quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:44 schreef SingleCoil het volgende:
BBKing speelt op een es335
was je er bij of lul je maar wat ? Die op het plaatje hiervoor is in ieder geval een ES335 en daar gaat het over. En BBking heeft in ieder geval nooit op mijn gitaar gespeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:49 schreef Tijn het volgende:
Nou ja, de bekende "Lucille"-gitaar is iig een Gibson ES-355, maar volgens mij heeft B.B. King op zo'n beetje elke gitaar wel gespeeld.
Het liedje is van little richard. maar bbking noemde zijn es335 lucillequote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:51 schreef JAM het volgende:
Is 'Lucille' niet van Little Richard?
Of ging het daar überhaupt niet over?
Dude, what's up met de agressieve attitude?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
was je er bij of lul je maar wat ? Die op het plaatje hiervoor is in ieder geval een ES335 en daar gaat het over. En BBking heeft in ieder geval nooit op mijn gitaar gespeeld.
Flauwekul. In de link die jij post:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dude, what's up met de agressieve attitude?
O.a. hier vind je wat informatie over B.B. King en de gitaren waarop hij speelde. Lucille was een ES-355, later issie op ES-335's gaan spelen, maar hij heeft ook op zat andere gitaren gespeeld en niet alleen uit de stal van Gibson.
Behoorlijk zonde van het geld, koop dan liever een RG2550, beter en goedkoper, en ten minste een normale halsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Als iemand een Ibanez JS1000 voor mij wilt kopen, mag hij dat best doen trouwens.
Wat een lelijk ding, hardstikke puntig en hoekig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Behoorlijk zonde van het geld, koop dan liever een RG2550, beter en goedkoper, en ten minste een normale hals
Oh pleasequote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als je je als mod ergens mee gat bemoeien, wees dan correct.
Ik denk dat er iets niet goed is aan je mp3tje, hij klinkt heel 'traag' en zoemerigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Oh ja, vandaag heb ik even Satriani nagedaan. Het klinkt absoluut nergens naar, maar ik post toch even een linkje:
http://www.nitespeed.nl/troep/satriani_impression.mp3.
Mij best. Ik ben ook een klootzak, dus vandaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh please
Ik bemoei me ergens als gitarist mee, net als iedereen in dit topic.
Opgenomen via een simpele USB microfoon voor mijn amp, met Windows Sound Recorder.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets niet goed is aan je mp3tje, hij klinkt heel 'traag' en zoemerig
Kwestie van smaak. ik vind de js-serie ook niet zo mooi. Maar vooral te duur. En ik hou niet van die satriani-hals, dat moet je maar net liggen, gek vormpje. Doe mij maar een super wizard of wizard-II neck.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding, hardstikke puntig en hoekig.
OK. Dan is de enige overeenkomst met satriani die ik hoor dat het ook een gitaar is. Of ligt dat aan mij ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:37 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Opgenomen via een simpele USB microfoon voor mijn amp, met Windows Sound Recorder.
In het echt is de toon veel zuiverder en mooier.
Maar ik neem aan de je het nu wel met me eens bent ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh please
Ik bemoei me ergens als gitarist mee, net als iedereen in dit topic.
Het ligt aan jouquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK. Dan is de enige overeenkomst met satriani die ik hoor dat het ook een gitaar is. Of ligt dat aan mij ?
Ik ken Satriani niet goed, dus ik oordeel maar niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK. Dan is de enige overeenkomst met satriani die ik hoor dat het ook een gitaar is. Of ligt dat aan mij ?
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ik dacht dat ik er verstand van had...dom natuurlijk...
1 2 | groot·heids·waan (de ~ (m.)) 1 ingebeelde grootheid, zelfoverschatting |
Okay schatje, slaap lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:53 schreef SingleCoil het volgende:
lul (de ~ (m.), ~len)
1 [inf.] penis
2 [inf.] kluns
3 [inf.] naarling [inf.] [grof] [inf.] [inf.] [inf.]
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
mooier dan een stoeptegel ook![]()
vergelijk 'm dan iig met wat beters
maar hij is niet mooier dan een SG supreme
Ik vind een woord als 'auto' veel moeilijker dan megelomanie. Weet je wel wat voor een kutklank, dat is, die 'au'?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:12 schreef Jorikjet het volgende:
ik houd niet zo van die moeilijke woorden.
Ja....probeer FTLOG eens...of The Flight of the Bumblebeequote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:12 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
't is gewoon een fout nummer op een impressie bij te geven...
sowieso is het zonder begeleiding niks
er zijn echt wel betere nummers die je kan proberen na te spelen, waardoor je gitaarskills wat meer naar voren komen
Ach, er worden wel vaker artistieke uitspattingen de wereld in geholpen die het erop poepen nog niet waard zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:01 schreef SingleCoil het volgende:
Nog iets precieser: het slaat gewoon nergens op. Iemand die zo speelt hoeft nog helemaal niet over gitaren na te denken, die kan zich beter eerst concentreren op gitaarspelen. En de werled lastig vallen met impressies van deze kwaliteit is een belediging voor het bedoelde publiek. Maar ja, ik ben nu eenmaal een arrogante klootzak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |