Ja klopt, je zou verwachten dat ze hun eigen capaciteit wel kunnen schattenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:05 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind het überhaupt belachelijk dat uitgaansgelegenheden zich voor helemaal niets verantwoordelijk houden
ik heb een keer 15 euro toegang betaald toen de kapstok vol was, waardoor ik heel de avond met mijn jas aan moesten als je gaat klagen krijg je één of andere body-builder op je nek
Ze vormen sowieso de missing link tussen primaten en mensen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:12 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja klopt, je zou verwachten dat ze hun eigen capaciteit wel kunnen schatten![]()
Ja inderdaad, zo snel je moet betalen zijn ze er ook verantwoordelijk voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:17 schreef Swolly het volgende:
Zodra je er voor moet betalen neem je een dienst bij hun af en zijn ze volgens mij ook wettelijk aansprakelijk, wat voor bordje ze ook ophangen.
Volgens mij is dit idd waar heb wel eens zoiets op tv gezien over de jaarbeurs waar een camera met jas gestolen was, de jaarbeurs moest het toen vergoedenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:17 schreef Swolly het volgende:
Zodra je er voor moet betalen neem je een dienst bij hun af en zijn ze volgens mij ook wettelijk aansprakelijk, wat voor bordje ze ook ophangen.
Huh?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:28 schreef SvenM het volgende:
Heb je de garderobe onderhand al gevonden ?
Dus ze zijn wettelijk verantwoordelijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:29 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo snel je moet betalen zijn ze er ook verantwoordelijk voor.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:37 schreef Grumbellll het volgende:
Als je betaalt voor de Garderobbe zijn ze wel degelijk aansprakelijk als je jas weg is, je betaald voor een dienst en hun falen voor die dienst. Zelf gehoord van Meneer Milozovic bij RTL Boulevard!
Een paar mensen zijn mijn dus voor geweest
Wat een idioten. Daar zou ik ze echt voor aansprakelijk stellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:41 schreef boyv het volgende:
Sommige tenten zijn hier inderdaad erg asociaal mee.
Ik was een keer in een of andere boerentent waar de garderobe ook zo goed als vol was, mijn jas paste nog net aan in een kartonnen doos. Aan het einde van de avond werd het te druk bij de garderobe, de oplossing: Alle jassen inclusief ophangrekken naar buiten gooien en iedereen alles zelf laten uitzoeken. Twee vrienden van mij waren hun jas kwijt en een ander was z'n trui kwijt.
![]()
Goed idee, ik zal die mensen morgen maar eens opbellenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:52 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Wat een idioten. Daar zou ik ze echt voor aansprakelijk stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |