En laat dat nu juist het enige zijn waarover je geen controle hebt...quote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag er gewoon op los neuken. Zolang ie maar niet verliefd wordt. Dat is de regel die ze hebben afgesproken.
Misschien gaat z'n vriendin nog flippen.quote:Op maandag 18 april 2005 23:50 schreef Brennie het volgende:
Sven en Sally...
Ik zou de kansloze Sven zijn pleziertjes niet gunnen als programmamaker.
Op kosten van het programma 2 weken neuken, zuipen en genieten.. flikker op!
Wat een uitdaging.. zorgen dat je niet verliefd wordt, maar voor de rest mag alles.![]()
Ja, leuk voor de kijkers.. een paar keer wat groene tieten zien bewegen..
Nou wow.. de spanning is al uit het programma.
Bwah, Sven en zijn vriendin zaten hier eerder al in "Het Blok" (ook op VT4) en dat lijkt mij toch eerder een subbedutje dat zich weinig van hem aantrekt hoor. (omgekeerd ook trouwens)quote:Op maandag 18 april 2005 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien gaat z'n vriendin nog flippen.
Oh, dus drie ex RLS hoeren in de serie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bwah, Sven en zijn vriendin zaten hier eerder al in "Het Blok" (ook op VT4) en dat lijkt mij toch eerder een subbedutje dat zich weinig van hem aantrekt hoor. (omgekeerd ook trouwens)
Die gast heeft zijn flatje volledig laten opknappen door een stelletje ingehuurde klusjesmannen , en bleek miraculeus nog goedkoper uit te komen dan de andere kandidaten ook. Ze zijn toen nog beschuldigd geweest van sluikreclame en achter de schermen onderhandelen met de stielmannen ook ...quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dus drie ex RLS hoeren in de serie.
Kon die gast nog een beetje klussen?
Gelukkig doet hij het nu helemaal zelf.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die gast heeft zijn flatje volledig laten opknappen door een stelletje ingehuurde klusjesmannen
Tja, hij heeft een hele serie van het Blok te horen gekregen dat hij zelf geen reet uitstak, dus heeft hij hier duidelijk besloten die fout geen 2x te maken ...quote:
Speaking of which, bij de vrijgezelle mannen begon mijn gaydar alarmerend te piepen toen die 'Sam' in beeld kwam.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tja, hij heeft een hele serie van het Blok te horen gekregen dat hij zelf geen reet uitstak, dus heeft hij hier duidelijk besloten die fout geen 2x te maken ...![]()
Wie weet kan ze er toch niet tegen. ( ook al weet ze van de 'afspraak' )quote:Op maandag 18 april 2005 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien gaat z'n vriendin nog flippen.
Dacht het wel, 22.50.quote:Op dinsdag 19 april 2005 06:19 schreef Hilzillah het volgende:
Eerste aflevering moeten missen!! Herhaling was toch a.s woensdag? *hoopt van niet*
Dat zal de Einstein wel zijn die dozen in en uit het magazijn mag brengen en halen.quote:
Als het niet in scene gezet is dan zijn iig die vrijgezelle dames zo uit een of andere club gehaald of zo, iig een aantal daarvan, ik geloof geen reet van die zogenaamde beroepen van hen namelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:07 schreef twentemeisje het volgende:
Someone please tell me dat dit allemaal in scene is gezet!
Wat heb ik me vreselijk op zitten fokken over die ordinaire hoeren (vrijgezelle 'dames') en de oncontroleerbare geilheid bij de (gebonden) mannen...
En inderdaad... waarom ze die Sven (wat een eikel) & Sally mee laten doen is me een raadsel... dat is puur twee weken losgaan op kosten van dit programma...
quote:Op maandag 18 april 2005 20:59 schreef Rebbedebje het volgende:
Die Belgische Kelly lijkt op die Belgische uit de allereerste TI. (weet haar naam niet meer) Die met dat suffe vriendje.
Nee.quote:
Ik heb meegedaan en kan je vertellen dat het NIET in scene is gezet. Je wordt uiteraard misleid door de montage van het hele verhaal. Verder is een geldprijs indien je iemand verleidt ook absoluut niet waar!quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:07 schreef twentemeisje het volgende:
Someone please tell me dat dit allemaal in scene is gezet!
Wat heb ik me vreselijk op zitten fokken over die ordinaire hoeren (vrijgezelle 'dames') en de oncontroleerbare geilheid bij de (gebonden) mannen...
En inderdaad... waarom ze die Sven (wat een eikel) & Sally mee laten doen is me een raadsel... dat is puur twee weken losgaan op kosten van dit programma...
Geen expert, maar ik had precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Speaking of which, bij de vrijgezelle mannen begon mijn gaydar alarmerend te piepen toen die 'Sam' in beeld kwam.
Aha, en wie ben jij dan of als je anoniem wilt blijven, aan welke TI heb je meegedaan. Als verleider of stelletje?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:14 schreef binkie007 het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan en kan je vertellen dat het NIET in scene is gezet. Je wordt uiteraard misleid door de montage van het hele verhaal. Verder is een geldprijs indien je iemand verleidt ook absoluut niet waar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |