abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 02:49:18 #151
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_25723808
edit
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_25724311
Ik vind ze ook leuk om te lezen! Die van zoeperzazke en swetsenegger en de links van kastanova.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 03:39:20 #153
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_25750979
Ik heb ook nog een leuk verhaal in m'n hoofd, die zal ik van de week even hier plaatsen.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_25758197
Mensen kunnen ook altijd nog solliciteren voor de FP!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:37:14 #155
9613 Seborik
I, Voyager
pi_25758432
Inderdaad, we zoeken twee mensen. Twee vrouwen lijkt me wel heel leuk of is dit positieve discriminatie?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:43:25 #156
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25758549
Wel als je je daarbij indenkt dat ze in een kort rokje en weinig verhullend decolleté achter hun toetsenbordje zitten...
...dass wir fliegen.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:45:46 #157
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25758592
lente!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:51:05 #158
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25758700
Zo, ik heb de ideale lente-plaat ook al gevonden; M.I.A. - Arular !
...dass wir fliegen.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 17:07:16 #159
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25760224
Gehandicapten en andere mensen met afwijkingen ware kampioenen van de armoe!

Zoals u waarschijnlijk weet worden wij niet in het leven gebracht door de ooievaar maar door een lang proces dat begint met sex. Dat laatste kan uiteraard erg snel gaan, vervolgens komt de zaadlozing en vechten miljoenen zaadcellen op weg naar dat ene doel: de eicel! Daar begint de belangrijkste uitdaging en wedstrijd van ons leven, de strijd tegen miljoenen concurrenten waar meestal maar 1 de winnaar kan zijn.. En daar gaat deze column dan ook over, en deze column gaat over de strijd tegen miljoenen andere zaadcellen die allen hun kop in het eitje willen doorboren. Het is toch ongelooflijk knap dat wij allen die strijd hebben gewonnen en zo het levenslicht hebben gezien. De kans van 1 op een aantal miljoen maar toch door waarschijnlijk onze intelligentie, kracht, doorzettingsvermogen, snelheid en misschien wat geluk waren wij er als eerst en hebben wij elke spermacel afgeschud.
Maar hoe zit dat met de strijd van de mensen die met een handicap worden geboren? De geestelijk gehandicapten, de blinden, mensen die verlamd zijn. Hoe kunnen die gewonnen hebben van miljoenen zaadcellen. Wat was er dan wel niet mis met al die andere zaadcellen! Was de helft blind, hadden ze geen staart om zich voor te bewegen, hadden ze geen orientatievermogen? Wisten ze wel dat ze naar de eicel moesten? Moet je jezelf eens voorstellen hoe gehandicapt die wel niet waren. Wat een hilarische warboel moet dat geweest zijn.Als een voetbalclub een kampioenschap behaald willen critici nog wel eens roepen dat ze kampioen van de armoe zijn geworden. Maar die titel behoort maar tot 1 groep! En dat dus de mensen met een afwijking / handicap.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25760295
geniale column dit
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25760320
En dat is een column?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 17:13:24 #162
83103 yvette1982
pi_25760384
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 17:10 schreef cultheld het volgende:
En dat is een column?
nou ja niet echt.
pi_25760460
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:25 schreef methodmich het volgende:
Mensen kunnen ook altijd nog solliciteren voor de FP!
Heb je al overlegd met danny dan?
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:39:37 #164
9613 Seborik
I, Voyager
pi_25763980
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 17:10 schreef cultheld het volgende:
En dat is een column?
Nee.
  zondag 27 maart 2005 @ 13:34:27 #165
83103 yvette1982
pi_25778606
Maffia in jurken!

Hoe is de aarde ontstaan? Hoe is de eerste mens op gekomen? Al eeuwen beweert het geloof dit te verklaren. Zij verklaren dit door iets te verzinnen, wat niet tastbaar of zichtbaar is. Alleen iets wat niet op feiten gebaseerd is, kun je geen verklaren noemen. Maar dat weten de godsdienstige leiders ook wel. Het is namelijk niet het doel van de kerk iets te verklaren.

De kerk is namelijk begonnen door de maffia in jurken. Het is ook niet geheel toevallig, dat het vaticaan gevestigd in Italië is. Het doel van het geloof is te allen tijde geld geweest. De bijbel is een van de best verkochte boeken. Maar dit was slechts een dekmantel. Jarenlang is het geloof gebruikt om te plunderen en zie de rijkdommen. Pas de laatste jaren toen men zag dat plunderen niet nodig was, omdat veel naieve mensen hun geld graag bij de kerk komen doneren, zijn ze van plunderen naar oplichten over gegaan. Iets wat minder opvalt, af en toe een maria-beeld laten huilen levert weer een hoop centen op.

Ze hebben hun hele visie erop afgesteld. Condooms zijn niet toegestaan, nee want als mensen tien kinderen hebben, zijn er ook weer tien slachtoffers extra. Mensen mogen geen televisie en krijgen les op gelovige scholen, want stel je voor dat ze wijzer worden. Veel gezinnen in Nederland kunnen goed rondkomen van hun loon, maar niet als ze elke week geld aan een kerk zouden doneren. Hoe doen gelovigen dit? Nou, het is verboden televisie te hebben, ze mogen niets doen op zondag etc. Zeg maar, een soort spaarplan van de kerk, doe niks, dan hoef je ook niks uit te geven. En dan de biechtstoel. In mijn ogen een gestolen concept van de psychiater. Namelijk vertel het probleem, iemand luistert en voor dat luisteren moet wel even geld in het zakje worden gedaan en dan komt het allemaal weer goed. Tevens werkt het als een soort spion, door de vele info die ze krijgen hebben ze een goed beeld van hun slachtoffers. En daar kunnen zij dan weer op inspelen.
De kerk besloot ook lekker veel zonden te verzinnen, zodat er meer te biechten valt. En de gelovigen trappen ook hier weer in. Zien zij niet dat het een raar systeem is. De rijke mens kan lekker zondigen wat hij wil, hij heeft geld zat om zijn zonden af te kopen.

Ik zal dit maar niet meer aanvullen met het gefrunnik aan de geslachtdeeltjes van kleine jongentjes. Hiervan kan ik inderdaad niet pleiten, dat het een commercieel doeleinde heeft. Nee, dat is puur lust.
pi_25779452
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 17:07 schreef yvette1982 het volgende:
Gehandicapten en andere mensen met afwijkingen ware kampioenen van de armoe!......
Maar die titel behoort maar tot 1 groep! En dat dus de mensen met een afwijking / handicap.
Behalve dat het je het vast zelf heel vermakelijk vind, is dit echt van een niveau Fred Oldenzaal. Origineel verre van, en bovendien vind ik het een vrij lompe tekst en ik denk dat de gemiddelde gehandicapte toch redelijk beledigt is door deze tekst. Voor de rest vind ik je schrijfstijl ontzettend kut, en nee ik heb geen zin om het te onderbouwen.
pi_25779739
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 17:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heb je al overlegd met danny dan?
Die is geen ER columns meer.

En yvette moet ook een beetje warmdraaien en cultheld moet nog schrijven!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 27 maart 2005 @ 14:38:09 #168
83103 yvette1982
pi_25779927
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:15 schreef peksin het volgende:

[..]

Behalve dat het je het vast zelf heel vermakelijk vind, is dit echt van een niveau Fred Oldenzaal. Origineel verre van, en bovendien vind ik het een vrij lompe tekst en ik denk dat de gemiddelde gehandicapte toch redelijk beledigt is door deze tekst. Voor de rest vind ik je schrijfstijl ontzettend kut, en nee ik heb geen zin om het te onderbouwen.
Mijn schrijfstijl is ook niet goed.
Zelf vind ik het wel vermakelijk en mensen beledigen moet best kunnen.
pi_25779984
Ja laten we allemaal gehandicapten gaan beledigen die kunnen het wel hebben! Ow en mensen met aids of kanker die moeten vooral heel heel hard beledigt worden, godsamme wat zijn die toch de laatste tijd vervelend.
  zondag 27 maart 2005 @ 14:44:18 #170
83103 yvette1982
pi_25780072
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:41 schreef peksin het volgende:
Ja laten we allemaal gehandicapten gaan beledigen die kunnen het wel hebben! Ow en mensen met aids of kanker die moeten vooral heel heel hard beledigt worden, godsamme wat zijn die toch de laatste tijd vervelend.
nee, er zijn grenzen.
Plus ik beledig ze niet echt. Ik heb er gewoon een vermakelijke draai aan gegeven. Jammer dat jullie het weer als belediging zien, dat is gewoon onzin.
pi_25780550
Ok lees je stuk nog een keer goed door en denk dan eens na of het beledigent is of niet.

