Als je in België in het zwembad springt, springen er niet 3 vrouwen achter je aanquote:Op maandag 18 april 2005 21:14 schreef milagro het volgende:
Volgens mij komen die vrouwelijke verleidsters allemaal zo uit de club Mayfair, ze gaan wel erg snel op hun doel af
Terence is een glijdende glibber met zn walgelijk onoriginele geslijm.quote:Op maandag 18 april 2005 21:24 schreef NiNi het volgende:
Die Sven! Wat een vuile rat!![]()
Die hebben denk ik geen echte relatie, dat kan bijna niet!
En die Terence gaat ook geheid voor de bijl.
De stem van die Olivia!
Begin jij nou ook al?quote:Op maandag 18 april 2005 21:24 schreef milagro het volgende:
Die Dennis komt me zo bekend voor.
Heeft ie ooit al eens iets op tv gedaan of komt-ie uit Den Haag en is-ie barkeeper of zo
Terrence is een John Travolta wannabequote:Op maandag 18 april 2005 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Terence is een glijdende glibber met zn walgelijk onoriginele geslijm..
Big Brother deeltje 4, geloof ik.quote:Op maandag 18 april 2005 21:24 schreef milagro het volgende:
Die Dennis komt me zo bekend voor.
Heeft ie ooit al eens iets op tv gedaan of komt-ie uit Den Haag en is-ie barkeeper of zo
Ja inderdaadquote:Op maandag 18 april 2005 21:26 schreef hardsilence het volgende:
Sven & Sally hebben als afspraak;
"Alles mag! Behalve écht verliefd worden!"
Dus.. die gaat ze allemaal af.
oh nou sorry hoorquote:
I'll do them both.quote:Op maandag 18 april 2005 21:27 schreef NiNi het volgende:
Hm Dennis of Koen, Inso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |