Hoe kan ik in aanmerking komen voor zo'n operatie ? Moet ik mijn natte witgoed bij mijn huisarts op zijn tafel leggenquote:Heb je minder dan 2 a 3 weken last van het nachtzweten dan is er eigenlijk niets aan de hand en hoe je je geen zorgen te maken. Heb je er vaker last van raadpleeg dan je arts en dan is het te overwegen met hem/haar te spreken over het je operatief laten helpen. Dit gaat door middel van het doorsnijden van de zenuwen die de signalen naar de zweetklieren doorgeven. Deze zitten namelijk in de borstkasholte waar ze uit het ruggenmerg komen. De huidige ontwikkelingen in de endoscopie maken het mogelijk via de borst met kleine sneetjes de zenuwen onder de oksels door te snijden.
Dat ken ik...sinds kort een synthetische deken en eerst een donzen....zweten is nu mijn overwerk blijkbaar en eerst geen last van.quote:Op donderdag 3 maart 2005 07:58 schreef Werewolf het volgende:
Weet je zeker dat het niet je deken is?
Ik heb namelijk precies hetzelfde met sommige dekens.
Een andere (meer ademende) deken was de oplossing.
Van HIV of van AIDS? Bron?quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:22 schreef Talena het volgende:
Het is trouwens ook een van de symptonen van HIV
Zomer- of winterdekbed is niet het punt; de stof is het probleem!quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:12 schreef Gobo het volgende:
Ook wel eens last van. Wordt soms ook drijfnat wakker. Aan de deken ligt het niet want ik slaap nu nog onder een zomerdekbed. Ik had al een keer zitten zoeken opt internet maar niets kunnen vinden. Nachtzweten heet dat dus.....
Op die manier is alles wat wijst op een lage weerstand of een kwaaltje een symptoom voor AIDS.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:02 schreef milagro het volgende:
Nachtzweten kan een teken van een hele lage weerstand zijn. (dus ook aids)
Dus je hebt of iets onder de leden of de aandoening staat op zich zelf![]()
nee, hoor, alleen als jij het zo wilt lezenquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op die manier is alles wat wijst op een lage weerstand of een kwaaltje een symptoom voor AIDS.
Hoofdpijn kan ook een symptoom zijn van een hersenbloeding, dus ga je dan ook meteen naar de dokter?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Er zijn vrij veel ernstige ziekten die nachtzweten als symptoom hebben, waaronder aids en kanker. Ik zou eerst ff bij jezelf nagaan of je ook nog andere vage klachtjes hebt en sowieso naar de dokter gaan!
Wel als ik het dag in dag uit vrij ernstig zou hebben, zoals de TS last heeft van nachtzweten ja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoofdpijn kan ook een symptoom zijn van een hersenbloeding, dus ga je dan ook meteen naar de dokter?
Veel ernstige ziekten hebben nachtzweten als symptoom, maar dat wil nog niet zeggen dat nachtzweten ook altijd het symptoom is van een ernstige ziekte! Laten we TS niet de stuipen op het lijf jagen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Er zijn vrij veel ernstige ziekten die nachtzweten als symptoom hebben, waaronder aids en kanker. Ik zou eerst ff bij jezelf nagaan of je ook nog andere vage klachtjes hebt en sowieso naar de dokter gaan!
Zo ken ik er ook nog wel een paar, maar het feit blijft dat dagelijks zeer ernstig nachtzweten niet normaal is en vaak een symptoom ergens van is, ik zeg niet dat het persee iets ernstigs hoeft te zijn, maar normaal is het ook niet. Een paar dagen zou niet zo'n probleem zijn, maar als je er toch al wel wat langer last van hebt.... tja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoofdpijn kan ook een symptoom zijn van een hersenbloeding, dus ga je dan ook meteen naar de dokter?
Heb je hier een bron van? Voor zover mij bekend openbaart HIV zich namelijk pas door de conditie AIDS. Sowieso is HIV pas 6 maanden na infectie aan te tonen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef tulpje6 het volgende:
Heb je dr al lang last van eigenlijk?
Volgens mij komt het bij HIV voor als je net besmet bent, dus na 6 weken of zoiets (om even op die HIV terug te komen).
Volgens mij was het zo dat wanneer je besmet bent geraakt met HIV dat je binnen een 1 tot een paar weken last krijgt van griep-achtige verschijnselen, deze gaan daarna over en vervolgens duurt het meerdere jaren, soms zelfs decennia voordat zich klachten ontwikkelen. Wanneer de klachten eenmaal beginnen is het risco groot dat of de HIV al is overgegaan in AIDS of dat dit binnen afzienbare tijd gaat gebeuren.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? Voor zover mij bekend openbaart HIV zich namelijk pas door de conditie AIDS. Sowieso is HIV pas 6 maanden na infectie aan te tonen.
Als je een bron hebt houd ik mij aanbevolen.
misschien is ie er al aan overledenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:56 schreef Alicey het volgende:
TS reageert overigens niet meer zo te zien. Belangrijk is ook om te weten of TS bepaalde drugs en/of medicijnen gebruikt.
Operaties kunnen altijd, maar doorgaans wordt het slechts door een ziektekostenverzekeraar vergoed wanneer er medische noodzaak is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
misschien is ie er al aan overleden![]()
maar zo'n operatie, jullie hebben het over ervoor in aanmerking komen, kan dat niet zomaar dan?
ik zou het ook wel handig vinden om zonder deodorant door het leven te kunnen
Alles kan, als je maar niet verwacht dat het wordt gedekt door je ziektekostenverzekering.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
(...)
maar zo'n operatie, jullie hebben het over ervoor in aanmerking komen, kan dat niet zomaar dan?
ik zou het ook wel handig vinden om zonder deodorant door het leven te kunnen
niets, maar is wel leuk om te wetenquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hmm, wat is er mis met krullen van jezelf hebben?
hahaquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
niets, maar is wel leuk om te weten
Ik denk het wel. Doorgaans zweet ik niet zo erg, maar met alcohol op is er wel een aanzienlijk verschil.quote:Op zondag 18 september 2005 11:01 schreef BlueEyed het volgende:
Drink wel regelmatig alcohol, iemand een idee of dit ermee kan samenhangen?
idem denk dat het eerste is wat je zou moeten doen als je medicijnen krijgt van de huisarts!quote:Op zondag 18 september 2005 15:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Had TS dit niet gewoon uit de bijsluiter kunnen halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |