Rush is één van mijn favoriete bandsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:49 schreef vaagteken het volgende:
Is iemand hier fan van Rush? Ik was laatst aan't praten met (m'n toekomstige?) bandleden en die vonden dit geweldige muziek. Afgezien van de naam & ooit een artikel in een of ander muziekblad kende ik ze niet... Hun albumlijst is nou niet bepaald kort te noemen, dus wie kan voor mij de krenten uit de pap halen; welke albums / liedjes zijn het beste / bekendste? En welke zijn gitaar juweeltjes?
Ik heb deze ook. Zal je geen miskoop aan hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:07 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
iemand...?
ik keek trouwens ff tussen de marshall buizenbakken rond en mn oog viel op deze:
[afbeelding]
[..]
¤899,-
maar misschien kijk ik dan liever voor een 2e hands...
nee, maar ik was het wel van planquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Fixxxer het volgende:dus jij die verkoper vragen, waarom doettie het niet?...
wheheeheh
Welke amps en effecten eik?
Same herequote:Op maandag 28 maart 2005 13:01 schreef About2Break het volgende:
*Nog een gitarist meldt...nouja gitarist, een beginnende n00b kan je beter zeggen.Pas begonnen met spelen en ben een beetje de bassis akkoorden aan het leren, kwil ook nog op les gaan maar dat moet ik nog even uitzoeken waar op les.
Ik heb van de naam gehoord, meer neit. Wat voor muziek maken ze?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:03 schreef Jorikjet het volgende:
iemand hier bekend met the stone roses? ook leuke muziek om na te spelen!
Vraag dat maar aan de verkoper.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:15 schreef meami het volgende:
Ik moet alleen nieuwe snaren hebben. Waar moet ik op letten?
ehm, ja het valt onder de categorie britpop, maar het heeft er weinig van weg.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:38 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb van de naam gehoord, meer neit. Wat voor muziek maken ze?
Kijk anders gewoon hier even, kun je direct zien of die 100-150 euro een redelijke prijs is.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Een kennis heeft een Cort gitaar staan en doet er niks meer mee
hij wil 'm verkopen maar weet nog niet zeker of het van z'n pa was
hij zou er 100 tot 150 Euri voor willen vragen en dat leek me wel een prijs om over na te denken
het zal geen geweldige gitaar zijn maar iig wat beter dan mn Squier strat. en een andere stijl die me het proberen waard lijkt
wat is jullie ervaring met een Cort?
ik zal nog eens navragen wat voor type het geweest is
Ah die vind ik echt lief! Een keer iets anders wat ook nog leuk is.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:07 schreef Tujuh het volgende:
Mijn Gibson Les Paul Studio Teal Flip/Flop gitaartje
[afbeelding]
Heb hem nu een jaar of 2 en ben er nog steeds helemaal tevreden meeLeuk is dat wanneer je er via een andere hoek naar kijkt, hij van kleur verandert!
![]()
als ik zou weten welk type het was zou het een hele handige site zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 16:44 schreef Djaser het volgende:
[..]
Kijk anders gewoon hier even, kun je direct zien of die 100-150 euro een redelijke prijs is.
http://www.harmony-central.com/Guitar/Data4/
Eigenlijk zou ik nog 150 euro er bij sparen en dan gewoon een 2e hands gitaar kopen die je echt goed vind
dan hoop ik dat dit een hoek is waar je 'm niet vaak vanuit bekijktquote:Op maandag 28 maart 2005 18:07 schreef Tujuh het volgende:
Leuk is dat wanneer je er via een andere hoek naar kijkt, hij van kleur verandert!![]()
Ik zou daar toch wel achter zien te komen voor dat je alleen maar gaat denken aan kopen. Straks is het een budget gitaar van 100 euro, weet jij veel.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:21 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
als ik zou weten welk type het was zou het een hele handige site zijn
bedankt iig
Whaaa! $%^&*()_(*&^%$!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:29 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ja, juist bij dure gitaren wil het oog ook wel wat. Ik zou zelf echt geen honderden euros besteden aan een gitaar die goed klinkt, maar pijn doet aan je ogen. Maar op zich vind ik Ibanez over het algemeen niet lelijk (behalve sommige modellen, zoals die JEM met die kitscherige bloemenshit en roze knoppen..).
2 Jaar geleden heb ik hem nieuw gekocht voor ongeveer 1400euro . Het is wel ineens een hele hap geld, maar dan heb je wel watquote:Op maandag 28 maart 2005 18:42 schreef Fentoozler het volgende:
Voor hoe duur heb je nou een Les Paul gekocht als ik vragen mag??
Mijn Gibson SG was 2ehands 750 euro, en ik wil over een paar jaar is een Gibson Les Paul uitproberen..
Voor de rest is hier nog een soundcheck te vinden, op het eind gleed mijn vinger een keer weg, en raakte een keer uit inspiratie.. Voor de rest wel grappig voor pas 2 jaar electrisch spelen..
Dankjequote:Op maandag 28 maart 2005 19:11 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Ah die vind ik echt lief! Een keer iets anders wat ook nog leuk is.
Haha, tja smaken verschillen. Ik vind (en dat is het belangrijkstequote:Op maandag 28 maart 2005 19:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
dan hoop ik dat dit een hoek is waar je 'm niet vaak vanuit bekijkt![]()
maar das mijn smaak
edit:
sorry, dubbele post
hij was 800 gulden nieuw zei hijquote:Op maandag 28 maart 2005 19:34 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik zou daar toch wel achter zien te komen voor dat je alleen maar gaat denken aan kopen. Straks is het een budget gitaar van 100 euro, weet jij veel.
mooier dan een stoeptegel ookquote:Op maandag 28 maart 2005 20:13 schreef Jorikjet het volgende:
mooier dan al die ibanez metal gitaren bijelkaar
(alleen mijn les paul is toch net nog wat mooier)
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:07 schreef Tujuh het volgende:
[afbeelding]
Heb hem nu een jaar of 2 en ben er nog steeds helemaal tevreden meeLeuk is dat wanneer je er via een andere hoek naar kijkt, hij van kleur verandert!
![]()
Uit proberen is gratis.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:42 schreef Fentoozler het volgende:
Voor hoe duur heb je nou een Les Paul gekocht als ik vragen mag??
Mijn Gibson SG was 2ehands 750 euro, en ik wil over een paar jaar is een Gibson Les Paul uitproberen..
Voor de rest is hier nog een soundcheck te vinden, op het eind gleed mijn vinger een keer weg, en raakte een keer uit inspiratie.. Voor de rest wel grappig voor pas 2 jaar electrisch spelen..
Mijn Les Paul Custom kostte in 1977 Fl 1995, nieuw in de doos...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:09 schreef Svyatagor het volgende:
1400 euro vind ik trouwens best veel voor een LP studio (al heeft ie wel een mooie lak ja), maar dat zal wel de nieuwprijs zijn tegenwoordig.
En dan te bedenken dat je vroegâh een LP standard had vooriets van 2200 gulden...
![]()
Damn man! Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 28 maart 2005 18:07 schreef Tujuh het volgende:
Dan moet je er vanuit een andere hoek naar kijken.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:14 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
het is alleen niet helemaal mijn kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |