abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25361377
Weet iemand goede organisaties voor single reizen?

Djozer en Fox kwam ik uit, iemand misschien meer ideeen, graag niet te dure reizen...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:49:33 #2
54932 J.J.McKay
............................
pi_25361994
wil je perse single op reis???
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_25362077
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:49 schreef J.J.McKay het volgende:
wil je perse single op reis???
nou... is niet voor mij eigenlijk, ik ben even een vriendin aan het helpen. idee is een land als mexico, rondreis met andere singles ofzo of misschien ook wat stellen ertussen maakt ook niet uit, als er maar een beetje leeftijdsgenoten zijn en andere singles zou ook mooi meegenomen zijn, of dat nou mannen of vrouwen zijn: dat maakt niet uit... (het doel is vriendschappen eraan overhouden, eventueel relatie)
  vrijdag 4 maart 2005 @ 12:05:23 #4
54932 J.J.McKay
............................
pi_25362216
idd zijn Fox en Djoser de meest bekende, maar kijk ook eens bij http://vakantie.pagina.nl/ onder de noemer 'singles'

Succes!!!

(enne, ik ga graag verzorgd als vakantiepartner mee....hahaha )
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_25362508
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 12:05 schreef J.J.McKay het volgende:
idd zijn Fox en Djoser de meest bekende, maar kijk ook eens bij http://vakantie.pagina.nl/ onder de noemer 'singles'

Succes!!!

(enne, ik ga graag verzorgd als vakantiepartner mee....hahaha )
ja snap ik! kan je alleen zeggen waar ze heen gaat, kun je ook boeken maar bedackt, vanaf hier kan ik weer heel wat doorklikken en heb ik genoeg sites voor dr...

iemand anders die nog goede/slechte ervaringen hebben met bepaalde single-reizen?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:22:06 #6
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25362874
Als ze veel mensen wil ontmoeten kan ze nog beter alleen op reis gaan...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25366860
Djoser en Fox bieden volgens mij geen specifieke singlesreizen aan. Dat er wel singles meegaan is wat anders.

Als het doel vriendschappen of een relatie is kan ze misschien beter op zoek naar 'echte' singlesreizen. Want de singles die bij Djoser meegaan zitten daar waarschijnlijk niet echt op te wachten.
pi_25366906
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:12 schreef toscane het volgende:
Weet iemand goede organisaties voor single reizen?

Djozer en Fox kwam ik uit, iemand misschien meer ideeen, graag niet te dure reizen...
Wat wil ze; wil ze op reis met alleen maar singles of wil ze single op reis, maar wel met bijvoorbeeld mensen die bijelkaar horen?? Wat is de leeftijdscatagorie waar ze in zit (wanneer ze bijvoorbeeld een jaar of 17 is kan ze bijvoorbeeld nog best met een reisorganisatie als Vinea mee ofzo)??

Wanneer ze van een beetje avontuur houd is www.mambo.nl aan te raden denk ik, het was de bedoeling dat ik de 21 daagse reis zou boeken naar Canada, verder geen echte ervaringen mee. Nadeel; die reisjes zijn redelijk prijzig .
pi_25368138
Fox heeft specifieke single rondreizen.

De reizen die ik heb gemaakt waar veel singels meegingen was tijdens mijn vrijwilligerswerk. Er kwam nog wel een stelletje uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25368505
@ k?man: goed dat je het me even zegt.. zit wat in
@ pAin ze wil een reis waar oa singles bij zijn... ze is eind 20... dus vinea is niet zo´n goed idee
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:13:21 #11
1762 YPPY
Yppiaans
pi_25368625
http://singles.pagina.nl/ daar staan wat organisaties
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25368714
deze is ook wel leuk: http://www.airstop.be/1/singles/1SGL_LIST.htm een soort all inclusief vakanties voor een redelijke prijs.
pi_25369410
dank jullie wel yppy en dutchtrain!
pi_25376821
Andere mensen tegenkome tijdens reizen ??
Absoluut alleen gaan, met zo een groepsreizen zit je opgescheept met de mensen van de groep, geen ontkomen aan, wat als het allemaal eikels zijn?
Terwijl als je alleen bent je massa's mensen ontmoet zonder dat er iemand 'achter' je staat.
Dit zorgt er volgens mij voor dat de ontmoetingen net iets vlotter gaan omdat ze enkel met jouw rekening houden.
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
pi_25377139
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 09:47 schreef HopelesslyForever het volgende:
Andere mensen tegenkome tijdens reizen ??
Absoluut alleen gaan, met zo een groepsreizen zit je opgescheept met de mensen van de groep, geen ontkomen aan, wat als het allemaal eikels zijn?
Terwijl als je alleen bent je massa's mensen ontmoet zonder dat er iemand 'achter' je staat.
Dit zorgt er volgens mij voor dat de ontmoetingen net iets vlotter gaan omdat ze enkel met jouw rekening houden.
die evnetuele groepsreis is al een hele grote stap... alleen op vakantie gaan zal ze nooit doen denk ik... maar ben het wel met je eens, ook uit eigen ervaring...
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:27:06 #16
27929 piere
doe mij maar bier
pi_25377156
Uhm. waarom ga jij niet met haar mee?
fok you ja!
pi_25377425
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 10:27 schreef piere het volgende:
Uhm. waarom ga jij niet met haar mee?
zijn al aantal keer op vakantie geweest samen maar de komende vakantie ga ik met mijn lover... ze is nu jaren niet op vakantie geweest doordat ze alleen maar vrienden heeft die een relatie hebben en met hun partner dus op vakantie gaan... het probleem is uberhaupt dat ze alleen mar vrienden met relatie heeft, daarom mijn suggestie om eens op vakantie te gaan met en single reis om "soortgenoten" te ontmoeten. maar misschien ga ik hier wel te serieus op in, je komt een beetje cynisch over...
pi_25377565
Ik zou eens op de Karavaan website gaan kijken.
Is een vzw voor reisleiders, je kan er een opleiding volgen van 2 jaar maar dit is off topic, wat ze wel hebben is een forum waar je vragen kan stellen over al dit en er zijn mensen die gewoon vragen of niemand zin heeft voor met 2 of meer te gaan ...
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
  zaterdag 5 maart 2005 @ 11:08:27 #19
27929 piere
doe mij maar bier
pi_25377570
Het was niet cynisch bedoeld.
Ik vroeg het me gewoon af
fok you ja!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 11:20:35 #20
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_25377693
Mijn broer heeft 2x zo'n viertal maanden loopbaanonderbreking gepakt om te reizen. Dat heeft ie ook alleen gedaan. Maar sommige weken trok hij mee met een groepje van Joker (actieve vakanties voor veelal jonge mensen). Dus dat ging een beetje zo: 2 weken alleen in Australië rondtrekken, dan naar het vertrekpunt van een Jokervakantie gaan en 2 weken met die groep rondtrekken. Dan terug een paar weekjes alleen. Enz... Dat had hij wel allemaal op voorhand geregeld, dus uit het niets aansluiten bij een groep zal niet lukken denk ik. Hij heeft nog een vriendinnetje gehad in Australië, dus wie weet.
Jusqu'ici tout va bien
pi_25384123
Ok dan Piere!
@ HopelesslyForever en Quannum: bedankt! Ik heb zo genoeg aanknopingspunten om door te spelen, nu hopen dat ze dit plan ook echt gaat uitvoeren!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:52:41 #22
37305 BushRanger
in Wellington
pi_25384926
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:22 schreef Hik het volgende:
Als ze veel mensen wil ontmoeten kan ze nog beter alleen op reis gaan...
Dat denk ik ook altijd, maar zit het meerendeel van de mensen niet in elkaar. En je hebt niet altijd heel de dag en avond contact met andere als je alleen reist. Ik vind dat niet erg, maar sommige mensen willen gewoon niet iets alleen ondernemen.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:45:24 #23
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_25388922
Fox heeft inderdaad een speciale single reis naar Mexico: www.singlemaarnietalleen.nl. Djoser (www.djoser.nl) volgens mij niet, maar als de single reis een succes is heeft Djoser voor over een paar jaar wel familiereizen (speciaal aangepast aan gezinnen met kinderen )
Op de site van FOX www.fox.nl staat ook een forum (eerst even naar de bestemming naar keuze klikken) waar vaak naar reisgenoten gezocht wordt.

@ Hik: Ikzelf reis idd het liefst alleen als ik mensen wil ontmoeten, maar daar moet je vrij goed voor in je schoenen staan wil dat werken. Niets erger dan van die gefrustreerde figuren die als een strontvlieg om je heen blijven hangen omdat ze niet zelfstandig durven of kunnen zijn.....
pi_25407808
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:52 schreef BushRanger het volgende:

[..]

Dat denk ik ook altijd, maar zit het meerendeel van de mensen niet in elkaar. En je hebt niet altijd heel de dag en avond contact met andere als je alleen reist. Ik vind dat niet erg, maar sommige mensen willen gewoon niet iets alleen ondernemen.
ben het ook met je eens maar inderdaad: zie is er het type niet naar, geloof me ik zou al heel blij voor dr zijn als ze dit idee doorzet!
  maandag 7 maart 2005 @ 10:21:55 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25408764
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:45 schreef Casey het volgende:
@ Hik: Ikzelf reis idd het liefst alleen als ik mensen wil ontmoeten, maar daar moet je vrij goed voor in je schoenen staan wil dat werken. Niets erger dan van die gefrustreerde figuren die als een strontvlieg om je heen blijven hangen omdat ze niet zelfstandig durven of kunnen zijn.....
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')