met een vriendin, wat misschien wel resulteert in dat Mike vader is van Zach????quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:13 schreef BaRdmann het volgende:
ik vonnem super!
[Possible Spoiler]
Dus ff samenvattende, is angela eigenlijk marie alice die een kindje gestolen heeft van een drugsverslaafde ... is die drugsverslaafde nu deirdra, die paul begraven heeft? of heeft marie alice niets te doen met dat hele gedoe van paul? want dat werd toch wel in de special zo naar voren gebracht... mike weet dat paul zijn deirdra heeft vermoord, en wat gaat ie daaraan doen? En waarom heeft marie alice zich uiteindelijk door het hoofd geschoten?
[END]
So many questions! 3 episodes to go! Can't wait!
Ik weet niet zeker of er in de serie ooit iets over is gezegd, maar het was oorspronkelijk wel de bedoeling dat een aantal afleveringen geleden haar zoon zou moeten verschijnen. Ik dacht zelfs dat hier gewoon opnames voor zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Even ander vraagje: Er is ooit iets gezegd over Edie's zoon... mogelijk verhaallijntje 2e seizoen?
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Hier nog wat leuke screenshots uit DH :
[[url=http://img24.echo.cx/img24/7338/mcrossdesphw01hddl7ap.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik denk dat Zack verantwoordelijk is voor de brand iig. Maar ik denk dat dat obvious is. Hoewel....Paul valt natuurlijk nooit helemaal uit te sluiten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:02 schreef Toeps het volgende:
Goede aflevering! Er komt eindelijk weer lekker wat vaart in.
De brand bij Ediequote:Op donderdag 5 mei 2005 14:00 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik denk dat Zack verantwoordelijk is voor de brand iig. Maar ik denk dat dat obvious is. Hoewel....Paul valt natuurlijk nooit helemaal uit te sluiten.
Ik denk dat je daar niet zo snel achter komtquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:20 schreef Toeps het volgende:
Eén dingetje wat ik niet snap: Is Rex nou zó dom? Hij is zelf nota bene dokter, heeft hij nou nog niet door dat er met zijn medicijnen gekloot wordt?
En Tom gaat vraamd, da's duidelijk. Ik vond het al zo raar dat hij in die ene aflevering tegen zijn vader zei: "There's something Lynette doesn't know" en dat daar verder helemaal niks mee gedaan werd.
Ja maar die zin was dan ook duidelijk genoeg: hij is in het verleden vreemd gegaan of gaat nu nog steeds vreemd. Ik gok dat die zin een hint was naar het verleden, maar dat betekent dat hij nu weer in de fout kan gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:20 schreef Toeps het volgende:
En Tom gaat vraamd, da's duidelijk. Ik vond het al zo raar dat hij in die ene aflevering tegen zijn vader zei: "There's something Lynette doesn't know" en dat daar verder helemaal niks mee gedaan werd.
Dat zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:33 schreef BaRdmann het volgende:
ik denk dat tom een bigamist is... dat ie nog ergens anders een vrouw heeft steken, daarom dat ie zoveel op reis is ...
Ja maar hij ligt zo voor de hand dat het weer totaal iemand anders kan zijn. Ik word een beetje paranoide van deze serie.quote:en die ontploffing bij susan is wel degelijk van paul young, ie wist dat ze nie thuis was... en vermits de deur altijd openstaat op wisteria lane ...
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:33 schreef BaRdmann het volgende:
ik denk dat tom een bigamist is... dat ie nog ergens anders een vrouw heeft steken, daarom dat ie zoveel op reis is ...
Het zou me zelfs niks verbazen als hij er nog een heel ander gezin op na houdt...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:33 schreef BaRdmann het volgende:
That's the question.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef Toeps het volgende:
Jippie! Hij was weer leuk!
Maarre, is Zach/Dana nou van Deirdre+Agent, of van Deirdre+Mike?
quote:Look out for the arrival of a mysterious new neighbour, Betty Applewhite, played by veteran actress Alfre Woodard, who becomes a regular in Series Two together with her son Josh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 13-05-2005 01:21:28 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Precies wat ik ervan denk. Voor je het weet is iedereen een keer zwanger geweest, opgestaan uit de dood of in een coma beland.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:58 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik weet niet, maar ik zit op de een of andere manier helemaal niet te wachten op een tweede seizoen.
Ik denk dat ik het allemaal wel een beetje heb gezien na dit seizoen. Ze moeten wel met iets heel goed weer komen om het niet te laten vervallen in een bijna standaard soap.
Ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:58 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik weet niet, maar ik zit op de een of andere manier helemaal niet te wachten op een tweede seizoen.
Ik denk dat ik het allemaal wel een beetje heb gezien na dit seizoen. Ze moeten wel met iets heel goed weer komen om het niet te laten vervallen in een bijna standaard soap.
Ze moeten allemaal door een ruimteschip ontvoerd worden en dan op een eiland worden gedropt en dan krijgen we een coole spin-off 'Desperate Housewives are Lost'.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Precies wat ik ervan denk. Voor je het weet is iedereen een keer zwanger geweest, opgestaan uit de dood of in een coma beland.
Op zijn creditcard gekocht?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgende week is de season finale al zie ik. Spannend. En jammer uiteraard.
Tot nu toe een zeer goede 1e seizoen in ieder geval. Enige wat ik echt dom vond was die fout met de namenlijst waar plotseling de naam van Paul op de lijst stond terwijl zijn vrouw die kist had gekocht. Hoe dat soort dingen erdoor kunnen glippen begrijp ik soms niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |