Nee. En ga nu eindelijk een keer dood, of rot gewoon op.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:34 schreef DaeQ het volgende:
onderzoek dan gelijk even of jij misschien ook penisnijd hebt?
En wijven... of is dat al gezegd?quote:Op maandag 7 maart 2005 02:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zittend pissen is voor balkon rokers en politie-groeters.![]()
''quote:Op maandag 7 maart 2005 02:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zittend pissen is voor balkon rokers en politie-groeters.![]()
Ja en voor wijven en voor gasten die beweren wijven te begrijpen.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En wijven... of is dat al gezegd?![]()
groen-links aanhangers; vliegtuigspotters en nicci french lezers.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja en voor wijven en voor gasten die beweren wijven te begrijpen.
En voor sandalendragers en voor sokken-strijkers, voetbal-haters en voor wandelaars.
![]()
Of het dingetje is zo klein, dat het meer op een grote clitoris lijkt.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
DaeQ, leer jij je eigen lul nou maar waarderen, gereformeerde ambtenaar.
quote:Op maandag 7 maart 2005 02:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of het dingetje is zo klein, dat het meer op een grote clitoris lijkt.
Ik vind het echt fascinerend, hoe je de frusti's hier zo makkelijk kunt spotten, jij niet?quote:
Het leek alsof ik ook meteen moest poepen. Dat is kut!quote:Op maandag 7 maart 2005 02:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik moet plassen, ik ga het even zittend proberen.
Ik weet niet wat je bedoelt, maar het wordt er vast niet minder dom op wanneer ik je wel begrijp.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:49 schreef DaeQ het volgende:
probeer het anders de volgende keer in 1 keer hangjas
Deze is wel heel easy ja.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het echt fascinerend, hoe je de frusti's hier zo makkelijk kunt spotten, jij niet?
jij was eerst toch een wijf?quote:Op maandag 7 maart 2005 03:28 schreef KonnieKipke het volgende:
mannen die zitten tijdens het plassen zijn door vrouwen geindoctrineerde passieve werkslaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |