ik heb bij euroclix een horloge en een kalenderbol verdiend dat was 2x 1000 clix,ik krijg geregeld mail van ze (bijna dagelijks)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:39 schreef ChrisJX het volgende:
Die euroclix heb ik ook eens gedaan. Na een half jaar had ik geloof 1,33 ofzo

Ik ben al 4 x uitbetaald door Euroclix hoor!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:21 schreef rotskibo het volgende:
Ik had 12,50, maar mij hebben ze niet uitbetaald.......OPLICHTERS![]()

ik 2x heb er een kado voor genomen ipv het geldquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:03 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Ik ben al 4 x uitbetaald door Euroclix hoor!

ja, maar ik moet wel toegeven dat ik aan die 12,50 kwam door op andere ip's leden aan te makenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:53 schreef glossy het volgende:
had je wel gevraagt of ze je wilde uit betalen?

je kan toch je email adres dan veranderen daarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:58 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Bagger, verkeerde email ingevuld bij moneymiljonair. Nu kan ik me natuurlijk niet opnieuw aanmelden, omdat mn adresgegevens er al instaan. Verdwijnt mn account als ik het niet binnen een bepaalde tijd activeer?

Lijkt mij wel...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:58 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Bagger, verkeerde email ingevuld bij moneymiljonair. Nu kan ik me natuurlijk niet opnieuw aanmelden, omdat mn adresgegevens er al instaan. Verdwijnt mn account als ik het niet binnen een bepaalde tijd activeer?

Maar dan moet je inloggen en als ik dat wil doen, dan staat er dat ik mijn account eerst moet activieren dmv het mailtje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:03 schreef glossy het volgende:
[..]
je kan toch je email adres dan veranderen daar

Maakt dat wat uit? Gewoon op een andere pc en je hebt twee verschillende ip's, dat is het probleem niet.quote:

Een ander computer in hetzelfde netwerk is nog altijd 1 IP adres.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Gewoon op een andere pc en je hebt twee verschillende ip's, dat is het probleem niet.

Spam thuisgestuurd??? De bus ligt elke dag vol met zooiquote:Op zondag 6 maart 2005 11:06 schreef LoggedIn het volgende:
voeren jullie ook je echte adres in daar? krijg je dan geen spam thuisgestuurd

die zal je wel nodig hebben na een hoogste score bij pacman ookquote:Vanaf 5 maart 2005 is het mogelijk om bij MoneyMiljonair het bekende Pacman spel te spelen. Het is de bedoeling om zoveel mogelijk parels op te eten. Eindig jij aan het eind van de dag met de hoogste score? Dan ontvang jij van ons een gratis RSI bal!

dat is niet waar ,wij hebben hier 2 pc's in huis staan en ik heb een heel ander ip adres dan me vriend en we zitten in 1 huisquote:Op zondag 6 maart 2005 10:54 schreef Grumbellll het volgende:
[..]
Een ander computer in hetzelfde netwerk is nog altijd 1 IP adres.

gelijk ff aangemeld ,en heb al 1.80 verdiend alleen al met klikkenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:35 schreef Falco het volgende:
Ik snap niet dat niemand nog Geldrace heeft genoemd!
Hier kun je je meteen aanmelden. Ze betalen namelijk 5 cent per mail ipv de 3,125 cent van Moneymiljonair en bij hen gaat het saldo het snelste omhoog merk ik zelf dan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |