nou... is niet voor mij eigenlijk, ik ben even een vriendin aan het helpen. idee is een land als mexico, rondreis met andere singles ofzo of misschien ook wat stellen ertussen maakt ook niet uit, als er maar een beetje leeftijdsgenoten zijn en andere singles zou ook mooi meegenomen zijn, of dat nou mannen of vrouwen zijn: dat maakt niet uit... (het doel is vriendschappen eraan overhouden, eventueel relatie)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:49 schreef J.J.McKay het volgende:
wil je perse single op reis???
ja snap ik! kan je alleen zeggen waar ze heen gaat, kun je ook boekenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:05 schreef J.J.McKay het volgende:
idd zijn Fox en Djoser de meest bekende, maar kijk ook eens bij http://vakantie.pagina.nl/ onder de noemer 'singles'
Succes!!!
(enne, ik ga graag verzorgd als vakantiepartner mee....hahaha)
Wat wil ze; wil ze op reis met alleen maar singles of wil ze single op reis, maar wel met bijvoorbeeld mensen die bijelkaar horen?? Wat is de leeftijdscatagorie waar ze in zit (wanneer ze bijvoorbeeld een jaar of 17 is kan ze bijvoorbeeld nog best met een reisorganisatie als Vinea mee ofzo)??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:12 schreef toscane het volgende:
Weet iemand goede organisaties voor single reizen?
Djozer en Fox kwam ik uit, iemand misschien meer ideeen, graag niet te dure reizen...
die evnetuele groepsreis is al een hele grote stap... alleen op vakantie gaan zal ze nooit doen denk ik... maar ben het wel met je eens, ook uit eigen ervaring...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:47 schreef HopelesslyForever het volgende:
Andere mensen tegenkome tijdens reizen ??
Absoluut alleen gaan, met zo een groepsreizen zit je opgescheept met de mensen van de groep, geen ontkomen aan, wat als het allemaal eikels zijn?
Terwijl als je alleen bent je massa's mensen ontmoet zonder dat er iemand 'achter' je staat.
Dit zorgt er volgens mij voor dat de ontmoetingen net iets vlotter gaan omdat ze enkel met jouw rekening houden.
zijn al aantal keer op vakantie geweest samen maar de komende vakantie ga ik met mijn lover... ze is nu jaren niet op vakantie geweest doordat ze alleen maar vrienden heeft die een relatie hebben en met hun partner dus op vakantie gaan... het probleem is uberhaupt dat ze alleen mar vrienden met relatie heeft, daarom mijn suggestie om eens op vakantie te gaan met en single reis om "soortgenoten" te ontmoeten. maar misschien ga ik hier wel te serieus op in, jequote:
Dat denk ik ook altijd, maar zit het meerendeel van de mensen niet in elkaar. En je hebt niet altijd heel de dag en avond contact met andere als je alleen reist. Ik vind dat niet erg, maar sommige mensen willen gewoon niet iets alleen ondernemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:22 schreef Hik het volgende:
Als ze veel mensen wil ontmoeten kan ze nog beter alleen op reis gaan...![]()
ben het ook met je eens maar inderdaad: zie is er het type niet naar, geloof me ik zou al heel blij voor dr zijn als ze dit idee doorzet!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:52 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar zit het meerendeel van de mensen niet in elkaar. En je hebt niet altijd heel de dag en avond contact met andere als je alleen reist. Ik vind dat niet erg, maar sommige mensen willen gewoon niet iets alleen ondernemen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:45 schreef Casey het volgende:
@ Hik: Ikzelf reis idd het liefst alleen als ik mensen wil ontmoeten, maar daar moet je vrij goed voor in je schoenen staan wil dat werken. Niets erger dan van die gefrustreerde figuren die als een strontvlieg om je heen blijven hangen omdat ze niet zelfstandig durven of kunnen zijn.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |