abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25357085
Ik heb er even goed over nagedacht om dit te posten, maar ik denk dat ik het toch maar doe.

Op zich had vandaag een feestelijke dag moeten zijn. Omdat m'n moeder jarig is, maar dat is helaas wat anders afgelopen.

Het eind vd middag ben ik naar het tankstation gereden om even voor mij en nog een paar mensen sigaretten te halen. Paar biertjes gehad al. Lijkt me normaal voor een verjaardag. Tja je stapt dan even snel de auto in voor een boodschapje.
Rijd ik over de rondweg, waar een paar van die gastjes met die zit-sleetjes aan het klieren zijn. Ik zag het al aankomen van verre, dat een van die gastjes sneeuwballen had verzameld om op mn auto te gooien. Ik ben rete zuinig op mn auto, dus ik had er ff geen zin in! Om die gastjes even bang te maken dacht ik ze even dat stapeltje sneeuwballen, of een bouwwerkje, weet niet wat het precies was, te toucheren met mn auto. Om het dus stuk te rijden. De sneeuwschuiver had maakt een flinke hoop sneeuw aan de rand van de rondweg, dus daar raakte ik een beetje in verstrikt met mn voorwielen. Ik trok niet aan mn stuur, omdat ik weet dat ik dan de macht verlies. Maar ik had dat misschien beter kunnen doen. Ik heb een van die gozertjes geschampt met mn auto godverdomme. Dacht ik tenminste. Ik weet het ook niet zeker. Ik ben uit schrik en dat ik wat gezopen had maar doorgereden. Peuken gehaald en een flink stuk omgereden.
Weet dus niet zeker of ik zo'n gastje geraakt heb, maar voelde wel wat. Schade heb ik ook een beetje rechtsvoor. Ik heb in de spiegel gekeken (dacht ik), maar ik weet niet meer hoeveel ik er levend geteld heb. Weet ook niet hoeveel er stonden. Moeilijk voor de geest te halen. Hoe hard ik het ook probeer.
Nu ben ik met de minuut ongeruster eigenlijk. Ik weet niet zeker of ik dat gastje geraakt heb. Ik heb t ook tegen niemand gezegd hier thuis. Ik raakte in de slip en door het controleren van de auto heb ik niet echt gezien of ik dat ventje geraakt heb. Ik vermoed echter van wel, ook door het bonkje wat ik voelde. Zou sneeuw een bonkje kunnen veroorzaken?
Ik weet nu niet echt wat ik moet doen. Moet ik de krant afwachten? Moet ik me melden op het politiebureau? Ik doe het dan liever morgen, omdat mn bloed verre van zuiver is. Die kleuters hebben mn kenteken vast niet onthouden, dus ik zou er op zich wel vanaf kunnen komen. Niemand heeft t verder gezien. Dat weet ik zeker.

God wat een actie zeg. Stap nooit in de auto met drank op dus, want je kunt gezeik krijgen. Helemaal met die gladheid.
The gum you like, is coming back in style.
pi_25357115
beetje dom
Lurf is the message and the message is Lurf
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:13:41 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25357129
heftig. laten we hopen dat je een slee hebt geraakt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25357150
beetje heel erg dom
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_25357157
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
heftig. laten we hopen dat je een slee hebt geraakt.

ze hadden allemaal dezelfde. van die blauwe dingetjes met een handvat. dat joch dat ik schampte had m alleen niet in de hand. want die zat aan dat bouwwerkje te prutsen, of wilde sneeuwballen maken ofzo.
pi_25357176
ga naar je politiebureau en vertel ze dit verhaal zoals je het hier hebt opgeschreven
misschien vindt je het moeilijk maar je slaapt er iedergeval een stuk beter op
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_25357183
domme actie idd...

kon het niet die bult sneeuw zijn die je hoorde? misschien toch maar even melden bij het politiebureau? Had ik tenminste wel gedaan denk ik..
pi_25357184
ik ben redelijk bezopen godverdomme wedden dat ik spijt heb dat ik dit morgen gepost heb.
pi_25357200
geen zin om mn no claim te verliezen of een strafblad te krijgen. Zoals ik nu denk, wacht ik wel af.
pi_25357207
Maak je er niet te druk om joh, als je er 1 doodgereden hebt, had je daarna vast wel een ambulance gehoord...
I was an atheist until I realized I was God
pi_25357210
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 01:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
ik ben redelijk bezopen godverdomme wedden dat ik spijt heb dat ik dit morgen gepost heb.
iedereen maakt fouten pik, hoe dom dan ook
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_25357221
Voor een dronken kerel kan je anders nog aardig spellen.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_25357222
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 01:17 schreef kastanova het volgende:
Maak je er niet te druk om joh, als je er 1 doodgereden hebt, had je daarna vast wel een ambulance gehoord...
nu even geen tijd voor geintjes kasta. ambu kan ik vanuit mijn huis niet horen. Er langsrijden zou dom zijn dus dat durf ik niet.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:19:46 #14
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25357243
Sorry hoor maar wat ontzettend dom en zielig. Dom om met drank op te gaan rijden in deze gladheid. En zielig om dan ook nog eens als je denkt dat er iets gebeurd is door te rijden. Wees dan een man en accepteer de consequenties van je domheid.
pi_25357246
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 01:18 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor een dronken kerel kan je anders nog aardig spellen.
dank je wel

al moet ik het wel ff teruglezen voordat ik post. verder geen probleem nog.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:21:13 #16
115688 Kapitein_Coke
In één lijn de zeeën over!
pi_25357269
Ach, kinderen kunnen tegen een stootje.

De verkrachter van mijn kinderen is vrijgesproken
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:21:47 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25357274
Johnny ik zou de boel even editten.
pi_25357284
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 01:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Sorry hoor maar wat ontzettend dom en zielig. Dom om met drank op te gaan rijden in deze gladheid. En zielig om dan ook nog eens als je denkt dat er iets gebeurd is door te rijden. Wees dan een man en accepteer de consequenties van je domheid.
zeker met bier op naar het politie buro. Dikke reutel, dat is pas dom dan halen ze me zelf maar op. ik zorg morgen wel dat ik fris ben de komende dagen.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:22:24 #19
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25357288
oja en kijk morgenochtend op www.politie.nl en dan bij jou regio. Daar worden alle bijzonderheden van de regio genoemd (niet bij elke maar wel bij veel) en daar staat zoiets dan zeker tussen dat er iemand is doorgereden.
pi_25357294
Je schrijft dat het aan het eind van de midaag was, heb je daarna nog gezopen, of ben je nu nog bezopen van de biertjes van vanmiddag?
pi_25357306
Ik schik dus echt heel erg van dit verhaal, zo is een nichtje van mij overleden, door een onbekende automobilst. Ik heb geen goed woord voor je over. Eikel.
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
pi_25357308
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 01:22 schreef Yakult het volgende:
Je schrijft dat het aan het eind van de midaag was, heb je daarna nog gezopen, of ben je nu nog bezopen van de biertjes van vanmiddag?
ik heb gewoon doorgedronken om net te doen of er niets was gebeurd. wat duurde je lang zeiden ze. Ik zei, kwam een bekende tegen. Makkie.
pi_25357316
Even tussen twee haakjes, het is sowieso al erg kwalijk om door te rijden. Als je er een aan hebt gereden kan dat het probleem voor jou nog wel eens wat erger maken. Laten we hopen dat je zo'n sleetje hebt geraakt.

Misschien kun je opbellen naar de politie, of die iets hebben gehoord, of het ziekenhuis. Dat je wat geschreeuw had gehoord van wat kinderen uit de buurt ofzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:23:56 #24
115688 Kapitein_Coke
In één lijn de zeeën over!
pi_25357318
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 01:22 schreef Yakult het volgende:
Ja hallo! Je moet zulks immens verdriet natuurlijk verdrinken.
pi_25357320
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 01:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Sorry hoor maar wat ontzettend dom en zielig. Dom om met drank op te gaan rijden in deze gladheid.
Dat en dan uit voorzorg voor een sneeuwballetje op je lak jonge kinderen in gevaar brengen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')