"De geestelijk gehandicapten, de blinden, mensen die verlamd zijn. Hoe kunnen die gewonnen hebben van miljoenen zaadcellen. Wat was er dan wel niet mis met al die andere zaadcellen! Was de helft blind, hadden ze geen staart om zich voor te bewegen, hadden ze geen orientatievermogen? Wisten ze wel dat ze naar de eicel moesten? Moet je jezelf eens voorstellen hoe gehandicapt die wel niet waren. Wat een hilarische warboel moet dat geweest zijn.Als een voetbalclub een kampioenschap behaald willen critici nog wel eens roepen dat ze kampioen van de armoe zijn geworden. Maar die titel behoort maar tot 1 groep! En dat dus de mensen met een afwijking / handicap."

Probeer eens hier 1 zin te vinden die niet beledigent is.
  zondag 27 maart 2005 @ 15:11:11 #172
83103 yvette1982
pi_25780697
Tja het lijkt mij duidelijk dat je het gewoon met een korrel zout moet nemen. Dit is toch verdomme niet serieus man. Iedereen hoort toch wel te weten dat je dit niet serieus moet nemen maar dat het gewoon een rare theorie is die je dan hopelijk vermakelijk vind. Pfffff wat een rare lui heb je er soms tussen zitten zeg.
pi_25781580
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:15 schreef peksin het volgende:

[..]

Jouw leraar Nederlands is vast ook erg beledigd als hij jouw teksten leest.

[ Bericht 1% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 27-03-2005 19:24:48 ]
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 maart 2005 @ 19:08:35 #174
83103 yvette1982
pi_25786507
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jouw leraar Nederlands is vast ook erg beledigd als jij jouw teksten leest.
haha die slag is voor CMT
pi_25791325
Uhjah... Hee yvette, korrel zout of niet het gaat toch om de inhoud en als die toch lomp en beledigent is dan kan je die toch in je poefertje steken? Dan kan ik wel alles gaan roepen: Hitler! Toffe kerel! Hij verdient een standbeeld midden in Amsterdam! Ow en is dat niet beetje lullig voor al die nabestaanden van de mensen die hij vermoord heeft? Nee joh, je moet het met een korreltje zout nemen.
Geef nou gewoon toe dat het beledigent is. Zou jij het aan een gehandicapte durven voor te lezen?
En als je vind dat ik wat overdreven reageer, valt dat nog wel te begrijpen. Je schreef in een ander topic dat je hele vermakelijke columns schreef, dus ik dacht even te kijken hoe de columns zijn van iemand die dat van zichzelf zegt. En ipv een vermakelijke column, kreeg ik alleen maar de indruk dat jij zelf alleen je stukjes erg vermakelijk vind.
Ow en als je echt in slagen wilt gaan tellen, moet jij maar eens serieus reageren ipv alleen te roepen dat hier rare lui tussen zitten. Kusje

[ Bericht 0% gewijzigd door peksin op 27-03-2005 22:08:02 ]
  maandag 28 maart 2005 @ 13:23:40 #176
83103 yvette1982
pi_25803963
tja ik ben het niet met je eens.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:19:13 #177
9613 Seborik
I, Voyager
pi_25851359
Wow, niemand een open sollicitatiemail gestuurd...
pi_25856509
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:19 schreef Seborik het volgende:
Wow, niemand een open sollicitatiemail gestuurd...
Ik wacht gewoon tot ik gevraagd word .
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')