abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25359831
Iemand gister deze serie gezien op CANVAS ( 23.40 - 00.40 uur)?

Ik vond het echt heel cool!

Het was een soort van mix tussen Scrubs en The Office, dus een ziekenhuisserie met die echte Engelse humor..

Die blonde meid van Coupling speelt er trouwens ook in mee (Sarah Alexander)..

http://www.imdb.com/title/tt0423661/
pi_25360932
Ik heb t ook gezien, maar ik ben erbij in slaap gevallen. Letterlijk.
pi_31443970
Tegenwoordig is Green Wing op zaterdagavond rond 22.45 te zien op Canvas. Echt een handige tijd waarop de serie veel kijkers zal trekken. Maargoed, ik zag het dus vorige week per ongeluk, en het is echt een geweldige serie.

Zie ook: http://www.british-sitcom.co.uk/green_wing/characters.shtml

Mijn favoriet.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:41:20 #4
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_31451436
Ik kwam er ook toevallig langs vorige week, leuk!
The short weekend begins with longing...
pi_31548498
Ja sorry, er was een leuke film op Ned 3 over voetballende meisjes enzo.
  Moderator vrijdag 18 november 2005 @ 18:29:50 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32379535
*kick*

Zijn er hier anderen die de serie volgen? Ik volgde het een jaar geleden toen ik in Londen woonde. Ik vind het echt helemaal geweldig! Droge humor, pijnlijke momenten (a lá the office), goede ingrediënten dus voor een leuke serie. Voor zover ik weet is er geen tweede seizoen gekomen in Londen (of ik moet me vergissen), echt zonde...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_36222840
Het tweede seizoen begint op 31 maart op Channel 4!

Nou heb ik geen Channel 4, maar Canvas heeft belooft dat ze het hele eerste seizoen nog een keer gaan herhalen en dan seizoen 2 gaan uitzenden.

Ik vond die slow motion en doorgespoelde stukjes eerst heel erg wennen, maar het is wel heel erg origineel.
En de personages zijn echt zo ongelofelijk disfunctioneel. Sue is mijn favoriet.

"Yes, I get my clothes from the dead box"

Je kan allerlei filmpjes met hoogtepunten van seizoen 1 kijken op deze site:
http://www.british-sitcom.co.uk/green_wing/videos.shtml
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  Moderator dinsdag 21 maart 2006 @ 10:18:37 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36224368
Wow, wachten wordt dus toch beloond Woon helaas niet meer in Londen dus kan Channel4 ook niet meer ontvangen, maar het zou mooi zijn als Canvas het uit gaat zenden! Dan neem ik seizoen 1 wel even op de koop toe
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_36226303
Nog een keer seizoen 1 kan geen straf zijn toch?

Ik vind deze teaser trailer echt leuk

Boyce
  Moderator dinsdag 21 maart 2006 @ 12:15:51 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36227792
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:29 schreef bladibladibla het volgende:
Nog een keer seizoen 1 kan geen straf zijn toch?

Ik vind deze teaser trailer echt leuk

Boyce
Absoluut niet, vandaar ook de knipoog Al enig idee wanneer Canvas het gaat herhalen?
pi_36227829
Ik zal eens gaan kijken.
pi_36237415
Ik heb eens even op het Canvas forum zitten rondneuzen en daar kwam ik het volgende tegen:
quote:
Nvdr: Het is de bedoeling om de resterende herhalingen als aanloop te geven voor een eventuele nieuwe reeks van Green Wing. Uitzending daarvan is nog niet gepland.
Canvas is er dus nog heel erg vaag over. Misschien dat de VARA het hier ooit nog gaat uitzenden, dat is een van de weinige Nederlandse omroepen die aandacht besteed aan Britse comedieseries.

Ik ben heel erg aan het overwegen om de dvd box van serie 1 te gaan bestellen
pi_42666406
Gisteravond was Green Wing weer te zien op Canvas van 22:20u tot 23:10u

Het was aflevering 8 van het eerste seizoen, met de slavenveiling. Canvas gaat dus volgens mij verder waar ze in het voorjaar gestopt zijn.

Boyce die Dr. Statham kocht voor 30p
pi_42695023
quote:
Elke vrijdag omstreeks 22.10u.
Vanaf 13 oktober op Canvas

Canvas pakt dit najaar uit met een tweede reeks van het fel bejubelde Green wing. Opnieuw laten de neuroten van Green wing humor alle kanten van het ziekenhuis zien.

Green wing grensverleggend noemen, is niet genoeg eer voor deze bijtende ziekenhuisreeks waar het ziekenhuis eigenlijk louter fungeert als een dankbare setting.

De eerste aflevering van reeks 2 zet meteen de juiste toon. Wat kan er allemaal fout kan gaan als men een ambulance steelt om een uitstapje naar zee te maken?

In reeks 2 proberen de teamleden van Green wing orde te scheppen in de rotzooi waarin het einde van reeks 1 baadde. Daarom zendt Canvas eerst de laatste afleveringen van reeks 1 uit.

Geniet van de eigenaardige Dr. Caroline Todd, de goed gekapte, oneliners spuitende hartendief Dr. MaCartney.
Of heeft u het meer voor de wellustige liefdesgod Guy Secretan, de stotterende, neurotische Statham, de tirannieke door leeftijd geobsedeerde Joanna Clore, of de wandelende catastrofe Martin Dear?
Canvas gaat dus inderdaad seizoen 2 uitzenden

[ Bericht 5% gewijzigd door bladibladibla op 15-10-2006 13:07:18 ]
  Moderator zondag 15 oktober 2006 @ 16:38:39 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42699622
Geweldig nieuws Dan ben ik voortaan op vrijdagavond achter de televisie te vinden

Heb trouwens de DVD box van seizoen 1 aangeschaft. Zal hem nog even kijken voor aanstaande vrijdag zodat ik er weer helemaal in zit.

Hoe zit het trouwens in Engeland, komt er een seizoen 3 aan?
pi_42800279
Morgenavond weer!

Ik moet helaas werken, maar de video wordt vandaag la ingesteld
  Moderator donderdag 19 oktober 2006 @ 15:02:17 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42805564
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:05 schreef bladibladibla het volgende:
Morgenavond weer!

Ik moet helaas werken, maar de video wordt vandaag la ingesteld
Ik ga kijken Zal vanavond nog de laatste aflevering van seizoen 1 herhalen Heb er zin in!
pi_42810343
Het is alleen jammer dat ze na een heel open einde van seizoen 2 gestopt zijn. Ik had ze een tijd geleden al gezien na een tip van iemand op m'n LJ.

@MaJo: nee dus.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  Moderator vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:22:48 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42824115
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:21 schreef Mavro het volgende:
Het is alleen jammer dat ze na een heel open einde van seizoen 2 gestopt zijn. Ik had ze een tijd geleden al gezien na een tip van iemand op m'n LJ.

@MaJo: nee dus.
Weet je het zeker? Tussen seizoen 1 en 2 zit ook ruim een jaar. Misschien dat ze het later weer oppakken?
pi_42827087
Ik heb de serie nooit gezien maar ik heb wel eens gehoord dat het zeer de moeite waard is, dus misschien 'ns kijken of ik de eerste afleveringen kan downloaden en daarna volgen op Canvas

Enfin, ik kwam dit tegen in mijn routine-zoektocht in het TV-forum. Na een heel klein beetje creatief speurwerk kan ik toch wat uitsluitsel geven over seizoen 3, courtesy van de British Sitcom Guide:
quote:
We've been speaking to a fair few people connected to Green Wing and, we're sorry to say, it seems very likely that we will not be seeing a third series of this brilliant comedy. Series two is pretty much certainly to be the last as it is going to be hard to get the cast together again (they all have new projects) and the writers want to do other things too. Plus it is going to be harder to come up with great but feasible plot lines and we suspect that TalkbackThames (the producers) would be reluctant to fund a third series (Green Wing is very expensive to film).

The final nail in the coffin is that Channel 4 chairman Luke Johnson has been quoted as saying that although Green Wing has been "an outstanding programme the numbers do not stack up. We will not have series three or four". So even if the cast and crew were not too busy on other projects to make another season they'd find funding a problem.
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  Moderator vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:40:00 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42848092
Nog een half uurtje
pi_42860775
Hij was weer leuk

Wel een echte cliffhanger op het einde
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:38:12 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42863795
Hij was zeker leuk. De dingen nog bizarder dan ooit En die cliffhanger inderdaad. Het Joanna/Guy momentje was wel echt trouwens ik weet niet in hoeverre ik dingen weg kan geven voor het geval anderen het nog willen volgen, maar het ziet er uit alsof alleen wij kijken

Weet je trouwens uit hoeveel afleveringen seizoen 2 bestaat? Net als het eerste uit 6 of zijn het er meer? Belachelijk eigenlijk dat er van zo'n goede serie maar zo weinig afleveringen zijn
pi_42864035
Er zijn van elk seizoen 8 afleveringen, dus we kunnen vanaf volgende week nog 2 maanden lang genieten. Op het internet las ik dat er met kerst nog een speciale aflevering word uitgezonden, waarin de losse eindjes van seizoen 2 worden afgewerkt. Wie weet zend Canvas die ook meteen uit.

Joanna en Guy was echt genant. Dat Martin werd neergestoken met een Botox-spuit vond ik wel geniaal trouwens.

Dr Statham en Boyce waren ook weer lekker bezig, net als Sue trouwens

Ik heb nu al zin in volgende week.

Wat mij betreft posten we hier gewoon wat er in de afgelopen afleveringen is gebeurd: volgens mij zijn wij toch de enige mensen die kijken

Quote van de dag:
quote:
(in ambulance on run from police)
Mac: (on phone to police) He had sex with his mother.
Guy: Don't tell them that.
Mac: Why not?
Guy: Jesus, what's wrong with you?
Mac: Why not, it's not a crime! (listening to voice on phone) Oh, it is. Wow. (to Guy) Apparently you can get up to 7 years.
Guy: This is you trying to talk someone out of a suicidal depression is it?
Mac: I'm just giving them mitigating circumstances for joyriding.
Guy: Joyriding! Do I look like I'm joyous?!
Mac: Fine, fine, fine, I'll check out the penalties for misery-riding.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:56:40 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42864183
Het is echt een briljante serie Oh en 8 afleveringen inderdaad

Het Joanna/Guy/Martin verhaal was erg ongeloofwaardig en wel een beetje sick maar ik heb er wel om gelachen. Martin inderdaad met zijn met botox ingespoten been die niet meer kon lopen

En Sue is altijd briljant Zo over the top maar ik moet er altijd erg om lachen. En hoe Boyce Statham voor lul zette en hij niet meer kon praten

Ik heb zin in de volgende aflevering! Alleen ben ik er dan niet
pi_42864281
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef MaJo het volgende:
Het Joanna/Guy/Martin verhaal was erg ongeloofwaardig en wel een beetje sick maar ik heb er wel om gelachen.
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo onmgeloofwaardig als je naar de serie als geheel kijkt

In het begin zat er trouwens een shot in van Sue met de kameel die ze al eens eerder mee had gebracht
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:11:58 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42864523
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:01 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo onmgeloofwaardig als je naar de serie als geheel kijkt

In het begin zat er trouwens een shot in van Sue met de kameel die ze al eens eerder mee had gebracht
In deze serie kan het wel ja, maar eigenlijk is het wel over the top

Ja die kameel was me ook opgevallen ja Een van de grappigste shots, je ziet het heel kort en verder gaat het er niet meer over I love Green Wing!
pi_42864735
Dat hoge "random"-gehalte is inderdaad wat GW zo leuk maakt. Die stickers op Harriet's trui en Karen die haar beha opvult zijn ook al van die losse flodders die bijdragen aan de algehele meligheid.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:24:49 #29
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42864899
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:18 schreef bladibladibla het volgende:
Dat hoge "random"-gehalte is inderdaad wat GW zo leuk maakt. Die stickers op Harriet's trui en Karen die haar beha opvult zijn ook al van die losse flodders die bijdragen aan de algehele meligheid.
Grappig, wilde het woord random ook typen maar probeer me altijd een beetje in te houden met engelse woorden (vinden sommige mensen storend...) Maar beter omschrijven dan random kan ik het ook niet. Die kleine details, die je makkelijk kunt missen als je even om zou kijken en die vaak te absurd voor woorden zijn vind ik echt briljant. Die plakplaatjes op Harriet's trui inderdaad ook En ook Joanna die je op de achtergrond als een gek een work out ziet doen
pi_42866913
Die kartonnen Jezus die overal opdook was ook al zo'n maf detail.

Hier staan trouwens veel quotes op van alle afleveringen:
http://en.wikiquote.org/wiki/Green_Wing
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:25:20 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42867681
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef bladibladibla het volgende:
Die kartonnen Jezus die overal opdook was ook al zo'n maf detail.

Hier staan trouwens veel quotes op van alle afleveringen:
http://en.wikiquote.org/wiki/Green_Wing
Die kartonnen jezus inderdaad

Ik ga eens kijken, vind het altijd wel leuk om quotes na te lezen
pi_42883665
Heb net even op play.com zitten kijken en daar hebben ze de dvd-box van seizoen 1 én 2 voor ¤47,99

Ik heb alleen totaal geen ervaring met die site, dus ik weet niet of daar nog extra verzendkosten bijkomen omdat hij naar Nederland verzonden moet worden. Dat word mijn Sinterklaascadeautje denk ik
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:06:40 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42971890
Ik heb seizoen 1 al op dvd, seizoen 2 ga ik ook aan Sinterklaas vragen (net als LOST en Grey´s anatomy )

Morgen weer een nieuwe aflevering Alleen ik ben er waarschijnlijk niet
pi_42979799
Ik ben er ook niet, dus ik heb vanochtend om 8u de video al ingesteld omdat ik als de dood ben dat ik het ga vergeten.

Heb er al zo'n zin in!
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:28:33 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42988193
Ik blijk er toch te zijn vanavond Weliswaar omdat ik ziek ben maar dan kan ik Green Wing in ieder geval zien
pi_42989802
Wel toepasselijk, een ziekenhuisserie kijken als je ziek bent.

Ik ga vanavond iets drinken in de kroeg, maar ik hoop om 22:15u weer terug te zijn. Tenzij het daar nog gezellig word,t dan kijk ik de video wel morgen.

Beterschap in ieder geval!
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:18:15 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42991219
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef bladibladibla het volgende:
Wel toepasselijk, een ziekenhuisserie kijken als je ziek bent.

Ik ga vanavond iets drinken in de kroeg, maar ik hoop om 22:15u weer terug te zijn. Tenzij het daar nog gezellig word,t dan kijk ik de video wel morgen.

Beterschap in ieder geval!
Is inderdaad wel toepasselijk ja Heb de afgelopen dagen ook Grey's Anatomy gekeken

Nog 4 uurtjes
pi_43006181
Ik was om 23:30 thuis, dus ik heb de video meteen maar gekeken.

Het was weer leuk: Martin de Pastafarian, Guy in een dames-space pakje, de HR-dames die Oedipus lezen, Boyce ( ) met zijn daddy-long-legs. Het leukste vond ik wel het naam bedenken:
quote:
Rachel: "That’s unlucky, you shouldn’t name it yet."
Harriet: "Oh, it’s not for me. It’s for Karen."
Rachel: "Oh my God! Karen’s pregnant?"
Karen: "Am I? Oh my God."
En dat ze dan uiteindelijk gewoon bij Dick uitkomen
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:37:00 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43006806
Ja was weer een goede aflevering Ik heb even gewacht met reageren totdat jij het gezien had

Die scene dat Martin en Karen zoenen , Sue die zichzelf bezwangert , Guy die weer lekker ouderwets irritant is enz Heb echt een paar keer in een deuk gelegen. Oh ja, die onzichtbare lijn in het kantoor waar iedereen onderdoor moest kruipen

Wat ik me trouwens afvroeg, was dit niet officieel de eerste aflevering van seizoen 2? In een interview las ik namelijk dat de 'ambulance-aflevering' de cliffhanger was van seizoen 1 Je zag ook dat iedereen ander haar had dus het zag er wel naar uit dat dit na een lange periode was opgenomen

Heb zin in volgende week
pi_43008298
Dit was inderdaad de eerste aflevering van het tweede seizoen.

Vooral dat gegil toen Joanne door de lijn dreigde te lopen was weer lekker random

Toen Sue zichzelf aan het bezwangeren was moest ik heel erg aan de Boris Becker-affaire in de bezemkast denken. Hoe ze daar op haar bureau lag

De zoenende Karen en Martin vond ik een beetje onsmakelijk, maar wel geweldig leuk.
pi_43256335
Guy was weer op dreef gisteren:
quote:
[As Mac cuts into the body, Guy pretends to look worried.]
Guy: "Oooh…no! Not like that! Don’t hold it like that. Oh my God, the man’s a butcher. Be careful with that bit, that’s the bit they need to…eat asparagus. They won’t be able to eat asparagus if you cut that bit out."
Boyce en Martin waren ook weer lekker random bezig

Deze vond ik ook leuk:
quote:
[Guy and Mac’s top five qualities in a woman, to Caroline.]
Guy: "Five qualities, that’s easy. Number one, bendy."
Mac: "Unpredictable."
Guy: "Number two, shaved."
Mac: "Must appreciate the genius of the Kinks."
Guy: "Number three, slightly anorexic."
Mac: "Thoughtful eyes."
Guy: "Four, about sort of 5% lesbian."
Mac: "Should be in touch with her masculine side."
Guy: "And finally, mustn’t be too smelly, in the cellar."
Mac: "Compassionate."
Guy: [Disgusted] "Errrr…So what you’ve come up with is an unpredictable, yet compassionate, slightly masculine, Kinks fan... with eyes?"
Mac: "I know. It’s an impossible dream." [Mac leaves]
Guy: [To Caroline] "In the cellar." [Caroline leaves] "Down below."
Sue was ook weer leuk. Ik vraag me af of ze nu echt zwanger is eigenlijk...
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 21:05:39 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43271651
Was zeker weer een leuke aflevering

Ik denk wel dat Sue zwanger is aangezien ze dat boek aan het lezen was wat goed voor je baby is. Lag echt in een deuk toen zij dat eekhoorn-pak aanhad En ook toen ze aan het hardlopen was in de kantine
pi_43421051
Vanavond weer!

Voor de verandering hoef ik nu eens niet te werken / op te passen / naar een verjaardag / de kroeg in
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 13:48:22 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43451699
Hoe was het? Ik heb het helaas gemist, was naar een concert
pi_43453031
Er was gisteren geen aflevering

Kim Clijster en Justine Henin-Hardenne moesten zonodig in de halve finale van de tennis Masters belanden en daar geeft Canvas dan de voorkeur aan....

Een voordeel: dan kun jij het volgende week gewoon zien
  Moderator zondag 12 november 2006 @ 03:59:50 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43469320
Dat is voor mij inderdaad goed nieuws Maar wel balen als je er op zit te wachten en het komt dan niet
pi_43667716
Aflevering van gister was echt hilarisch.
pi_43681233
Hij was echt leuk ja.

Guy met de zwaan
  zondag 19 november 2006 @ 21:25:32 #49
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_43697856
Er komt trouwens nog wel een Christmas Special.. Die schijnt ook al opgenomen te zijn. Ik vond het echt heel fijn om dat te lezen toen ik net de laatste aflevering van season 2 had gezien
  Moderator dinsdag 21 november 2006 @ 15:57:15 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43750836
Ik ben het vrijdag gewoon vergeten
  dinsdag 21 november 2006 @ 21:47:08 #51
160346 Mavro
Black & Red
pi_43764340
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef SuperPoekie het volgende:
Er komt trouwens nog wel een Christmas Special.. Die schijnt ook al opgenomen te zijn. Ik vond het echt heel fijn om dat te lezen toen ik net de laatste aflevering van season 2 had gezien
Weet je ook wanneer? Deze kerst? Moeten we aan een Christmas Special á la 'The Office' denken?
pi_43774134
Ik heb een paar afleveringen gezien van seizoen 1 en die waren erg oke! Het probleem wat ik alleen heb is dat de acteurs op sommige momenten haast onverstaanbaar brabbelen en dat het dan niet te volgen is. Misschien toch maar op dvd aanschaffen voor de ondertiteling..
pi_43780718
De ondertiteling op Canvas is inderdaad niet ideaal, maar hij is in ieder geval completer dan de gemiddelde Nederlandse ondertitels.

Als ik de dvd aanschaf moeten er wel Engelse ondertitel bijzitten, anders mis ik echt de helft.

Leukste stukje van de aflevering:
quote:
Joanna: "Kim, get me Sue White’s file. For dirt. Anything. Arson, abuse, pilfering, embezzlement." [Telephone rings.] "Hello."
[Sue is in her office, sitting cross-legged on her desk.]
Sue: "And I want a chandelier."
Joanna: "A chandelier, yeah." [Joanna writes it down.]
Sue: "A motorised one."
Joanna: "Oh don’t be ridiculous…I’ll see what I can do."
Sue: "I shall drive it through the hospital, waving at people."
Joanna: "Are you sure you mean a chandelier?"
Sue: [Imitating a car horn.] "Parp! Parp! Wave."
[Sue hangs up. Joanna pretends to scream down the phone and hangs up.]
Joanna: "Right, what have we got? Anything?"
Kim: "Oh wait, there’s a complaints file."
Joanna: "I knew it!" [They open the file. A pop-up paper set of flowers comes up from the file. Both scream at the sight.] "Oh damn, she’s good."
[In her office, Sue is pretending to drive a car, making honking noises and waving.]
Sue White
pi_43817672
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:47 schreef Mavro het volgende:
Weet je ook wanneer? Deze kerst? Moeten we aan een Christmas Special á la 'The Office' denken?
In Engeland wordt die geloof met kerst uitgezonden. Wie weet doet Canvas dat ook: dat zou mooi aansluiten, omdat de tweede serie rond Kerstmis helemaal uitgezonden zal zijn.

Morgen weer
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:50:11 #55
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_43853503
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:16 schreef bladibladibla het volgende:

[..]
In Engeland wordt die geloof met kerst uitgezonden. Wie weet doet Canvas dat ook: dat zou mooi aansluiten, omdat de tweede serie rond Kerstmis helemaal uitgezonden zal zijn.

Morgen weer
Het is inderdaad rond Kerst in Engeland.. dus later hier pas gok ik. (Originele airdates kan je vinden op http://epguides.com/GreenWing/ )
van tv.com (klik op link bij epguides)
Expected Christmas Special to be shown in December 2006 (date given here is estimate at the moment). This should tie up all loose ends left at the end of episode 8 of series 2.
This episode is expected to be "feature-length" at 90 minutes long

Het verhaal gaat ook nog voor een flinke verrassing zorgen! Ik ga niets spoileren (je kan al flink spoilers lezen, even googlen) maar het lijkt me echt de moeite waard

[ Bericht 11% gewijzigd door SuperPoekie op 24-11-2006 22:04:51 ]
  vrijdag 24 november 2006 @ 22:01:10 #56
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_43864605
whoops, edit en quote knop zo dichtbij elkaar...
pi_43875515
Hij was weer leuk!

Guyball!

Die patient met zwaaiende armen op de operatietafel

En Statham wordt echt steeds erger...

Harriet en Lyndon was wel schattig
pi_43910823
Het schilderij van Martin.
En natuurlijk beachvolleybal en BBQ op de parkeerplaats.
pi_44099092
Hij was weer leuk vrijdag!

Harriet en Lyndon zijn echt schattig samen.

Holly wil ik het liefst afschieten...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:40:41 #60
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_45185416
Ik heb vanmiddag de kerstspecial gezien... Een waardig einde voor de serie
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:19:06 #61
160346 Mavro
Black & Red
pi_45186979
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:40 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik heb vanmiddag de kerstspecial gezien... Een waardig einde voor de serie
Ow finally. Dan kan ik hem ook gaan downloaden Ik wist niet precies wanneer hij op tv zou komen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:41:23 #62
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_45867104
mijn topic gesloten, Green Wing, britse ziekenhuis sitcom , wist niet dat dit topic er al was..

Leuke serie tis nu ook steeds woensdag op nederland 3 om 21:35 uur

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:45:47 #63
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_45876145
ERg grappig....toevallig langsgezapt gisteren.
Nu doe je het weer!
pi_45889703
echt hilarisch!
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_46740757
Ik voel de onbedwingbare neiging om dit plaatje te posten. Sorry.

pi_47293793
Het is echt geweldig!
Ik zap er af en toe per ongeluk langs, zo gisteren weer.
Ik moest zo lachen om de post-it papiertjes-kapsels.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:56:19 #67
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_47354539
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef Biancavia het volgende:
Het is echt geweldig!
Ik zap er af en toe per ongeluk langs, zo gisteren weer.
*meldt zich ook als fan (al heb ik het woensdag pas voor de 2e x gezien )
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_47373985
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef Biancavia het volgende:

was echt geniaal!
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_47528432
yep ik ben fan

daarnet aflevering 6 gezien ( woensdag dus )
Ik vind het een de beste serie die ik heb gezien...wat eigenlijk misschien wel zielig is.
pi_47532839
Een complimentje aan de schrijvers van Green Wing, want de comedy is werkelijk van zeer hoog niveau. Maar waarom, wáárom moet deze topserie zo verschrikkelijk gemonteerd zijn? Dat versnelde afspelen wat je aan het einde van iedere scène te zien krijgt gaat al na drie keer op mijn zenuwen werken en verpest de hele kijkervaring. Het is een gimmick die niets toevoegt! Ik snap dat in plaats daarvan het standaardmuziekje cliché is, maar verzin iets anders! Doodzonde.
pi_47533134
Green wing

Dat ik dit topic niet eerder had gezien

Heb overigens beide seizoenen al helemaal gezien
pi_47540738
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:35 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Een complimentje aan de schrijvers van Green Wing, want de comedy is werkelijk van zeer hoog niveau. Maar waarom, wáárom moet deze topserie zo verschrikkelijk gemonteerd zijn? Dat versnelde afspelen wat je aan het einde van iedere scène te zien krijgt gaat al na drie keer op mijn zenuwen werken en verpest de hele kijkervaring. Het is een gimmick die niets toevoegt! Ik snap dat in plaats daarvan het standaardmuziekje cliché is, maar verzin iets anders! Doodzonde.
Ik vind dat juist leuk!

Gisteren vergeten!
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:28:18 #73
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_47588418
Green Wing is eigenlijk de enige serie die ik volg....jammer dat het af en toe moet wijken voor voetbal...
pi_47741231
Als jullie dan ook ff The Office (UK) gaan kijken, kom je ook niet meer bij... Maar dat is waarschijnlijk al eens gepost
pi_47810029
Wanneer komt dat?
pi_47810151
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef Cudles het volgende:
Wanneer komt dat?
Weet niet of het nog word uitgezonden... Het is dezelfde opzet als Green WIng, 2 seizoen en twe kerstspecials... Van The Office heb ik de boxset... Maar het is ooit uitgezonden op Ned3...

http://www.bbc.co.uk/comedy/theoffice/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')