Spits, d0h!quote:Op zondag 10 april 2005 15:17 schreef Spideyman het volgende:
de jong speelt rechtsback? of op het middenveld?

tnxquote:Op zondag 10 april 2005 15:18 schreef Mr.Mills het volgende:
De Jong is rechtshalf.

Zal ik je lekkere rimpelige harige anus likken?quote:Op zondag 10 april 2005 15:18 schreef Againzender het volgende:
Het interesseert me geen hol wanneer psv kampioen wordt, als Ajax maar wint vandaag.

Geboortedatum: 1987-12-07quote:Op zondag 10 april 2005 15:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zal ik je lekkere rimpelige harige anus likken?![]()

Doe eens normaal kneus.quote:Op zondag 10 april 2005 15:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zal ik je lekkere rimpelige harige anus likken?![]()

en vbl heeft weer een nieuwe 'aanwinst'quote:Op zondag 10 april 2005 15:19 schreef Tobbes het volgende:
...

Dan waren die anderen wellicht ook niet gevallen.quote:Op zondag 10 april 2005 15:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Stel Nigel scoorde toen hij die kans kreeg in de 1e minuut odzo
Dan had hij een hattrick, En dat voor een verdediger

Zeker, 2e doelpunt was geweldig. Maar Ajax speelt weer bijna zoals het hoort, geweldige combinaties, gewoon heerlijk voetbal.quote:Op zondag 10 april 2005 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:Ajax speelde de eerste 20minuten echt uitstekend. Echt goed. Daarna wat minder, voor de rust weer even lekker.
Doelpunten waren erg mooi!

Stel dat Ajax dadelijk nog drie doelpunten maakt.quote:Op zondag 10 april 2005 15:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Stel Nigel scoorde toen hij die kans kreeg in de 1e minuut odzo
Dan had hij een hattrick, En dat voor een verdediger

Keep on dreaming, Ajakkes wint niet vandaagquote:Op zondag 10 april 2005 15:18 schreef Againzender het volgende:
Het interesseert me geen hol wanneer psv kampioen wordt, als Ajax maar wint vandaag.

Collectief douchen hoort ook bij VBL en wie het eerst bukt is de lul he!quote:Op zondag 10 april 2005 15:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
en vbl heeft weer een nieuwe 'aanwinst'

Maar komt dat omdat AZ Ajax laat voetballen? Of zijn ze zelf zo goed dat ze de ruimte creeeren?quote:Op zondag 10 april 2005 15:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker, 2e doelpunt was geweldig. Maar Ajax speelt weer bijna zoals het hoort, geweldige combinaties, gewoon heerlijk voetbal.

Doe nou eens je best, dit komt zo zielig overquote:Op zondag 10 april 2005 15:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stel dat Ajax dadelijk nog drie doelpunten maakt.
Dan staat het 5-1 tegen AZ en dat voor een Nederlandse subtopper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |