Correctie: het hagelt ookquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forse sneeuwbui hier in Maastricht.
*duimen draait*quote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:50 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgend weekend misschien wel 18 graden, zon en dus een lekker terrasje pakken
Da's nou echt zo typisch... als weer mooi voorjaarsweer is na een koude winter, dan zie je plotseling iedereen de tuin doen of de auto wassen...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:53 schreef -CRASH- het volgende:
De zon schijnt, heerlijke temperatuur (200 tegen de muur in de zon ),
iedereen is buiten. Het lijkt wel of iedereen de winterslaap uit heeft
Altijd beter dan die klote regenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:14 schreef Againzender het volgende:
Het is niet eerlijk, het westen van het land zit onder de wolken
Ja ...Jullie hadden veel sneeuw, en wij in het zuiden bijna niets.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:14 schreef Againzender het volgende:
Het is niet eerlijk, het westen van het land zit onder de wolken
Toen het nog maar 7 graden was vanmorgen wilde een lokale winkelier al lekker de deuren wagenwijd open zetten.. Mafkees :|quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's nou echt zo typisch... als weer mooi voorjaarsweer is na een koude winter, dan zie je plotseling iedereen de tuin doen of de auto wassen...
Maaaaaaaaaaaaar dan nogquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja ...Jullie hadden veel sneeuw, en wij in het zuiden bijna niets.
En nou hebben wij een lekker zonnetje en jullie niets.
Dus de afrekening is gekomen
Ik heb gisterochtend toch ook mijn balkondeur al efkes open gehad hoor... hop, frisse lucht naar binnen! En morgen ben ik de hele dag vrij, lekker buiten wandelen bij een graad of 17quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Toen het nog maar 7 graden was vanmorgen wilde een lokale winkelier al lekker de deuren wagenwijd open zetten.. Mafkees :|
Er was gisteren al een aantal modellen dat het op significant minder-zacht weer hield, dus zo raar vind ik het niet. Maar ja, iemand zegt dat het dit weekeinde wel eens 18 graden kan worden in Limburg, en in no-time denkt half Nederland dat het zondag 20 graden wordt op het strandquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef Saekerhett het volgende:
Teletekst vindt opeens dat het maar 12 graden wordt zaterdag en zondag...
Ik had mijn zwembroek al uit de kast gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |