Zeg, neuk jij eindelijk weereens?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:15 schreef Dagonet het volgende:
Eindelijk weer een fatsoenlijk topic voor een tvp
Wat doe je vanavond?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, neuk jij eindelijk weereens?
Of blijf je zo verzuurd.
Wat goed van jou, of heb je methylfenidaathydrochloride -geinduceerde aneurysma's onder je ctrl-p zitten?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dit is dé plek voor door methylfenidaathydrochloride -geinduceerde aneurysma's ja.
Wat een heerlijke combinatie.
Ga jij maar lekker precies jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
Om precies te gaan heb ik kasta geadviseerd om in plaats van jonge meisjes mee naar zijn kamer te sleuren, te vergezellen naar diens school om zelf ook nog wat op te steken.
Nee, maar ik wacht tot dat een van ons beiden eraan bezwijkt. Een aangezien ik de laatste jaren een bepaalde resistentie tegen dat medicijn heb opgebouwd, heb ik een donkerbruin vermoeden wie er het eerst het loodje gaat leggen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat goed van jou, of heb je methylfenidaathydrochloride -geinduceerde aneurysma's onder je ctrl-p zitten?
Ze hebben daar een nieuwe basisschool opgericht geloof ik. Maar ik denk dat het die meisjes weinig kan schelen hoe je haar zit wanneer ze moord en brand schreeuwen met jouw kolenschoppen over hun mond.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:20 schreef kastanova het volgende:
Slechte timing knut
*Kapper* * Douchen* *Enschede*
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:20 schreef kastanova het volgende:
Slechte timing knut
*Kapper* * Douchen* *Enschede*
M'n sidekick redt zich wel met die minderwaardige prutser.
[afbeelding]
Kasta verzameld ze als trofee. De grootte van de kipling geeft aan in welke klas ze zat voor ze spoorloos verdween. De XXXL modellen zijn/waren brugwuppen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:15 schreef yvonne het volgende:
Ah, wordt hier nu eindelijk het geheim van de Kipling ontrafeld?
keep pushing, asshole!quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Pleur jij effe lekker op naar je eigen reeks, Kamiel Kafka.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, neuk jij eindelijk weereens?
Of blijf je zo verzuurd.
Ga weg nepmod.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |