Sven loenst als een idioot, manquote:Op maandag 18 april 2005 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sven is nog altijd beter dan Dennis
Anders lees je het topic even doorquote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef Bonneke het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft die Dennis al eens in de een of andere serie gespeeld ofzo? Hij heeft echt een bekend hoofd!
Ik wou het net zeggen!quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef Bonneke het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft die Dennis al eens in de een of andere serie gespeeld ofzo? Hij heeft echt een bekend hoofd!
Ik herkende hem ook ergens van, geen zin om alles door te lezen, vertel het maar evenquote:
Dat dacht ik ook al, ja!quote:Op maandag 18 april 2005 20:57 schreef Insomaniac het volgende:
Tussen Sven en Sally (?) gaat het geheid fout, die zitten er om de verkeerde redenen.
Katrienquote:Op maandag 18 april 2005 20:59 schreef Rebbedebje het volgende:
Die Belgische Kelly lijkt op die Belgische uit de allereerste TI. (weet haar naam niet meer) Die met dat suffe vriendje.
Maar verder...wat een figuren. Ik verlang alweer terug naar de Australische versie.
Woops hahaha... ik dacht dat ik alles al had gelezen van pagina 1, mijn fout, maar ik herkende hem dus inderdaad ergens vanquote:
GMTAquote:Op maandag 18 april 2005 20:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, ja!
Ik verwacht ook dat het vriendinnetje van Terence een van de eersten zal zijn die vreemdgaat
Nee joh, Kenny.quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef Novak het volgende:
Ja, Terence IS het leukst![]()
Ze weten niet dat er camera's waren denk ik. De mannen zijn trouwens wel heel gemakkelijk te verleiden.quote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom ontkent Sven nou dat hij Irma heeft geneukt? En wat ziet Dennis in dat manwijf Olivia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |