quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:25 schreef Treinhomo het volgende:
Ja Scrut; ik heb inderdaad ook een T-shirt gekocht....
En die heette 'Picturebook' oid ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze band maakte speciaal voor ons plaatjesraders een cd
Nee, dat is van Simply Redquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En die heette 'Picturebook' oid ?
Het is dan ook geen takkeherriequote:Op donderdag 3 maart 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
Zegt me he-le-maal niks...
Yepquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:49 schreef Treinhomo het volgende:
Portishead.
CHRIET TITULAIR!!!quote:
Jerney Kaagmanquote:
Henk Terlingen en Chriet Titulaerquote:
Dat antwoord is half goed.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
CHRIET TITULAIR!!!
Echt wel, ik heb zijn handtekening...![]()
Yep.quote:
Daar kun je trots op zijn, Obli.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:22 schreef Oblivion het volgende:
CHRIET TITULAIR!!!
Echt wel, ik heb zijn handtekening...![]()
Zal me me anusje oxideren, ik was eerst!quote:
quote:
Daar is niets mysterieus aan,als iemand me voor is met plaatsen,verwijder ik hem...quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:27 schreef sooty het volgende:
[..]
Yep.![]()
Jouw mysterieus verdwenen plaatje was trouwens Bob Meijer.![]()
Kijk nog maar een goed naar die handtekening; Je spelling klopt nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zal me me anusje oxideren, ik was eerst!![]()
Ach... die heb ik laatst nog geplaatst....quote:
Meen je dat? Dan trek ik 'm toch terug? Plaats jij de jouwe maar weer.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:35 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ach... die heb ik laatst nog geplaatst....
Lief lief furynogwattes....,quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:33 schreef sooty het volgende:
[..]
Kijk nog maar een goed naar die handtekening; Je spelling klopt nietDie bebaarde hoaxer van wie je het kreeg was niet echt op de hoogte.
![]()
Nee hoor ,laat maar staan,ben benieuwd......quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Meen je dat? Dan trek ik 'm toch terug? Plaats jij de jouwe maar weer.
Kusje retour.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lief lief furynogwattes....,
Ik ben bij de beste man thuis geweest.
En spelling heeft niks met dit spelletje te maken.
Kus Oblietje...![]()
In welk decennium moeten we de successen van deze band plaatsen ?quote:
In het achtste decennium van de vorige eeuw.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:43 schreef sooty het volgende:
In welk decennium moeten we de successen van deze band plaatsen ?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hank the Knife and the .... ?
dat is Van Dyke Parks volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
Scrut, kijk jij 's effe bij de buren. Die gozer van Z komt me zo bekend voor, maarrrrehhhh....
quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
dat is Van Dyke Parks volgens mij
Dat is ook waarom ik hem herkendequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:59 schreef tong80 het volgende:
Van Dyke Parks had ik ook kunnen herkennen als ik had gekeken.Heb z'n naam gisteren nog genoemd.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik hem herkende
quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:59 schreef tong80 het volgende:
Maar ik kijk nooit bij de zelfverklaarde elite
Ze praten raar om intulligent over te komen. De één wil nog erudieter zijn dan de ander.quote:
Kom, kom Tong; dat valt allemaal best wel mee. En hoe weet je dat nou, als je nooit kijkt?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
Ze praten raar om intulligent over te komen. De één wil nog erudieter zijn dan de ander.
Blijf down to earth. En doe normaal.
Dan is er veel veranderd het laatste halve jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Kom, kom Tong; dat valt allemaal best wel mee.
Neuhquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:43 schreef sooty het volgende:
Average white Band ?
Noquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Yes?
Reo Speedwagon ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:01 schreef fotoloog het volgende:
"ik blijf van je houden"
Truste.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:04 schreef tong80 het volgende:
Tong is slapen.Benieuwd welke maffiosie er nu weer geraden moest worden
Goedemorgen Bimmelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:34 schreef Bimmel het volgende:mooie topic titel!
Ik ben namelijk ook zo lesbisch als een looie deur!
grrrrrrrr...vrouwen in tuinbroeken..![]()
en dan heerlijk uitgravenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:34 schreef Bimmel het volgende:mooie topic titel!
Ik ben namelijk ook zo lesbisch als een looie deur!
grrrrrrrr...vrouwen in tuinbroeken..![]()
The one and only John D. !quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Rockafeller?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Rockafeller?
John Secada?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:46 schreef Tokay het volgende:
Ehm, postte je nou speciaal voor mij een simpel plaatje?Bimmeltje toch
![]()
ONTOPIC!!!
[afbeelding]
Of hij lesbo is? Ik betwijfel het, maar alles kan in de showbiz...
Nope, niet Jon Secada, da's idd een Cubaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
John Secada?
Edit: Strike that! Die is donkerder.
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Niet mee bekend. Luister naar Gangsta rappers en r&b/souldames.
Uhuh! En de zanger heet Kelly Jones.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Stereophonics?
Nee, hij zit niet in Outkast.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is die van outkast. Big Boi geloof ik.
Heet dat beertje niet Rupert?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:27 schreef -DailaLama- het volgende:
Wat is dat voor trui die die jongen aan heeft? Ik ken iemand die altijd zo'n trui draagt, met zo'n beertje.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Kanye West?
Rupert is een witte beer met een rode trui en een geel geruite broek.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heet dat beertje niet Rupert?
Zeg, blijf eens ontopic! Je moet de zanger raden, niet de trui!![]()
Gezien zijn armen zou ik zeggen Mr. T.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze kerel is de inspirator van vele West Coast Gangsta rappers:
[afbeelding]
Had gekund ware het niet dat die lid van The Bloods is. Suge zal ook nooit een nominatie voor een de nobelprijs van de vrede krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:53 schreef Z het volgende:
Suge Knight?
Ice T is niet zo breed en die is maar een fake O.G. Er is pas een film over deze meneers leven gemaakt getiteld Redemption met Jamie Foxx in de hoofdrol.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:53 schreef Tokay het volgende:
Ice T??
Ik zeg het maar eerlijk: geen idee.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ice T is niet zo breed en die is maar een fake O.G. Er is pas een film over deze meneers leven gemaakt getiteld Redemption met Jamie Foxx in de hoofdrol.
Dank je wel voor deze info. Ik zal het opslaan op mijn harde schijf!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heet Stanley "Tookie" Williams. Hij zet zich tegenwoordig van achter de tralies in voor vrede tussen de vele gangs in Los Angeles.
Ik vind zijn nick wel mooi bij jouw nick passen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze info. Ik zal het opslaan op mijn harde schijf!
To 'Tookie' kayquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind zijn nick wel mooi bij jouw nick passen eerlijk gezegd.
3 jaar jonger en ik schat flink wat kilootjes lichter.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:30 schreef Z het volgende:
Ze lijkt een beetje op missy elliott ...
Nee. Mevrouw is so funkdafied.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:07 schreef Tokay het volgende:
Eve?
Jij bent er beter op de hoogte van dan ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is Da Brat. Van o.a. de hits What chu like en Funkdafied.
quote:
Inderdaad Abel Xavier.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:58 schreef dolle_hond het volgende:
AX
Inderdaad. Een van mijn all-time favorite voetballers.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:28 schreef Scipio het volgende:
Roberto Baggio
De geniale aanvalslinie van Real in de jaren 60.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:30 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen flauw idee, maar ik geloof niet dat voetballers anno nu zich zo zouden laten fotograferen
Omdat het er niet naar uitzag dat hij geraden zou worden.quote:
Inderdaad, maar ik kon niet zien of jij online was anders had ik wel even gewacht.quote:
Correct!quote:
Je kent me toch Tong. Ik mik wel vaker te hoog.quote:
Inderdaad. Een monument van de voetballerij.quote:
Uiteraard!quote:
Yep.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:30 schreef Barista het volgende:
Dat is Alan Sugar. Succesvol zakenman, oprichter van Amstrad, suikeroompje van de Spurs, en tegenwoordig doet ie ook iets op de BBC.
Ik ben al geregistreerdquote:Op zondag 6 maart 2005 13:15 schreef yvonne het volgende:
JA, fotoloog moest ik hebben!
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=181 melden en plaatsen jij
*Zoeken gaat*quote:Op zondag 6 maart 2005 13:20 schreef yvonne het volgende:
Je mot een foto plaatsen, je hebt zat mooie genomen
Nopequote:Op zondag 6 maart 2005 13:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Wynton Marsalis?
Kom jij nu pas je nest uit?quote:
quote:
Lekker vroeg !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |